چاپ پرچم آمریکا

چاپ پرچم آمریکا توسط دستگاه های پیشرفته با رعایت دقیق ترین جزئیات، نقش مهمی در کیفیت نهایی کار خواهد داشت. چاپ پرچم امروزه برخلاف زمان های گذشته با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.

همین موضوع موجب می گردد تا پرچم های تولید شده، بدون هر گونه رنگ دهی اضافی یا مواردی از این دست، با کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان برسند. چاپ پرچم به تعداد اندک، نیازمند استفاده از دستگاه های اتوماتیک نیست.

اما قطعا روند تولید و چاپ پرچم به گونه ای است که تعداد بالایی از آن عموما به مرحله چاپ می رسد. توجه به رنگ ویژه و نمادهای قرارگرفته شده روی پرچم، از جمله اصول مهمی است که در مراحل چاپ پرچم به آن پرداخته می شود.

اریکه پرچم یکی از مجموعه های باسابقه در حوزه طراحی، تولید و فروش انواع پرچم در کشور به شمار می رود. چاپ پرچم در مجموعه اریکه، با استفاده از تجهیزات مدرن در کنار بهره مندی از خلاقیت پرسنل به منظور افزایش هر چه بیشتر کیفیت کار، صورت می گیرد.

دستگاه اپسون ژاپن، از جمله اصلی ترین دستگاه های چاپ پرچم به کارگرفته شده در مجموعه اریکه است. این دستگاه با دقت بالا و ظرافت ویژه، از جمله بهترین انواع دستگاه های موجود به منظور چاپ پرچم در جهان به شمار می رود.

 

مراحل چاپ پرچم آمریکا

چاپ پرچم با استفاده از دستگاه های اتوماتیک، تنها اقدام موثر به منظور افزایش سرعت و زمان چاپ است. این در حالی است که صرفا سرعت، ملاک بررسی کیفیت نهایی کار نیست.

در مراحل چاپ پرچم آمریکا، دقت در ترکیب رنگ پارچه، ترتیب چاپ رنگ روی پرچم و هم چنین توجه به نماد های حک شده روی پرچم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اولین مرحله از چاپ پرچم آمریکا، مرحله تایید ترکیبِ رنگی به کار گرفته شده برای تولید پرچم است. با قرارگرفتن کاغذ چاپ پرچم روی پارچه، ترکیب رنگی انتخاب شده با حرارت بسیار بالا، عینا روی پارچه چاپ می شود.

مرحله بعد، مرحله دوخت نهایی پارچه با استفاده از دستگاه های چرخ خیاطی صنعتی است. در این مرحله کناره ها و اطراف پرچم به منظور افزایش ظرافت و زیبایی کار، دوخته می شوند.

استفاده از چسب های لایه ای، به منظور استحکام هر چه بیشتر پارچه، اقدام مهمی است که می تواند طول عمر مفید پرچم را افزایش دهد. در صورتی که سفارش چاپ پرچم آمریکا همراه با بخش ریشه دوزی باشد، مرحله بعد به این امر اختصاص داده خواهد شد. اما به طور معمول، در مراحل چاپ پرچم ایران، ریشه دوزی انجام می شود.

انواع روش های چاپ پرچم آمریکا

چاپ پرچم آمریکا با روش های متعددی در مجموعه چاپ اریکه انجام می شود. روش هایی که هر یک امتیاز های منحصر به فردی دارند. اما قطعا چاپ پرچم فوری به جهت تسریع در روند چاپ و هم چنین احتمال خطا بسیار بسیار اندک، از جمله بهترین روش های چاپ پرچم به شمار می رود.

از انواع روش های چاپ پرچم می توان به این موارد اشاره نمود.

  • روش چاپ پرچم فوری
  • چاپ پرچم فوری
  • چاپ پرچم به روش قالبی
  • چاپ پرچم به روش باتیک
  • چاپ پرچم به روش استنسیل
  • چاپ پرچم به روش حرارتی یا سابلیمیشن
  • چاپ پرچم به روش سیلک
  • چاپ پرچم به روش دیجیتال

 

حتما بخواهید:چاپ پرچم ایستاده

چاپ به روش قالبی

چاپ پرچم آمریکا به روش قالبی در لیست روش های چاپ فوری پرچم قرار نمی گیرد. در این روش با استفاده از یک قالب طراحی شده چوبی، یک نماد یا طرحِ حکاکی شده، رنگ آمیزی می شود و پارچه پرچم، روی آن قرار می گیرد. این روش از جمله روش های متداول به منظور چاپ پرچم کشور ها به شمار نمی آید، چرا که معایبی هم چون امکان نامنظم بودن طرح نهایی، وجود دارد.

چاپ به روش باتیک

چاپ پرچم آمریکا که در زمره چاپ پرچم های فانتزی قرار نمی گیرد، معمولا به روش باتیک انجام نمی شود. این روش از جمله روش های فانتزی است که عموما روی پارچه هایی هم چون ابریشم انجام می شود.

 

چاپ به روش استنسیل

در روش چاپ پرچم استنسیل با برش یک ورق فلزی و قراردادن آن روی پارچه، طرح حکاکی شده روی ورق را بر روی پارچه حک می کنند. این روش از جمله روش های ظریف و پرکاربرد به شمار نمی رود.

 

چاپ به روش حرارتی یا سابلیمیشن

روش چاپ سابلیمیشن امروزه یکی از کاربردی ترین روش های موجود به جهت مزایا متعدد از جمله قابلیت شستشو و هم چنین ماندگاری بالا طرح چاپ شده به شمار می رود. این روش بر روی سطوح مختلفی بدون هر گونه محدودیت قابل اعمال خواهد بود.

 

چاپ به روش سیلک

روش چاپ سیلک که از آن با نام سیلک اسکرین هم یاد می شود، به طور معمول برای چاپ روی پارچه هایی با سوراخ های متعدد استفاده می گردد. در این روش، بخش هایی که نیاز به رنگ شدن دارند و بخش هایی که به رنگ شدن نیازی ندارند، مشخص می شود. قالب توری که شابلون نام دارد، در محفظه ای مشخص، قرار می گیرد، تا مراحل چاپ به صورت کامل انجام شوند.

 

چاپ به روش دیجیتال

چاپ پرچم به روش دیجیتال از جمله روش های بسیار سریع و هم چنین کم هزینه به شمار می رود. مجموعه اریکه پرچم، یکی از بخش های بسیار فعال در حوزه چاپ پرچم آمریکا به روش دیجیتال (فوری) با قیمت های مناسب و کیفیت تضمین شده به شمار می رود.

 

قیمت چاپ پرچم آمریکا

برآورد قیمت چاپ پرچم به ویژه پرچم آمریکا با توجه به موارد مختلفی از جمله ابعاد پرچم، پارچه انتخاب شده، کیفیت پارچه، تعداد چاپ پرچم و مواردی از این دست، تعیین می گردد. امکان اطلاع از قیمت و هزینه چاپ پرچم به صورت مستقیم توسط کارشناسان اریکه ایرانیان، میسر گردیده است.

 

حتما بخوانید:  چاپ پرچم هواداری

 

مرکز طراحی و تولید پرچم آمریکا در تهران

مرکز اریکه پرچم ایرانیان در شهر تهران، یکی از اصلی ترین مراکز چاپ پرچم آمریکا با کیفیت فوق العاده بالا به شمار می رود. سابقه درخشان طراحی و چاپ پرچم کشورها به ویژه پرچم آمریکا، گواه کیفیت کار و هم چنین تضمین عملکرد دقیق و منظم اریکه ایرانیان است.

از اصلی ترین خدمات مرکز اریکه ایرانیان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

مسئولیت پذیری پرسنل مجموعه اریکه ایرانیان، بهترین شرایط را برای قبول سفارشات از یک سو و هم چنین تحویل به موقع سفارشات پذیرفته شده، فراهم می نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *