خدمات چاپ سیلک

چاپ سیلک چیست؟

روشی که در آن از تور ابریشم استفاده می کنند تا این تور را را بر روی یک چهار چوب یا قالبی از جنس فلز یا چوب قرار دهند و با کمک یک داروی ژلاتینی که به نور حساس است آغشته اش می کنند تا بعد از نوردهی شسته شود را چاپ سیلک می گویند. این چاپ از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

به جهت چاپ تصاویر از از چاپ سلیک استفاده می کنند. در این روش یک پارچه توری با سوراخ های ریز به کار می برند و تصویر را بر روی آن منعکس می کنند.

پرچم7
پرچم11
پرچم12

انواع چاپ سیلک

چاپ معمولی

 چاپ با لاک حساس برجسته آبی

چاپ ترام

چاپ پلاستی زول

 

دستگاه چاپ سیلک

دستگاه چاپ سیلک مدل های مختلفی دارد که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. که با توجه به عملکرد و نوع چاپی که انجام می شود انتخاب می گردند.

 

سیلک اسکرین

یکی از روش های چاپ، سیلک اسکرین می باشد که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف بر روی اشیا قابل اجرا است. در این روش از پارچه با توری که سوراخ‌ های ریزی دارد کمک می گیرند. به طور کلی سیلک به منظور چاپ تصویر می باشد و از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود که نهایتا تصویر مورد نظر روی این توری منعکس می گردد و قسمت هایی از تصویر که نباید رنگی داشته باشند را با کمک، ماده‌ای مسدود کننده مانند موم می پوشانند. اپراتور رنگ را با کمک فشار غلتک یا کاردک به سطح چاپ شونده انتقال می دهد، در نتیجه رنگ فقط به قسمت هایی که مسدود نشده اند انتقال پیدا می کند و تصویر بر روی آن ظاهر می شود.

چاپ سیلک بر روی تیشرت، پرچم های رومیزی ، تشریفات، اهتزازها ، بادبانی ، چادرها ، ابر پرچمها و … 

 

اریکه پرچم ایرانیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

پرچم118
پرچم119
پرچم111

چاپ دیسکو

یکی از زیباترین جلوه ها که روی پارچه صورت می گیرد. چاپ دیسکو است که از جمله افکت های سیلک اسکرین می باشد. در این افکت از چسب و ورقه های مخصوص کمک می گیرند. چسب را بر روی پارچه می زنند. طبق طرح مورد نظر در مرحله بعدی ورقه ورقه را بر روی چسب ها می گذارند، پرس حرارت را به مدت 5 ثانیه تا دمای 140 درجه انجام می دهند. ورقه ها به بخش هایی از پارچه که آغشته به چسب هستند، می چسبند و در آخر فیکس می شوند. قسمت های که چسب ندارد از ورقه ها جدا می شود در نتیجه طرح مورد نظر روی پارچه نقش می بندد .این افکت ماندگاری بالایی دارد. قابل شست و شو هستند. دیسکو جزو افکت های فانتزی به شمار می آید.

 

چاپ پفکی

از پرطرفدارترین نوع چاچ اسکرین چاپ پفکی می باشد. در این نوع چاپ خمیر مخصوص را آماده می کنند و با خمیر اورینت، جوهر و رنگدانه به یک نسبت ترکیب می کنند. و در آخر چاپ را انجام می دهند. در این چاپ به 140 درجه حرارت نیاز است و در دسته چاپ فانتزی قرار دارد.

 

چاپ خمیر امولوسیون

یکی از متداول ترین رنگ های مصرفی در متد سیلک اسکرین چاپ خمیر امولوسیون می باشد، خمیر امولوسیون نظیر: بیندر، غلظت دهنده، اوره، نرم کننده، آب است. رنگی که در این نوع چاپ استفاده می شود را با جوهرهای خاص به طیف وسیعی از رنگ ها تبدیل می شود.

 

چاپ فلوک

به کمک چاپ فلوک گویی یک لایه مخملی بر روی کار نقش بسته است. در این روش از یک نوع چسب و پودرهای ریز مخصوص استفاده می شود.

 

خدمات چاپ سیلک که توسط اریکه پرچم ایرانیان صورت می گیرد شامل:

چاپ سیلک روی نایلون

چاپ سیلک روی پارچه

چاپ سیلک اتوماتیک

چاپ سیلک روی شیشه

پرچم114
پرچم115
پرچم116

چاپ سیلک در کارگاه اریکه پرچم ایرانیان

شرکت اریکه پرچم ایرانیان از ابتدا و قبل از ورود وسایل و چاپ مدرن در زمینه چاپ سیلک و به اصطلاح چاپ با شابلون فعال بود و هست.  چاپ سیلک از وسعت و تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در کارگاه چاپ سیلک اریکه پرچم ایرانیان از انواع رنگ های چاپ سیلک مانند اورینت، پیکمنت، اکریلیک، پفک استفاده می شود.

استادان چاپ سیلک شرکت اریکه پرچم ایرانیان این افتخار را نیز دارند که بیشتر مواد اولیه از جمله رنگ اورینت و خمیر پیکمنت را نیز خود و طبق فرمول خاص محیط آب و هوایی و شرایط پارچه های مورد استفاده سنجش و می سازند و در این زمینه نیز خودکفا هستند.

 

از جمله فعالیت های کارگاه سیلک اریکه پرچم ایرانیان

ساخت شابلون به اندازه های مختلف

ساخت و آماده سازیه رنگ های مصرفی و تست قبل از شروع کار

  برش و آماده سازی پارچه

راپورت کردن شابلون ها

  تست اولیه

  تاییده

شروع به کار

 

قیمت چاپ سیلک

قیمت چاپ سیلک با توجه به روشی که انجام میگیرد متفاوت است در صورتی که می خواهید از قیمت آن اطلاعاتی بدست آورید می توانید با اریچه پرچم ایرانیان تماس بگیرید تا کارشناسان ما به خوبی راهنمایی های لازمه را انجام دهند.

شرکت اریکه پرچم این افتخار را دارد که بزرگترین پرچم ایران که در استادیوم آزادی به اهتزاز در آمد به صورت سیلک تولید و تقدیم مردم عزیزمان نمود. چاپ سیلک بر روی تیشرت، پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز ، بادبانی ، چادرها ، ابر پرچم ها و … در کارگاه اریکه پرچم ایرانیان انجام می شود.

دیگر نمونه کارهای چاپ سیلک اریکه پرچم

فوتبال پرچم3
فوتبال پرچم6
فوتبال پرچم
اریکه پرچم (5)
اریکه پرچم (1)
اریکه پرچم (2)
پرچم115
پرچم112
پرچم114
پرچم112
پرچم116
پرچم111
پرچم4
پرچم3
پرچم2

چاپ سیلک بر روی تیشرت، پرچم های رومیزی ، تشریفات، اهتزازها ، بادبانی ، چادرها ، ابر پرچمها و … 

 

اریکه پرچم ایرانیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *