فروش انواع پرچم

سایز انواع پرچم  ها با هم متفاوت می باشند. سایز انواع پرچم با توجه به محل نصب و کارکرد آن در ابعاد و انواع مختلفی چاپ و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. ما در این مقاله قصد داریم که سایزانواع پرچم ها و کارکرد آن را عنوان کنیم.

فلسفه پرچم چیست؟

پرچم در نمایش نام و نشان هر کشور در شناخته شدن کشور تاثیر مهمی دارد. هر کشوری با ترکیب رنگ یک نماد مشخصی برای کشور خود طراحی کرده است.

تاریخچه پرچم ها بر می گردد به زمان های خیلی قدیم. پرچم ها در زمان های دور در جنگ ها مورد استفاده قرار می گرفت. اطلاعاتی در مورد این که چه کسی برای بار اول از پرچم استفاده کرده در دسترس نمی باشد. پرچم نشان دهنده همبستگی و اتحاد لشکریان بود و در جنگ برای تضعیف روحیه لشکریان آن را بر روی زمین انداخته و آتش می زدند. در میان ایرانیان، نام پرچم به درفش کاویانی شهرت داشت و علت این شهرت در بین  ایرانیان نبردی به وسیله کاوه آهنگر بر علیه ضحاک برنامه ریزی شد و لباس تن خود را که چرم قرمز رنگی بود بر نوک چوبی گذاشته و قیام خود را شروع کرد. از این رو پرچم به درفش کاویانی شهرت پیدا کرد.

اریکه پرچم ایرانیان یکی از مجموعه های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع پرچم و پرچم تشریفات می باشد این مجموعه با تولید سایز انواع پرچم حرف اول را در شهر تهران می زند. یکی دیگر از فعالت این مجموعه تولید و فروش پایه پرچم می باشد.

برای سفارش انواع چاپ پرچم میتوانی با مجموعه اریکه پرچم تماس بگیرید

طراحی و چاپ انواع پرچم با طراحی اختصاصی و تحویل فوری

 

مرکز چاپ و تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

همین حالا جهت سفارش با ما تماس بگیرید

پرچم3
پرچم7
پرچم ایران

 

ابعاد استاندارد پرچم ایران

پرچم جمهوری اسلامی ایران از سه رنگ سبز و سفید و قرمز تشکیل شده است که سبز نماد رشد و شادی، سفید نماد صلح و قرمز نماد شجاعت می باشد. کلمه “الله اکبر” 22 مرتبه در اطراف پرچم طراحی شده که نشان دهنده روز 22 بهمن می باشد. طراحی جذاب الله اکبر در وسط پرچم به شکل گل لاله نماد اصلی جمهوری اسلامی ایران می باشد.  مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در ابعاد و سایز های مختلفی پرچم ایران و تولید و چاپ می نماید.

 

سایز پرچم های رومیزی

سایز پرچم های رومیزی 30*20 سانتی متر می باشد. یکی از المان های موجود بر روی میز مدیر و کارکنان پرچم های رومیزی می باشد. معمولا شرکت های بزرگ و دارای نام بر روی میز مدیر و کارکنان خود پرچم لوگوی شرکت را قرار می دهند تا علاوه بر جا انداختن لوگوی شرکت در مقابل مراجعین، عظمت و اعتبار شرکت را به رخ مراجعین و کارکنان می  کشند. پرچم های رومیزی دارای دو نوع پرچم های رومیزی با ریشه و پرچم های رومیزی بدون ریش یا لیزری می باشد که دارای کیفیت بالایی هستند. این پرچم ها اغلب از جنس ساتن می باشند. مرکز چاپ پرچم اریکه ایرانیان، همراه شما در نمایش لوگوی شما به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت پارچه و چاپ می باشد. اگر شما نیز به دنبال روشی جهت نمایش برند خود می باشید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

سایز پرچم تشریفاتی

ابعاد پرچم های تشریفاتی 90 در 150 سانتی متر می باشد. استفاده از پرچم های تشریفاتی روش دیگری جهت به رخ کشیدن عظمت و اعتبار شرکت به مراجعین می باشد. پرچم های تشریفاتی قابل نصب بر روی میله های عمودی می باشد. این پرچم نیز مانند پرچم های رومیزی در دو نوع ریشه دار و بدون ریشه موجود است. ریشه های پرچم های تشریفاتی دارای 12 رنگ بوده که می توانید متناسب با رنگ لوگوی خود رنگ ریشه ها را انتخاب نمایید. جنس این پرچم ها ساتن مات و براق می باشد. پرچم های ساتن مات شیک و مدرن تر و دارای طرفداران بیشتری می باشند. شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش پرچم خود را به شکل دلخواه داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

 

سایز انواع پرچم  اهتراز

پرچم های اهتر در ابعاد متفاوتی عرضه می شود. این پرچم ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. پرچم های اهتراز هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل نصب می باشد. محل قرارگیری این پرچم در فضاهای باز و بر روی پایه های بلند قرار می گیرد. جنس این پارچه ها از ساتن بوده و بادخوری خوبی دارد. هنگامی که این پرچم ها بر روی ارتفاعات برافراشته می شود با خوردن باد بر زیر این پرچم ها صحنه زیبایی را ایجاد می کند و باعث ایجاد شکوه و عظمت شرکت می شود. محل نصب این پرچم ها در میادین، معابر، پل ها، خیابان ها و بزرگراه ها، مدارس و … می باشد. چنانچه شما نیز برای شرکت خود به دنبال روشی برای نشان دادن لوگوی خود به زیباترین شکل و تاثیر گزار ترین روش هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

سایز پرچم اهتراز عمودی 2*1، 3*1، 4*1، 5*1 متر و …

سایز پرچم اهتراز افقی 120*70، 140*80، 150*90، 170*100، 240*140، سانتی متر و …

 

سایز انواع پرچم  های ساحلی

این پرچم ها با توجه به نام آن اغلب در ساحل ها نصب شده داراری سایزهای گوناگونی می باشد. این پرچم ها برای تبلیغات در ساحل ها نصب می گردند.

 

سایز انواع پرچم  های ریسه ای

پرچم های ریسه ای نیز جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این پرچم ها 30*20 و 40*30 سانتی متر می باشد.

 

قیمت پرچم

هزینه پرچم ها مطابق با کیفیت چاپ، جنس پارچه، نوع پرچم، سایز پرچم و … قابل تعیین می باشد. در صورتی که به دنبال مرکزی جهت چاپ لوگوی و پرچم خود با بالاترین کیفیت چاپ و بهترین جنس پارچه هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. مرکز چاپ اریکه ایرانیان بزرگ ترین مرکز چاپ پرچم با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. تنها کافیست با شماره های درج شده در تصویر تماس حاصل نمایید.

 

سایز پرچم ملی

پرچم ملی، پرچمی می باشد که نشان دهنده هویت این کشور می باشد. این پرچم از طرف هر کشوری به اهتراز در می آید. این پرچم ها بیشتر در مدارس، دادگستری ها، دادگاه ها و … به اهتراز در می آید.

 

مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان بزرگ ترین و معتبرترین مرکز چاپ و تولید پرچم در تهران می باشد. این مرکز دارای 15 سال سابقه در زمینه چاپ انواع پرچم ها بوده و با تجربه خود در این زمینه به زیباتر شدن نمای لوگوی شما کمک می کند. اصول کار این مرکز بر پایه مشتری مداری بوده و تمام سعی خود را جهت جلب رضایت مشتری می کند. از مهم ترین وظیفه این مجموعه تولیدسایز انواع پرچم های مختلف می باشد.

چنانچه شما نیز برای برند خود نیاز به پرچم شیک و مدرن دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

طراحی و چاپ انواع پرچم با طراحی اختصاصی و تحویل فوری

 

مرکز چاپ و تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

همین حالا جهت سفارش با ما تماس بگیرید

پرچم115
پرچم رومیزی استقلال
پرچم ایران
پرچم رومیزی
تولید پرچم رومیزی
پرچم مذهبی
تولید پرچم (2)
پرچم2054
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *