پرچم ساحلی و پرچم بادبانی در حوزه تبلیغات محیطی تاکنون رویکردهای مثبتی بر سازمان ها به همراه داشته اند. افرادی که قصد دارند در زمینه تبلیغات از چاپ پرچم استفاده کنند، بدانند که چاپ این پرچم ها می تواند بسیار تاثیرگذار و سودمند تلقی گردد. اگر شما نیز برای برند و کسب و کار خود ارزش قائل هستید، اگر می خواهید این روش های مدرن تبلیغاتی را نیز امتحان کنید، ما در این محتوا به 10 مزیت تولید پرچم ساحلی و پرچم بادبانی اشاره می کنیم که مطالعه آنان خالی از لطف نیست.

 

10 فایده پرچم ساحلی و پرچم بادبانی

 

1- برخورداری از تبلیغات بهینه

با توجه به نحوه نصب پرچم این دو پرچم که به صورت عمودی قرار می‌گیرند، می توانیم اظهار نماییم که این پرچم ها فضای بسیار کمی را به خود اختصاص داده و علاوه بر آن نیز بسیار جلب توجه می کنند. انرژی که پرچم ساحلی و پرچم بادبانی به تبلیغات شما می بخشند، غیر قابل انکار است.

2- نصب سریع و آسان

طریقه نصب این پرچم بسیار آسان و راحت بوده و با متصل کردن چند تکه میله به یکدیگر به راحتی احداث می گردند.

 

3- دوام و ماندگاری بالا

در صنعت چاپ اریکه پرچم ایرانیان بهترین مواد اولیه و قابل ترین جنس ها را در ساخت این پرچم ها به کار گرفته و همین عامل موجب می گردد در حوزه تبلیغات بتوانید مدت زمان طولانی از این سفارشات خود بهره ببرید.

 

4- افزایش بازدهی بالا

اگر شما نیز برای تبلیغات محیطی از این پرچم استفاده کرده اید، باید بگوییم که انتخابتان هوشمندانه بوده است. این پرچم ها با توجه به ظاهر برجسته و طرح و رنگ های متنوع و شادی که دارند، در نگاه اول می توانند ذهن مخاطب را به خود مشغول سازند.

 

5- ضد آب و قابل شستشو

آیا می دانستید در هوای بارانی و باد و طوفان هیچ آسیبی بر این ابزار تبلیغاتی نخواهد افتاد؟ درواقع علاوه بر استقامت و دوام بالا، قابلیت شستشو ریشه پرچم و ضد آب بودن پرچم های ساحلی نیز عملکردهای مثبتی در تبلیغات شما خواهند داشت.

 

6- طراحی و چاپ آسان

چاپ پرچم ساحلی و پرچم بادبانی

 

خوبی پرچم تبلیغاتی ساحلی این است که در انتخاب طرح و رنگ محدودیتی نخواهید داشت و هر لوگو و طرح به همراه رنگ های متنوعی که بخواهید را می توانید به عنوان نماد و هویت برند خود انتخاب کنید. چاپ راحت و طراحی بی نظیر آن همیشه قابل توجه بوده است.

 

7- جذاب و جلوه بصری

در حوزه تبلیغات برخورداری از جلوه بصری می تواند برای صاحب برند تاثیرات سودمندی به همراه داشته باشد. این پرچم ها با ظاهر خاص و شادمانی که دارند، ناخودآگاه نگاه بیننده را به خود جلب می کنند.

 

8- جمع آوری آسان

بعد از پایان کار شما به راحتی می توانید با جدا کردن چند میله از هم پرچم ساحلی یا بادبانی را جمع‌آوری کنید و این خود موجب صرف زمان زیادی نیز نخواهد شد.

 

9- قیمت مقرون به صرفه

روش و راهکارهای زیادی برای تبلیغات وجود دارند که هیچ کدام با قیمت این پرچم قابل قیاس نیستند. قیمت پرچم ساحلی خیلی کم تر از آن چیزی است که فکر می کنید و این روش تبلیغاتی به عنوان یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی جهان مرسوم هستند. جهت آگاهی از هزینه چاپ پرچم با ما در تماس باشید.

 

10- سبک و قابل حمل

هیچ تفاوتی ندارد که کسب و کار شما غرفه‌های یک نمایشگاه است و یا شرکت و دفتر دارید. این پرچم سبک و قابل حمل بوده و هر کجا که بخواهید می توانید آنان را نصب کنید. علاوه بر آن حمل این نوع از پرچم ها که توسط کارشناسان شایسته اریکه پرچم تولید شده اند، بسیار ساده و کاربردی هستند.

 

ابعاد پرچم ساحلی و پرچم بادبانی

مزیت استفاده از پرچم ساحلی و پرچم بادبانی

در پرچم های تبلیغاتی یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بسیار نیز حائز اهمیت می باشد، ابعاد پرچم ساحلی یا بادبانی و مدل برش خورده آن است. ما هر امتیازی که از این ابزارهای تبلیغاتی به دست آوریم، درواقع محصول همان نگاه و برخورد اول مخاطبین با این ابزارها بوده است. این نوع از پرچم ها را می توان در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید و ترسیم کرد که بهترین ابعاد در تولید پرچم ساحلی 5/2 متری و یا 3 متر می باشد. معمولا پرچم های ساحلی با ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتی متر تهیه و تولید می گردند که ظاهری شیک و مدرن به پیام تبلیغاتی شما می بخشند.

اریکه پرچم ایرانیان با سابقه بالایی که در زمینه چاپ پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی ، پرچم اهتزاز ، پرچم ایران ، پرچم تبلیغاتی ، پرچم بادبانی و ساحلی و … دارد همیشه در تلاش بوده تا با کسب رضایت شما عزیزان در این زمینه کسب و کاری پیشرو باشد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *