پایه پرچم رومیزی

از پرچم های رومیزی برای استفاده بر روی میز مدیران و کارمندان جهت معرفی برند و لگوی موسسه و یا شرکت می باشد. که البته زیبایی خاصی به میز کارمندان و مدیران می دهد. پایه هایی که برای پرچم های رومیزی باید استفاده شود بهتر است شکیل و خاص باشد. پرچم های رومیزی به دلیل اینکه جلو چشم مراجعه کننده گان و کارمندان و سایر افراد می باشد و در ضمن نوعی تبلیغ و معرفی فعالیت شرکت ها و موسسات می باشد در نتیجه طراحی پایه پرچم رومیزی باید خیلی شیک و خاص باشد تا بیشتر جلو داشته باشد. پایه های پرچم رومیزی از متریال چدن و فولاد سنگین و استیل می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آبکاری و قلمکاری ساخته شود.

 

انواع پایه های پرچم رومیزی

پایه سنگی پرچم رومیزی

پایه پرچم رومیزی استیل

پایه پرچم رومیزی خارجی

پایه سنگی پرچم رومیزی

پرچم رومیزی با پایه سنگی جهت نصب کلیه پرچم های رومیزی برای استفاده بر روی میز مدیران و کارکنان کاربرد دارد.

 

پایه پرچم رومیزی استیل

برای قرار دادن بر روی میز و جهت نصب کلیه پرچم های رومیزی از این نوع پایه استفاده می کنند. پایه های استیل به صورت دو قلو نیز وجود دارد که جهت پایه پرچم رومیزی استیل کاربرد دارد. همچنین پایه پرچم رومیزی استیل T شکل برای نصب همزمان دو پرچم رومیزی لیزری کاربرد دارد ، پایه استیل رومیزی دومیله برای نصب همزمان دو پرچم رومیزی لیزری نیز کاربرد دارد.

پایه پرچم رومیزی

پایه خاتم رومیزی

پایه پرچم رومیزی خاتم برای استفاده بر روی میز و نصب کلیه پرچم های رومیزی بسیار کاربردی می باشد.

 

کاربرد پایه رومیزی

جهت نصب پرچم رومیزی در اتاق مدیران،کارکنان و همچنین مراسم های خاص رو میزی بسیار کاربردی می باشد. پایه پرچم از دو بخش پایه و میله تشکیل شده است که جنس پایه از چدن و آلومینیوم می باشد و در اشکال پنجه شیری و خورشیدی ساخته ی شود. آبکاری میله ها با رنگ های زرد ، طلایی و کرم موجب زیبایی پایه ها می شود میله نیز بعد از آبکاری به صورت استیل و بر روی پایه نصب می شود، ارتفاع میله را می توان تغییر داد قابل تنظیم می باشد این مسئله کمک می کند تا ارتفاع پرچم را نسبت به سطح زمین کم یا زیاد کنیم.

 

مشخصات پایه پرچم رومیزی سنگی عبارتند از:

جنس پایه: آلیاژ چدن

جنس میله: فلزی

رنگ پایه: سفید

رنگ میله: نقره ای/ طلایی

ابعاد پایه: قطر کفی بین 17 تا 19 سانتی متر

ابعاد میله: ارتفاع میله از 130 تا 230 سانتی متر

نحوه اتصال: پیچ و مهره

 

مشخصات پایه پرچم رومیزی استیل عبارتند از:

جنس پایه : استیل

جنس میله: فلزی

روکش: نیکل و کروم

ارتفاع: تا 2 متر و 40 سانتی متر

 

جنس پایه پرچم رومیزی

انتخاب نوع و مدل پایه پرچم بر عهده خود مشتری می باشد. کاربرد پایه پرچم برای نگهداشتن پرچم ها مناسب می باشد، جنس پایه پرچم رومیزی استیل و با روکش های: روکش نیکل، روکش کروم، در برخی مواقع روکش طلایی می باشد. جنس کروم برای  میله پایه پرچم رومیزی باعث شکیل تر شدن پرچم رومیزی می شود.

 

مراحل تولید پایه پرچم رومیزی

مرحله نخست جهت تولید پایه پرچم اندازه گیری و سایز مورد نظر پایه می باشد در ادامه باید ورقه ای مناسب برای پایه انتخاب شود سپس بعد از برش زدن ورقه و عملیلت جوش کاری قطعاتی از قبیل موتور و گیربکس و سیم بکسل را بر روی میله یا همان ایه پرچم مونتاژ می کند، در آخر نیز نصاب این پایه را نصب می کند.

 

خرید پایه پرچم رومیزی

ساخت انواع پایه های پرچم به خصوص پایه پرچم رومیزی یکی از خدماتی می باشد که مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در این زمینه فعالیت دارد. بهترین مجموعه تولید میله و پایه پرچم رومیزی، مجموعه اریکه پرچم ایرانیان می باشد. در صورتی که قصد خرید داشته باشید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل بفرمایید.

 

قیمت پایه پرچم رومیزی

قیمت پایه های پرچم رومیزی به عواملی نظیر: جنس پایه پرچم، جنس میله، رنگی که انتخاب می شود، ابعاد و ارتفاع پایه همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پایه پرچم رومیزی دارند. برای کسب اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت اریکه پرچم ایرانیان با ما تماس بگیرید.

اریکه پرچم ایرانیان با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه های چاپ و تولید انواع مختلف پرچم ها حرف اول را در تهرا می زند. خدمات ارائه شده توسط اریکه پرچم ایرانیان عبارتند از: تولید پرچم ایران، چاپ پرچم می باشد.

 

فروش پایه پرچم رومیزی

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان علاوه بر فروش انواع مختلف پرچم ها در زمینه تولید پایه پرچم رومیزی نیز فعالیت دارد. اریکه پرچم ایرانیان همواره در صدد تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان می باشد.

 

جنس پایه پرچم رومیزی به انتخاب چه کسی است؟

انتخاب نوع و مدل پایه پرچم بر عهده خود مشتری می باشد.

قیمت پایه پرچم رومیزی چقدر است؟

قیمت پایه های پرچم رومیزی به عواملی نظیر: جنس پایه پرچم، جنس میله، رنگی که انتخاب می شود، ابعاد و ارتفاع پایه همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پایه پرچم رومیزی دارند. برای کسب اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

جنس پایه پرچم رومیزی از چیست؟

جنس پایه پرچم رومیزی استیل و سنگ می باشد که با روکش های: روکش نیکل، روکش کروم، در برخی مواقع روکش طلایی می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *