پرچم هواداری

داشتن پرچم برای هر شرکت و یا سازمانی به معنای داشتن لوگوی آن شرکت و یا سازمان است که از این طریق می توانند فعالیت های خود را عرضه کنند.  چاپ پرچم هواداری ، چاپ پرچم ورزشی، چاپ پرچم تیم ورزشی از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

به طور کلی می توان چاپ روی پرچم را به 3 دسته تقسیم کرد:

چاپ سیلک: که به آن چاپ شابلون نیز می گویند و از قدیمی ترین چاپ های پرچم محسوب می شود. چاپ سیلک پرچم از گسترده ترین و مورد استفاده ترین چاپ ها در تولید پرچم است. چاپ پیکمنت، چاپ فلور، چاپ اورینت، چاپ برجسته یا پفک و غیره همگی مدل های مورد استفاده چاپ در چاپ سیلک هستند.

چاپ الگو و خطاطی یا چاپ لیزری (مخصوص ابر پرچم): چاپ لیزری معمولا در مناسبت ها مذهبی برای انواع مختلف ذکر ائمه و ساختن لوگوی سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد. این نوع چاپ به طور معمول به 2 شکل حک روی انواع مختلف متریال و الگو انجام می شود.

چاپ دیجیتال: چاپ دیجیتال دارای سرعت و کیفیت بالایی است. چاپ پرچم ساحلی، چاپ پرچم تشریفات، چاپ پرچم رومیزی، چاپ پرچم اهتزاز در زمره این چاپ قرار دارند. معمولا به این نوع چاپ، چاپ سابلیمیشن نیز می گویند.

در ادامه می خواهیم به طور مختصر برای آشنایی مشتریان محترم به توضیح چاپ پرچم تشریفات، چاپ پرچم رومیزی، چاپ پرچم اهتزاز بپردازیم.

چاپ پرچم تشریفات: این نوع پرچم امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در تولید پرچم تشریفات برای حفظ کردن حالت ایستایی و شکل مخروطی آن معمولا از ساتن استفاده می شود. پرچم های تشریفاتی لیزری با توجه به اینکه حالت مخروطی و ایستایی بیستری دارند، نسبت به پرچم های تشریفاتی معمولی طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

چاپ پرچم رومیزی: پرچم رومیزی معمولا با استفاده از جیر و یا ساتن ساخته می شود و نوع چاپ آن نیز به صورت دیجیتال یا سیلک است. جدیدا استفاده از پرچم های رومیزی لیزری برای کسانی که به زیبایی و پرستیژ برند خود اهمیت می دهند، افزایش پیدا کرده است. این چاپ هم به شکل زمینه رنگی و هم زمینه سفید قابل تولید هستند. بدون ریشه بودن چاپ لیزری جذابیت آن را دو برابر می کند و همه نگاه ها را به سمت خود می کشاند.

چاپ پرچم اهتزاز: پرچم هایی که در خیابان ها و یا مکان های دیگری بر روی پایه های بلند مشاهده می کنید، در واقع همین پرچم اهتزاز هستند. این نوع پرچم ها معمولا ویژگی بادخوری بسیار خوبی دارند و از نظر جنس هم مقاومت بسیار بالایی دارند. پرچم های اهتزاز از جنس ساتن ساخته می شوند. پرچم اهتزاز در سایز های مختلف به صورت افقی و عمودی تولید و عرضه می شوند.

چاپ و فروش انواع پرچم های هواداری در ابعاد مختلف

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

 

جهت سفارش محصول یا مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید

اریکه پرچم (1)
اریکه پرچم (5)
فوتبال پرچم3

چاپ پرچم ورزشی

چاپ پرچم ورزشی درباره ی ورزش و هر رخداد ورزشی است. همچنین این نوع چاپ شامل مواردی از قبیل: پرچم ارم جام جهانی، پرچم چاپ شده به عنوان تبریک به برنده شدگان در مسابقه، پرچم تیم های مختلف ورزشی، پرچم کشور های مختلف در مسابقه های ورزشی. اریکه پرچم ایرانیان یکی از بزرگترین تولید کننده های پرچم در کشور و سازنده انواع پرچم های بزرگ و هواداری، توانسته با افتخار از صفر تا صد چاپ پرچم هواداری و چاپ پرچم تیم ورزشی مورد علاقه شما را تولید کند.

چاپ پرچم فوتبالی

یکی از پر طرفدار ترین پرچم ها در میان مردم به خصوص جوانان چاپ پرچم فوتبالی است. اریکه پرچم ایرانیان با سابقه طولانی و درخشان در تولید انواع پرچم با کیفیت بالا و با استفاده از روش های جدید یکی از  قوی ترین و فوری ترین تولید کننده های پرچم در سراسر ایران، چاپ پرچم تیم پرسپولیس و چاپ پرچم تیم استقلال را در زمره ی تولیدات ورزشی خود قرار داده تا بتواند بیش از پیش رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

چاپ پرچم هوادار ساحلی

از پرچم های هوادار ساحلی غالبا در ورزشگاه ها، پیست های اسکی، نمایشگاه ها، فروشگاه ها، محیط های باز، فستیوال ها، جاده ها به منظور تبلیغ استفاده می کنند. پرچم های ساحلی از روش های تبلیغاتی جدید به شمار می رود. پرچم های ساحلی از 3 میله برخوردار هستند که به آسانی می توان آن ها را به هم متصل کرده و نصب پرچم را انجام دهید. این 3 میله دارای انعطاف و کیفیت بسیار بالایی هستند. به نمایش در آمدن پرچم ساحلی نمایشی خاطره انگیز از برند شما در ذهن مخاطبین حک خواهد کرد. اریکه پرچم ایرانیان با تولید و چاپ پرچم هواداری ساحلی با بهترین کیفیت آماده ی خدمت رسانی به مشتریان است.

طراحی چاپ پرچم هوادار

مجموعه تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در زمینه طراحی چاپ پرچم هواداری یا همان پرچم ورزشی بسیار حرفه ای و با کیفیت تولید می کند، این مجموعه از بهترین پارچه ها در هر ابعادی که مد نظر مشتری گرامی باشد پرچم ها را تولید می کند.

چاپ پرچم هواداری فوری

در صورتی مه نیازمند پرچم های ورزش و یا همان هوادار هستید و زمان کافی برای خرید آن ها ندارید این مجموعه در کمترین زمان پرچم های مورد نظر شما را به صورت فروی تولید و در اختیارتان قرار می دهد.

چاپ ابر پرچم هواداری

از دیگر انواع پرچم های تولیدی شرکت اریکه پرچم ایرانیان ابر پرچم های هواداری می باشد که برای تیم های ورزشی در ورزشگاه ها با اهتزاز در می آید. از جمله پرچم هواداری بزرگ استقلال، پرسولیس و تیم ملی فوتبال.

قیمت چاپ پرچم هوادار

هزینه چاپ پرچم هواداری با توجه به جنس پارچه، ابعاد آن، ریشه دوزی دور پرچم، پایه دار و یا بدون پایه بودن پرچم تاثیر مستقیمی بر روی آن می گذارد شما می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ها از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اریکه پرچم ایرانیان با ما تماس حاصل بفرمایید.

مجموعه تولید پرچم، اریکه پرچم ایرانیان با داشتن چندین سال در زمینه تولید و چاپ انواع پرچم ها فعالیت می کند از جمله خدمات این مجموعه تولید و پرچم ایران، و همچنین این مجموعه سفارشات فوری پرچم جهت تولید را نیز انجام می دهد.

چاپ و فروش انواع پرچم های هواداری در ابعاد مختلف

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

 

جهت سفارش محصول یا مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید

پرچم هواداری استقلال
فوتبال پرچم4
تولید پرچم هواداری
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *