پرچم هر کشور نمایانگر و نشان دهنده فرهنگ، جغرافیا، تاریخ و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین می باشد. اریکه پرچم ایرانیان یکی از مراکز تولید پرچم در تهران است که با استفاده از بهترین پارچه ها از نظر جنس و کیفیت و ظرافت دوخت عالی در زمینه تولید و چاپ پرچم ملل فعالیت می کند.

 

انواع پرچم کشورها

از انواع پرچم کشورها می توان به پرچم رومیزی ملل ریشه دار ، پرچم رومیزی ملل بدون ریشه ، پرچم رومیزی تی ، پرچم تشریفات ملل ریشه دار و بدون ریشه، پرچم تشریفات ملل لمینت، پرچم های ملل اهتزاز، پرچم ها ملل بزرگ اهتزاز ، پرچم ملل دستی و لب شیشه ای و ‌‌… اشاره کرد.

پرچم تشریفات ملل، پرچم رومیزی ملل و پرچم های اهتزاز ملل در هر سایز و جنسی قابل اجرا می باشد‌. پرچم تشریفات ملل در سایز استاندارد به صورت ریشه دار و بدون ریشه و لمینت و سیلک قابل ارائه می باشد، تولید پرچم ملل و تحویل آن به مشتریان گرامی در فوری ترین زمان ممکن صورت می گیرد موارد استفاده پرچم ملل تشریفات و رومیزی و اهتزاز بسیار گوناگون می باشد.

پرچم ملل

فروش انواع پرچم ملل در تهران و تحویل فوری

اریکه پرچم ایرانیان، بزرگترین تولید کننده پرچم در ایران

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید

پرچم رومیزی کشور ها

یکی از نماد و نشان‌های هر کشوری پرچم آن کشور است. مردم تمام کشورها برای پرچم کشور خود احترام خاصی قائل هستند و دیدن و یا به اهتزاز در آمدن آن میتواند حس غرور و میهن‌دوستی را در فرد زنده کند. در گذشته پرچم هر کشور تاریخچه خاصی وجود دارد که نشان‌دهنده تاریخ آن سرزمین می‌باشد.

محل چاپ در هر دو طرف
رنگ ریشه  سفید، طلایی، قرمز، آبی، سرمه ای، زرد، سبز، …
دوخت ریشه  ریشه دوبل
رنگ پارچه  به رنگ پرچم هر کشور
وضعیت شستشو  قابل شستشو در ماشین لباسشویی-دستی
کیفیت چاپ  کیفیت hi print  در 8 رنگ
ابعاد  30*20
جنس ساتن مات، ساتن براق، ساتن مخمل 
ریشه  لبه لیزر و ریشه دار
چاپ  سیلک و دیجیتال
نوع پرچم قیمت پرچم رومیزی کشورها
رومیزی ملل حدودا ۹۱.۰۰۰ تومان

مشخصات پرچم رومیزی کشورها: 

جنس پرچم‌ رومیزی کشورها 

-خرید-پرچم-رومیزی-کشور-ها

برای تولید پرچم‌های رومیزی و تشریفات کشور ها معمولا از پارچه هایی با جنس ساتن مات، مخمل و یا براق آمریکایی استفاده می شود.  این نوع پرچم رومیزی در مدل‌های مختلفی از جمله: چاپ دیجیتال معمولی و چاپ دیجیتال مخروطی و چاپ سیلک و جیر تولید می‌شود.

 

انواع پایه پرچم رومیزی برای کشورها

  •  پایه پرچم پنجه شیری
  •  پایه پرچم خورشیدی
  •  پایه پرچم استیل

برای تولید پرچم تشریفات جنس و نوع پایه‌ی آن بر روی زیبایی، کیفیت و قیمت آن تاثیر زیادی دارد. پایه پرچم خورشیدی نسبت به دو نوع دیگر، قیمت بالاتری دارد. اگرچه این نوع پایه قیمت بالاتری دارد اما استفاده از پایه پرچم خورشیدی برای تولید پرچم تشریفاتی مناسب‌تر است، زیرا زیبایی و ابهت بیشتری به آن می‌بخشد.

برای تهیه پرچم رومیزی از پایه سنگی و پایه استیل استفاده می شود. پایه پرچم رومیزی سنگی استحکام، کیفیت و زیبایی بیشتری نسبت به پایه پرچم رومیزی استیل دارد.

انواع پرچم رومیزی ملل

  • پرچم رومیزی ملل مدل جیر
  • پرچم رومیزی ملل مدل دور لیزری
  • پرچم رومیزی ملل چندشاخه

 

پرچم رومیزی ملل مدل جیر

 همان‌طور که در شکل زیر هم قابل مشاهده است، دور تا دور این پرچم یک حاشیه دوخته شده که شکل پرچم را بسیار زیباتر میکند.

 

رومیزی ملل مدل دور لیزری

قیمت پرچم رومیزی کشورها

در این نوع پرچم از دو پارچه که به‌طور موازی و برعکس روی هم قرار گرفته اند و به هم متصل شده‌اند استفاده شده است. پرچم رومیزی دور لیزری یکی از زیباترین نوع پرچم رومیزی ملل ها است که بسیار شیک و به‌طور استوانه‌ای و ثابت بر روی میز قرار می گیرد.

پرچم رومیزی ملل چندشاخه

 

این نوع پرچم از دو نوع دیگر متفاوت است و تفاوت آن در چندشاخه بودن پایه‌های استیل آن است. این مدل پرچم رومیزی در نشست‌های بین چند کشور استفاده می شود.

خرید پرچم رومیزی کشورها 

خرید پرچم رومیزی کشورها

اگر قصد خرید اینترنتی پرچم رومیزی کشورها و یا هر نوع پرچم دیگر را دارید میتوانید عبارت اریکه پرچم ایرانیان را در گوگل سرچ کرده و به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با شماره‌های موجود در سایت ارتباط برقرار کرده و با گرفتن مشاوره سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت پرچم رومیزی کشورها

به دلیل نوسان در قیمت پارچه ممکن است قیمت‌های پرچم رومیزی ملل هم مانند دیگر وسایل درحال تغییر باشند به همین دلیل نمیتوان قیمت ثابتی را تعیین کرد ولی شما میتوانید برای اطلاع از قیمت‎‌ها به سایت اریکه پرچم ایرانیان که دارای 15 سال سابقه در تولید و چاپ پرچم میباشند مراجعه کرده و همچنین اطلاعات بیشتری کسب کنید و انواع دیگر پرچم را هم مشاهده کرده و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

پرچم تشریفات کشور ها

پرچم تشریفات کشور ها بیشتر در آژانس های هواپیمایی، هتل ها، نمایشگاها، سمینارها و سالن های همایش مورد استفاده قرار می گیرد.  جنس پارچه استفاده شده در این نوع پرچم ها  از ساتن براق یا مات است. چاپ روی پرچم تشریفات به صورت دیجیتال است که به راحتی قابل شستشو است و رنگ آن تغییری نمی کند. بیشترین نوعی که تولید می شود به صورت مخروطی یا دورو و با ریشه یا بدون ریشه قابل سفارش است.

ابعاد

90*150

جنس

ساتن مات، ساتن براق و مخمل

ریشه

لبه لیزر و ریشه دار

چاپ

سیلک و دیجیتال

مدل 

لمینت مخروطی و دو طرف پارچه

پرچم تشریفاتی کشورها

 

نوع پرچم

قیمت پرچم تشریفات ملل

تشریفات ملل 

حدودا ۸۴۰.۰۰۰ تومان

پرچم اهتزاز کشور ها

پرچم اهتزاز کشور ها در سایز استاندارد تولید می شود و بیشتر پارچه های استفاده شده از جنس ساتن براق هستند. قابلیت چاپ دورو را به شیوه سیلک و دیجیتال دارند و کاربرد آنها در نمایشگاه ها، همایش های بین المللی و مسابقات جهانی است.

ابعاد 

گوناگون

جنس

ژرسه پلی استر ساتن

ریشه 

بدون ریشه

چاپ 

سیلک و دیجیتال

پرچم اهتزاز کشورها

نوع پرچم

قیمت پرچم اهتزاز ملل 

اهتزاز ملل 

تماس بگیرید

تولید پرچم کشورهای جهان در تهران ( اریکه پرچم ایرانیان )

قیمت چاپ پرچم کشورهای جهان

برای تولید پرچم تشریفات ملل از پارچه هایی با جنس مخمل یا ساتن استفاده می شود و نقشی که روی پرچم چاپ می شود بستگی به نوع طرح مورد نیاز شما دارد و توسط چاپ سیلک و یا چاپ دیجیتال و یا به صورت گلدوزی نمایش داده می شود. این مرکز از جوهر های سابلیمیشن برای چاپ دیجیتال استفاده می کند. قابل شستشو و دوام زیادی دارند.

تولید و ساخت پرچم کشورهای مختلف با توجه به جنس پارچه و سیستم های چاپی به روش های متفاوتی انجام می شوند. اما ما برای بیشتر این پرچم ها از روش های تولیدی مدرن و تکنولوژی های نوین استفاده می نماییم تا در نهایت بتوانیم یک محصول کاملا باکیفیت و عالی را ارائه دهیم. پارچه های مورد استفاده شده در چاپ پرچم کشورهای جهان از نوع ساتن درجه یک بوده که بهترین دستگاه های چاپ در تولید و تهیه آن ها به کار گرفته می شوند.

برخی از نمونه کارهای پرچم های ملل اریکه پرچم

چاپ پرچم ملل با بالاترین کیفیت مزیت اصلی اریکه پرچم ایرانیان

اریکه پرچم ایرانیان با طراحی و بروز کردن تمام لوگوهای کشورهای جهان می تواند به صورت فوری جهت چاپ و تولید آن اقدام کند و تحویل نماید. همچنین چاپ سیلک به تعداد بالا نیز قابل سفارش است و چاپ پرچم ملل توسط دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی پارچه ساتن طبق سفارش مشتری انجام می شود.

سفارش پرچم کشورها

اریکه پرچم ایرانیان پرچم های خود را به همراه میله و پایه ارائه می دهد، نوع و مدل و جنس میله ها بستگی به سفارش و خواسته مشتری متفاوت است. میله ها بیشتر آبکاری نقره ای شده اند و پایه ها از جنس چدن، استیل و سنگ هستند. این مجموعه فوری ترین و قویترین تولید کننده پرچم در کشور می باشد. برای ثبت سفارش پرچم با کارشناسان اریکه پرچم ایرانیان در ارتباط باشید.

 

زمان تحویل چاپ پرچم کشور ها

تعداد سفارش ها عامل مهم در زمان تحویل است. ما قبل از تحویل کالا در ابتدا نمونه ای به مشتری ارسال می نماییم و پس از تایید آن را در تعداد مشخصی تولید می کنیم.

چاپ پرچم کشورهای جهان در این مجموعه با سرعت و عکس العمل بسیار بالایی صورت می پذیرد و ما همواره در تلاش هستیم تا در طی 3 روز کاری سفارش‌هایتان را درب منزل تحویل دهیم. همچنین ما در زمینه ساخت پرچم ایستاده و پرچم تبلیغاتی بادبانی نیز فعالیت میکنیم .

 

قیمت چاپ پرچم کشورها

فروش پرچم کشورهای جهان

قیمت چاپ پرچم کشورهای جهان، به عوامل گوناگونی وابسته است.

جنس و مرغوبیت پارچه: بهترین پارچه ای که ما برای چاپ و تولید پرچم کشورهای جهان به کار می گیریم از نوع ساتن درجه یک می باشد.

از عوامل دیگر که در قیمت تاثیرگذار است می توان به طرح و رنگ، نوع چاپ، نوع میله به کار برده شده و ریشه دوزی پرچم اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید که در کمال صبر و حوصله آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. البته اریکه پرچم برای مخاطبین عزیز خود قیمت های مقرون به صرفه ای را در نظر گرفته تا همه از قدرت خرید این پرچم های پر کاربرد برخوردار باشند.

 

سوالات متداول در ارتباط با  پرچم کشورهای جهان

آیا فروش پرچم کشورهای جهان به شهرستان ها نیز اعمال می گردد؟

بله تیم تخصصی و با سابقه ما خدمات خود را نه تنها در تهران، بلکه در سرتاسر شهر های ایران گسترش داده اند. شما می توانید از گوشه به گوشه مرزهای این کشور با ما تماس بگیرید.

چاپ پرچم کشورهای جهان در چه ابعادی به تولید می رسند؟

این موضوع بستگی به سلیقه خود مشتری دارد که سایز تشریفاتی این پرچم ها را سفارش می دهد و یا رومیزی. در کل ما برای ابعاد و اندازه پرچم ها، استانداردها را ملاک قرار می دهیم.

بهترین پارچه برای چاپ پرچم کشورهای جهان از چه نوع است؟

ما بیشتر پارچه ای که داخل آن پلی استر داشته باشد را قبول داریم، به همین خاطر اولین و بهترین پارچه ای که به مشتریان خود نیز پیشنهاد می دهیم ساتن است.

فروش انواع پرچم کشورها در تهران و تحویل فوری

اریکه پرچم ایرانیان، بزرگترین تولید کننده پرچم در ایران

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید

امتیاز دهید