انواع پرچم

پرچم ها انواع مختلفی دارند و با توجه به کاربردی که دارند و مکانی که مورد استفاده قرار میگیرند ابعاد متفاوتی خواهند داشت، جنس پارچه ای که برای تولید پرچم ها از آن ها استفاده می شود بیشتر پارچه های ساتن و یا مخمل می باشد، و برای زیبایی بیشتر پرچم ها ریشه دوزی نیز در اطراف آن دوخته می شود. که تمام این موارد بر روی قیمت پرچم تاثیر می گذارد. اریکه پرچم ایرانیان همیشه مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز در نظر دارد.

 

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پرچم

عواملی که می توانند بر قیمت پرچم تاثیر گذار باشند موارد زیر می باشند:

✔ جنس پارچه

نوع پارچه بسیار در قیمت تمام شده پرچم تاثیر دارد. جنس پارچه در چاپ پرچم می تواند از نوع پلی استر ، جیر و ساتن باشد که خود ساتن هم سه درجه دارد.

✔ نوع چاپ

چاپ میتواند به صورت چاپ سیلک باشد یا چاپ دیجیتال که بر قیمت تمام شده کار تاثیرگذار خواهد بود.

✔ ابعاد پرجم

قطعا هرچقدر که ابعاد پرچم کوچکتر باشد قیمت آن کمتر خواهد شد. از عوامل خیلی مهم و تاثیرگذار در قیمت تمام شده چاپ پرچم ابعاد پرچم سفارشی می باشد.

✔ نوع طراحی

نوع طراحی هم می تواند تاثیرگذار باشد بر هزینه پرچم سفارشی، مثلا لوگو در وسط باشد یا نه.

تولید و فروش انواع پرچم با تحویل فوری

مرکز فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید

قیمت پرچم محرم

پرچم های مذهبی از تنوع بسیار بالا و تفاوت های کلی از نظر جنس و اندازه و جهت استفاده برخوردار هستند. شرکت اریکه پرچم ایرانیان نیز با در نظر گرفتن سلیقه بازار و مشتریان سهمی در تولید و پخش پرچم مذهبی و ملزومات هیئت های مذهبی می پردازد. پرچم های مذهبی عمدتا در اعیاد و عزاداری ها بکار گرفته می شود. از انواع کلی پرچم های مذهبی میتوان به، پرچم مذهبی لایه باز، پرچم مذهبی بزرگ، پرچم های مذهبی دستی، پرچم های مذهبی اهتزاز، کتیبه های افقی، کتیبه های عمودی ، کتل ها ، پلاکارد های مذهبی ، سیاهه ، پیشانی بند ،ریسه های مشکی و الوان، بازو بند ، لباس های عزاداری ، زنجیر ، طبل و … بسیاری دیگر از محصولات دیگر نام برد.

چاپ پرچم مرحم با توجه به ابعاد، جنس پارچه و نوع چاپ پرچم قیمت های گوناگونی دارد. جهت خرید پرچم عزاداری و کسب اطلاعات دقیق از آخرین قیمت های فروش پرچم بزرگ محرم با شماره های ما در تماس باشید. اریکه پرچم ایرانیان آماده خدمت رسانی به هیئت ها ، حسینیه ها، شهرداری و دهیاری ها و عزاداران حسینی در ماه محرم و اربعین جهت خرید پرچم هیئت می باشد.عمده ی کارهای مذهبی در دو ماه مبارک محرم و صفر و ایام اربعین انجام می گیرد. اریکه پرچم ایرانیان این افتخار را دارد در ایام محرم و اربعین با کار شبانه روزی سعی در سرویس دهی بیشتر  برای عزادارن و موکبان ابا عبدالله الحسین را دارد. قیمت پرچم امام حسین براساس جنس پرچم ها، ابعاد، کیفیت پارچه، نوع پایه پرچم،  بزرگی و کوچکی پرچم ها، ریشه دار بودن یا نبودن پرچم هزینه پرچم ها را تعیین می کند.

 

قیمت پرچم ریسه ای

یکی دیگر از انواع پرچم های تولیدی مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان تولید پرچم ریسه ای می باشد.  تولید پرچم های ریسه ای که چه از نظر جنس و چه از نظر نوع نوار بکار رفته و چه از نظر چاپ با هم فرق دارند. به طور کلی برای تولید پرچم ریسه ای از سه مدل نوار استفاده می شود که می توان نوار اورگانزا ، نوار برزنت یک سانتی و نوار برزنت دو سانتی و دوبل نام برد که هر کدام برای جای خاصی بکار می رود و که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد.

 

قیمت پرچم تبلیغاتی

تولید پرچم و چاپ پرچم کلا به سه دسته پرچم های ملی ، پرچم های مذهبی و پرچم های تبلیغاتی تقسیم و عرضه می گردد. با توجه به اهمیت تبلیغات در بازار امروز می توان گفت که جز با اهمیت ترین امور ، تبلغیات به اشکال گوناگون جهت افزایش مشتریان گرامی می باشد، از این رو شرکت اریکه پرچم ایرانیان در تولید پرچم و چاپ پرچم به صورت فوری و تولید پرچم به صورت تیراژ و تکی برای امور تبلیغاتی شما عزیزان آماده همکاری می باشد. چاپ و تولید پرچم تبلیغاتی توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد به دلیل اینکه این مجموعه به صورت اختصاصی، با خودکفایی در تمام زمینه ها چاپ و تولید پرچم را انجام می دهد. قیمت پرچم تبلیغاتی بر اساس نوع پارچه، سایز و ابعاد پرچم، جنس و نوع پایه پرچم، یک رو و یا دو رو بودن پرچم، ریشه دوزی دور پرچم و نوع چاپ آن تعیین می گردد. جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید.

 

قیمت پایه پرچم ایستاده

پرچم ایستاده با توجه به نوع و جنس آن بر اساس نیاز و خواسته مشتری ساخته می شود. پایه پرچم ابزاری است که جهت نگه داری و نصب پرچم مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد. پرچم های ایستاده نیاز به پایه دارند جهت نصب شدن.

 

قیمت پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی به پرچم های بادبانی نیز شهرت دارد. این پرچم ها در سایز های مختلف چاپ شده و در مناطقی مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی و … برافراشته می شود. جنس پارچه این پرچم ها از ساتن مات و براق، جیر، ژرسه و پلی استر می باشد.

 

قیمت پرچم ایران

پرچم ایران دارای سه رنگ می باشد با نماد الله در وسط آن، رنگ های موجود در پرچم عبارتند از قرمز، سفید و سبز. در دوران ناصر الدین قاجار برای اولین بار در زمان نخست وزیری امیر کبیر در سال 1849 میلادی پرچم ایران با سه رنگ سبز و سفید و قرمز با نشان شیر و خورشید در لندن بر سر سفارت ایران برافراشته شد.

قیمت تمام شده برای پرچم ایران توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله این عوامل نظیر: جنس مرغوب پارچه پرچم که بهتر از است از جنس جین یا ساتن باشد، ابعاد و اندازه پارچه جهت تولید پرچم ایران که هرچه ابعاد بزرگتر قیمت بیشتر می شود، دورو یا یک رو بودن پرچم، چاپ پرچم، نوع پایه پرچم، ریشه پرچم تک تک این عوامل تاثیر گذار هستند. شما می توانید برای کسب اطلاع از هزینه پرچم ایران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

قیمت پرچم تشریفاتی

پرچم های تشریفاتی را برای مراسم های تشریفاتی استفاده می کنند به دلیل اینکه این گونه پرچم ها در مراسم های خاص استفاده می شوند پایه هایی که برای آن ها استفاده می شود نیز باید شکیل و خاص باشد. از همین رو طراحی که برای پرچم های تشریفاتی و همچنین پایه پرچم تشریفاتی ایجاد می شود باید بسیار خاص و شکیل باشد. هزینه تمام شده یک پرچم به عواملی نظیر: جنس پرچم، جنس میله، رنگی که انتخاب می شود، ابعاد و ارتفاع پایه همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پرچم تشریفات دارند.

 

قیمت پرچم رومیزی

از پرچم های رومیزی برای استفاده بر روی میز مدیران و کارمندان جهت معرفی برند و لگوی موسسه و یا شرکت می باشد. پرچم های رومیزی به دلیل اینکه جلو چشم مراجعه کننده گان و کارمندان و سایر افراد می باشد و در ضمن نوعی تبلیغ و معرفی فعالیت شرکت ها و موسسات می باشد در نتیجه طراحی پایه پرچم رومیزی باید خیلی شیک و خاص باشد تا بیشتر جلو داشته باشد. قیمت پرچم رومیزی به عواملی نظیر: جنس پارچه پرچم، ابعاد و سایز پارچه، نوع ریشه دوزی بستگی دارد.

 

قیمت پرچم کاغذی

پرچم کاغذی دارای طرح خاصی نبوده و هر کس مطابق با نیازها و خواسته هایش طرح مورد نظر را انتخاب می کند. این پرچم ها در دو دسته پرچم  کاغذی دسته دار و پرچم  کاغذی ریسه ای موجود می باشد. پرچم های کاغذی دارای دو جنس تحریری و گلاسه بوده و در ابعاد A5  و A3 موجود می باشد و می توان آن را به صورت رنگی و دو رو چاپ کرد. قیمت پرچم های کاغذی با توجه به تعداد پرچم، نوع چاپ، اندازه و همچنین جنس کاغذ متفاوت است، به عنوان مثال  قیمت پرچم های کاغذی ایران به دلیل نوع طراحی آن با هزینه پرچم های کاغذی تبلیغاتی متفاوت است. جهت اطلاع از هزینه های چاپ می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

 

تولید و فروش انواع پرچم با تحویل فوری

مرکز فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *