پرچم-های-یادبود

پرچم یادبود یکی دیگر از انواع پرچم ها می باشد که در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تولید می شود. ظاهر این پرچم ایستاده و انتهای پرچم به صورت نیم دایره می باشدکه این پرچم با ابعاد کوچک با یک پایه روی میز قرار می گیرد.

پرچم یاد بود می تواند هدیه مناسبی برای مراسم های تبلیغاتی ورزشی باشد اگر از تلوزیون دیده باشید و یا حتی به تماشای مسابقات ورزشی هم رفته باشید متوجه شده اید که از اینگونه پرچم جهت هدیه دادن استفاده می کنند به عنوان مثال در مسابقات فوتبال کابیتان های هر دو تیم پرچم تیم خود را به عنوان یاد بود به تیم مقابل هدیه می دهند.

اهدای پرچم یادبود ایجاد حس دوستی و همبستگی بین دو گروه  می باشد که این دو گروه می تواند گروه ورزشی و یا شرکت هایی باشند که می خواهند با هم همکاری ذاشته باشند.

 

جنس پرچم یادبود

جنس پارچه پرچم که برای این مدل بیشتر استفاده می شود از پارچه ساتن آمریکایی مات با ریشه دوزی هایی به رنگ سبز و یا سفید و یا قرمز می باشد.   که البته می توان از پارچه هایی با جنس جیر، مخمل و یا پارچه سوپر یا براق نیز استفاده کرد، انتخاب جنس پارچخ بیشتر سلیقه ای و با توجه به نوع استفاده ای که از آن می کند بستگی دارد.

 

پایه پرچم یادبود

سه نوع پایه پرچم برای پرچم های یاد بود وجود دارد که عبارتند از: پایه های استیل، تک میل، سنگی که بر اساس نوع استفاده و همچنین سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

 

ابعاد پرچم یادبود

توجه داشته باشید این نوع از پرچم ها چون بیشتر حالت تیلیغاتی و هدیه دارد و جهت یادبود داده می شود ابعاد کوچکی دارند و بهترین ابعاد برای این نوع پرچم ها 20 * 30 سانتی متر ابعاد می باشد.

 

انواع پرچم یادبود

پرچم یادبود پرسپولیس

پرچم یادبود رومیزی

✔  پرچم یادبود استقلال

✔  پرچم کشورهای مختلف

✔  پرچم تبلیغاتی

پرچم شرکتی

پرچم ورزشی

 

پرچم یادبود رومیزی 

پرچم رومیزی یادبود جهت جلوه دادن به میز و حالت تبلیغاتی دارد. که هر مجموعه برای به نمایش دادن فعالیت خود از این نوع پرچم ها استفاده می نماید.

 

پرچم یادبود استقلال

پرچم یادبود استقلال در ابعاد و طراح های مختلف چاپ و تولید می شود، از این نوع پرچم در مسبقات فوتبال بین دو تیم جهت هدیه دادن به تیم مقابل استفاده می شود. پرچم یادبود استقلال دارای طرحی از لگوی این تیم و به رنگ آبی می باشد. مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در زمینه طراحی پرچم و تولید این نوع پرچم فعالیت دارد.

 

پرچم یادبود پرسپولیس

این پرچم به رنگ قرمز و با طرح لگوی این تیم توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تولید و چاپ می شود. در صورتی که نیازمند پرچم یادبود پرسپولیس می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

پرچم تبلیغاتی یادبود

شرکت ها، موسسات و سازمان هایی که جهت نشان دادن فعالیت خود و همچنین برای تبلیغات کار خود می تواند از این پرچم ها استفاده کنند و آن ها را به صورت هدیه به دیگر شرکت ها و یا سازمان ها دهند و یا بر روی میز های کارمندان خود قرار دهند.

خرید پرچم یادبود

اگر قصد خرید این نوع پرپم را دارید مرکز تولید پرچم، اریکه پرچم ایرانیان یکی از معتبرین ترین مجموعه ها در زمینه چاپ و تولید انواع متخلف پرچم ها در ابعاد مختلف می باشد. شما عزیزان می تواننید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مجموعه تماس بگیر و از کارشناسان ما بخواهید که ابتدا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند تا خرید درستی داشته باشید.

 

سفارش پرچم یادبود

اریکه پرچم ایرانیان سازنده انواع پرچم های یادبود، سفارش پرچم یاد بود را می پذیرد. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد از همین رو این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا پرچم هایی با کیفیت بالا در ابعاد و جنس های مختلف با توجه یه خواسته مشتریان تولید و طرح های دلخواه آن ها را بر روی پرچم ها به چاپ برساند.

 

تولید و چاپ پرچم یادبود

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان  تولید پرچم را با مدرن ترین دستگاه ها انجام می دهد این مجموعه مجهز به دستگاه هایی حرفه ای و کادری خبره می باشد تا بتواند سفارشات بالا را در کوتاه ترین زمان در کارگاه تولید پرچم انجام دهد. کیفیت  تولیدات پرچم اریکه پرچم به دلیل زحمات شبانه روزی کادر این مجموعه است که با مسئولیت پذیری، آگاهی و تجربه ی خود بهترین محصولات را برای مشتریان گرامی تولید می کنند.

 

هزینه پرچم یادبود

قیمت پرچم ها بر اساس جنس پارچه ای که استفاده می کنند، ابعاد آن ریشه دوزی داشته باشد یا نه، چاپ بر روی پرچم به صورت تک رو یا دو رو باشد، با میله و پایه باشد یا بدونه پایه بسیار متفاوت است. جهت کسب اطلاع از هزینه ها با این مجموعه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *