چاپ-پرچم-اوکراین

چاپ پرچم اوکراین در ماه های اخیر به دلیل آغاز جنگ در این کشور و افزایش تقاضا برای این پرچم به طور گسترده ای در کشور افزایش یافته است. کشورهای مختلف هر کدام با نشان دادن پرچم اوکراین در مناسبت ها و برنامه های مختلف خود اعتراض خود را به این اتفاق تلخ نشان داده اند.

اگرچه این محصول در شرایط فعلی که با تقاضای زیادی روبرو شده توسط خیل عظیمی از تولید کنندگان پرچم به بازارعرضه می شود اما محصولات مجموعه اریکه پرچم ایرانیان به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته سهم عظیمی از این بازارها را به خود اختصاص دهد.

اریکه پرچم ایرانیان از محبوب ترین برندهای تولید پرچم در کشور است که روزانه با ظرفیت بالایی اقدام به تولید پرچم مخصوصا تولید پرچم اوکراین می کند.

 

پرچم اوکراین طرح نه به جنگ

در ماه های اخیر به دلیل حمله روسیه به اوکراین و آغاز درگیری ها میان این دو کشور، مردم در نقاط مختلف دنیا اعتراض خود به این حمله و کشورگشایی را با نشان دادن پرچم اوکراین به وضوح نشان دادند و همین امر موجب افزایش تقاضا برای تولید و عرضه این محصول شده است.

در این میان طراحان سعی در طراحی پرچم اوکراین با شیوه ای خاص بوده اند که علاوه بر نشان دادن ملیت اوکراین نماینگر مخالفت خود با جنگ و تقاضای خاتمه جنگ باشد.

در میان طرح های مختلف تولیدی ها و برندهای داخلی، پرچم اوکراین “طرح نه به جنگ” توانسته نسبت به دیگر نمونه های پرچم اوکراین به محبوبیت بیشتری برسد.

 

قیمت چاپ پرچم اوکراین

قیمت-چاپ-پرچم-اوکراین

قیمت پرچم اوکراین براساس نوع و مدل لوگوی طراحی شده متفاوت است. در حقیقت قیمت تمام شده یک پرچم وابسته به جنس پارچه و اندازه آن است.

در واقع تولید و چاپ پرچم بر اساس فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می شود :

  • جنس پارچه استفاده شده برای تولید پرچم رومیزی، تشریفاتی و ساحلی
  • نوع پایه مورد استفاده برای پرچم رومیزی، تشریفاتی و ساحلی
  • تعداد و حجم سفارش مشتری  
  • نوع رنگ و طرح لوگو برای چاپ پرچ

 برای کسب اطلاع از قیمت چاپ و تولید انواع پرچم می توانید با شماره تلفن های مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل کنید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

 

 انواع پرچم اوکراین

محصولات و تولیدات مختلف مجموعه اریکه پرچم ایرانیان شامل: پرچم تشریفاتی، پرچم ملل، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی و… است. شما می توانید انواع پرچم های ایستاده را متناسب با طرح دلخواه خود سفارش و تحویل بگیرید.

1.    پرچم تشریفات :

پرچم تشریفات از زیباترین پرچم های قابل چاپ در تولیدی های داخلی است. از این پرچم ها در ایران و کشورهای مختلف جهت تشریفات ریاست جمهوری، اجلاس، ورودی هتل ها و سازمان های بین المللی استفاده می کنند.

2.    پرچم رومیزی:

چاپ پرچم رومیزی بر روی پارچه ساتن مات و براق از خدمات مجموعه اریکه پرچم ایرانیان می باشد. پرچم ها همواره نمادی از اقتدار و بزرگی بوده اند. پرچم رومیزی با پایه از جنس سنگ با رنگ ریشه های متنوع صورت توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان صورت می پذیرد. کیفیت چاپ روی پارچه ساتن مات بسیار بالا است و رنگ ها به طرز خیره کننده ای شفاف و اشباع هستند.

3.    پرچم اهتراز:

این پرچم طرفداران زیادی در بین سازمان های مختلف دارد. همچنین این پرچم ها در ابعاد مختلفی عرضه می شوند و به صورت افقی و عمودی نصب می شوند.

معمولا از این پرچم ها در فضاهای باز و بر روی پایه های بلند به استفاده می شود و جنس آن ها از پارچه ساتن بوده که بسیار سبک است و با کوچکترین نسیم به اهتراز در می آید و بسیار چشم نواز است. مجموعه چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان در تولید این پرچم ها از رنگ های شارپ که بسیار خیره کننده هستند بهره می برد.

4.    پرچم ملل:

از گذشته تا کنون پرچم ها همواره نمادی از هویت یک کشور به شمار می روند، هر کشوری برای نشان دادن ملیت خود به دنیا پرچم بخصوصی دارد و فرهنگ خود را با آن پرچم به دنیا معرفی می کند.

چاپ پرچم اوکراین در همه انواع پرچم نامبرده می تواند ایده بسیار خوبی در این روزها باشد.

 

روش های چاپ بر روی پرچم

روش-چاپ-بر-روی-پرچم
۱. چاپ دیجتال

۲. چاپ سیلک
۳. چاپ لیزری یا الگو و خطاطی (مخصوص ابر پرچم ها)

چاپ پرچم یک راه ویژه برای جلب توجهات به سوی کسب و کار یا یک رویداد تلخ است. پرچم ها می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص استفاده شوند، یا به عبارتی یکی از روش های جلب توجه و تبلیغ برند و لوگوی هر سازمان و شرکتی داشتن پرچمی مختص همان سازمان و مجموعه است.

برای تولید پرچم های مختلف به محیطی کارگاهی و گسترده با تجهیزاتی مناسب برای چاپ و خیاطی لازم است. ناگفته نماند یک طراح خود می تواند با ایده گرفتن از پیرامون خود طرح های ویژه ای برای یک رویداد مخصوصا رویداد اوکراین ارائه کند.

 

خرید و فروش پرچم اوکراین

مجموعه تولیدی اریکه پرچم ایرانیان در میان ده تولید کننده برتر انواع پرچم در کشور است کارنامه ی درخشان مجموعه اریکه پرچم ایرانیان، سال ها فعالیت مستمر و پربار در حوزه تولید و چاپ انواع پرچم است.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان دارای بیش از 15 سال سابقه کار و تخصص در زمینه تولید و فروش انواع پرچم در تهران است که محصول خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

برای خرید پرچم اوکراین و سایر ملل و همچنین پرچم های رومیزی و تشریفاتی و غیره از این مجموعه، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

شروع کار مجموعه اریکه پرچم ایرانیان با راه‌اندازی چاپ سیلک دستی و شابلون بوده است اما به مرور و با پیشرفت این صنعت، خرید و نصب دستگاه های به روز چاپ پارچه و منسوجات، باعث گسترش این مجموعه شده است.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان با داشتن پرسنل طراحی و دستگاه های چاپ اپسون از بهترین برندهای چاپ پرچم اوکراین و عرضه در کشور است. دستگاه چاپ اپسون کیفیتی نسبت به انواع دستگاه های چاپ دارای کیفت بالاتری است.

از جمله دستگاه های این مجموعه می توان به دستگاه برش و حک لیزر، بافت ریشه و قسمت دوخت و خیاطی اشاره کرد. به همین دلیل این مجموعه آمادگی لازم جهت خدمت رسانی به ارگان ها و شرکت ها و… در سراسر کشور را دارد.

میدونی از پرچم رومیزی برای کجا استفاده میشه؟فقط کافیه کلیک کنی

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *