خرید پرچم هیئت

یکی از مراسم های مهم برای ما ایرانیان ماه محرم و صفر است با فرا رسیدن این دو ماه تب و تاب خرید وسایل برای برگذاری هیئت ها و تکیه ها داغ داغ است. ایرانیان از دیرباز ارادت خاصی به امام حسین (ع) داشته اند و خواهند داشت از این رو با تمام انرژی سعی در برگذاری مراسم های باشکوه دارند. ایرانیان از چند روز قبل از شروع محرم با برافراشته کردن پرچم های محرم، پرچم هایی که نمادی از محرم و امام حسین را در خود جای داده است در تمام نقاط شهر ها ارق خود و تعصب خود را به امام حسین نشان می دهند. در همین راستا مرکز تولید پرچم، اریکه پرچم ایرانیان تولید به انواع پرچم های هیئت و عزاداری کرده است. شما عزیزانی که برای هیئت ها و مراسم های مختلف نیازمند پرچم هایی با طراحی های خاص جهت استفاده در ماه محرم هستید می توانید جهت خرید پرچم هیئت به اریکه پرچم ایرانیان پرچم های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

 سفارش پرچم هیئت

خرید پرچم هیئت دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد همچنین در ترکیب رنگی های سبز، مشکی، قرمز تفاوت این گونه پرچم ها فقط از نظر جنس و اندازه می باشد، پرچم های هیئتی عمدتا در مراسم های محرم و کتیه ها و دسته جات های عزاداری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت اریکه پرچم ایرانیان سهمی در تولید و طراحی پرچم هیئت و ملزومات هیئت های مذهبی دارد شما می توانید پرچم های خود را بر اساس نوع و طرح و رنگ جنس به ما سفارش دهید. جهت سفارش از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

سفارش، تولید و چاپ انواع پرچم های هیئتی با تحویل فوری

در مرکز فروش پرچم های هیئت اریکه پرچم

 

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید
پلاکارد ۱۵۰×۲۴۰ کد-۱۸۰
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱
زربافت کد ۴۸ ۱۵۰×۲۱۰

 

انواع پرچم های هیئت

انواع کلی پرچم هیئت شامل: پرچم هیئت لایه باز، پرچم هیئت بزرگ، پرچم هیئت دستی، پرچم هیئت اهتزاز، کتیبه هیئت ، کتیبه های عمودی ، کتل ها ، پلاکارد های هیئتی ، سیاهه ، پیشانی بند ،ریسه های مشکی و الوان، بازو بند ، لباس های عزاداری ، زنجیر ، طبل از جمله ملزومات جهت برگزاری هیئت ها در ماه محرم و صفر می باشد.

 

تولید پرچم هیئت

مرکز تولید پرچم، اریکه پرچم ایرانیان از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه ها جهت تولید انواع پرچم ها بخصوی پرچم هیئت ها با کیفیت بالا استفاده می کند. این مجموعه ابعاد، ارتفاع، طرح روی پرچم ها و جنس پرچم ها را بر اساس خواسته و نظر مشتریان گرامی آماده سازی می کند. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت شما مشتریان گرانقدر می باشد.

 

چاپ پرچم هیئت

چاپ پرچم هیئت از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد، اریکه پرچم ایرانیان همواره در راستای تولید و چاپ انواع مختلفی از پرچم ها نظیر: پرچم مذهبی، پرچم محرم فعالیت دارد. همچنین این مجموعه در زمینه چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن، به صورت نوشته با دست نوشته ، تیکه دوزی و گلدوزی ، زری دوزی با چرخهای دستی و ماشینی ، بافت با ماشین آلات زری بافت سعی دارد خدمات خود را در بخش چاپ پرچم به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 

فروش پرچم هیئت

 مجموعه اریکه پرچم ایرانیان از مهم ترین و فعال ترین مراکز فروش پرچم هیئت در شهر تهران به شمار می آید این گروه از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها و کارآمدترین و کار بلد ترین نیرو ها استخدام کرده است تا کیفیتی خاص ارائه دهد.

 

ابعاد مختلف پرچم های هیئت

  کتیبه-عرض-۲۹۰-طول-۳۰-متر-کد-۹۴

ستونی-۹۰×۲۹۰-کد-۹۵

پلاکارد-۹۰×۲۰۰-کد-۱

 

خرید پرچم امام حسین

جهت برگزاری مراسم های عزاداری و دسته جات و برگزاری تکیه ها، پرچم هایی با طراحی های خاص محرم و یا نوشته هایی از اسم امام حسین و یا عبارات خاص مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید بر اساس نیاز و کاربرد پرچم طرح مورد نظر و یا حتی نوشته مورد نظر خود را به ما بدهید تا ما پرچم ها را بر اساس آن تولید کنیم.

 

جنس پرچمِ های هیئت

جنس پارچه های مورد استفاده برای اینگونه پرچم ها بهتر است از نوع ساتن، جیر و یا مخمل باشد که البته هر جنسی قیمت خاص خود را دارد.

 

قیمت پرچم هیئت

قیمت پرچم ها و یا قیمت پرچم بزرگ هیئت ها بر اساس جنس پارچه، ابعاد، کیفیت پارچه، نوع پایه پرچم،  بزرگی و کوچکی پرچم ها، ریشه دار بودن یا نبودن آن ها مشخص می گردد، در صورت تمایل برای سفارش از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق پرچم اطلاع پیدا کنید.

 

اریکه پرچم ایرانیانبا بیشت از چندین سال سابقه کار آمادگی کافی جهت ارائه بهترین خدمت به هیئت ها ، حسینیه ها، شهرداری و دهیاری ها و عزاداران حسینی در ماه محرم و صفر در اربعین می باشد. خدمات این مجموعه تولید و چاپ و طراحی انواع پرچم مذهبی، پرچم ملل، پرچم های ریسه ای، کالیته پارچه،  تولید پرچم تبلیغاتی، انواع چاپ پرچم می باشد.

 

ابعاد مختلف پرچم های هیئت چقدر است؟

✔ کتیبه-عرض-۲۹۰-طول-۳۰-متر ✔ ستونی-۹۰×۲۹۰ ✔ پلاکارد-۹۰×۲۰۰

قیمت پرچم هیئت چقدر است؟

قیمت پرچم ها و یا قیمت پرچم بزرگ هیئت ها بر اساس جنس پارچه، ابعاد، کیفیت پارچه، نوع پایه پرچم، بزرگی و کوچکی پرچم ها، ریشه دار بودن یا نبودن آن ها مشخص می گردد.

جنس پرچمِ های هیئت از چه پارچه ای میباشد؟

جنس پارچه های مورد استفاده برای اینگونه پرچم ها بهتر است از نوع ساتن، جیر و یا مخمل باشد که البته هر جنسی قیمت خاص خود را دارد.

سفارش، تولید و چاپ انواع پرچم های هیئتی با تحویل فوری

در مرکز فروش پرچم های هیئت اریکه پرچم

 

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید

برخی دیگر از نمونه پرچم های هیئتی تولیدی اریکه پرچم

کتیبه عرض ۲۹۰ طول ۳۰ متر کد ۹۴
ستونی ۹۰×۲۹۰ کد ۹۵
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱
سینه ای علامت لمه دوزی عرض 50
کتیبه کرباس عرض ۴۵ طول ۱۰ متر
کتیبه زربافت ۴۰×۱۰۴۰ کد ۴۰۳
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱۰۱
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱۴۲
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱۰۷
پلاکارد ۹۰×۱۹۰ کد ۱۹۱
آویز فانوس (۴ اسم) سبز و قرمز
پرچم محرم
زربافت کد ۴۸ ۱۵۰×۲۱۰
زربافت ۱۵۰×۲۱۰ کد ۱۰
کتیبه مخمل عرض ۴۵
آویز ۹۰×۲۰۰ کد ۱۲۱
پلاکارد ۹۰×۲۰۰ کد ۱۲۰
پلاکارد ۹۰×۱۹۰ کد ۱۹۴
4.8/5 - (26 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *