طول عمر پرچم ساحلی چقدر است ؟

یکی دیگر از پرکاربردترین پرچم های تبلیغاتی ، پرچم ساحلی است اما طول عمر پرچم ساحلی از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه کرد. چون این پرچم ها در محیط های آب و هوایی خاص قرار داده می شوند، پس باید در برابر شرایط جوی کاملا مقاوم و از طول عمر بالایی برخوردار باشند. تولید و چاپ پرچم ساحلی به صورت چاپ دیجیتال و با بهترین پارچه های مستحکم و مرغوب در مرکز چاپ اریکه ایرانیان انجام می شود. این پرچم ها با ظاهر زیبای خود در هر جا که نصب بشوند توجه بینندگان را به خود جلب می کنند.

 

کاربرد پرچم های ساحلی

از پرچم ساحلی برای تبلیغات در محیط های باز مثل نمایشگاه ها، افتتاحیه ها، فستیوال ها، جاده ها، پیست ها، ورودی مراکز تجاری و فروشگاه ها و غیره استفاده می شود.

به نمایش گذاشتن و برپایی این پرچم ها بسیار ساده و نتیجه آن چشم گیر و موفقیت آمیز می باشد. این پرچم ها بیشتر برای تبلیغات شرکت برند محصول یا پیام تبلیغاتی شما به کار برده می شوند که می توانند با طراحی شیک و زیبای خود جلوه ای خاص به محیط های کسب و کار شما می بخشند.

پرچم ساحلی باید از نوع خاصی از پارچه تولید شود که بتواند در محیط های مرطوب دوام بیاورد. این پرچم ها در اشکال مختلف و خاص ساخته و تولید می شود که می توان آن ها در محیط های خارجی قرار داد. البته پرچم ساحلی را می توان در همه محیط و مکان های دیگر و مدرن گذاشت.

 

 عوامل موثر در طول عمر پرچم ساحلی

طول عمر پرچم ساحلی

برای اینکه بتوانید تا مدت ها از پرچم ساحلی استفاده کنید باید به عواملی که روی طول عمر پرچم ها تاثیر می گذارد هم دقت کنید

  • پایه پرچم ساحلی

پایه پرچم ساحلی در انداره های مختلفی ساخته می شود. از آن جایی که پرچم ساحلی باید در دید بیندگان قرار بگیرید پایه آن از اهمیت زیادی برخوردار است. این پارچه ها با زیبایی هر چه تمام تر به مقاومت بالاتر و طول عمر پرچم ساحلی کمک می کند. البته کفی پرچم ساحلی با وزن مناسب فشار پایه ها را تحمل و پرچم را در برابر شرایط محیطی حفظ می کند.  از همه مهم تر باعث ارتقای طول عمر پرچم ساحلی می شود.

 

  • پارچه پرچم ساحلی

پارچه پرچم های ساحلی از نوع خاصی پارچه تولید می شوند تا در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم باشند. این نوع پارچه حفره های ریزی دارند که در اثر برخورد با باد از این منافذ عبور می کند و در برابر سرعت بادهای زیاد دچار واژگونی نمی شود

لازم به توضیح است که پرچم ساحلی چون بیشتر در مجاورت شرایط جوی نامساعد قرار می گیرد، بالطبع باید برای ساخت آن از جنس پارچه ای ساخته بشود که مقاومت آن را در این شرایط افزایش بدهد.

 

  • جنس پرچم ساحلی

برای اینکه بتوانید طول عمر پرچم ساحلی را افزایش دهید باید به جنس پارچه پرچم ساحلی هم دقت کنید. جنس پارچه های استفاده شده در این پرچم، از زیرشاخه ی پارچه ساتن ساخته شده که نیمه براق است و گذاشت زمان نمی تواند تغییراتی روی آن بگذارد.

پس برای ارتقای طول عمر پرچم ساحلی ، باید در ساخت این پرچم ها از پارچه هایی از جنس ساتن استفاده کنیم که بتواند تمام شرایط نامساعد محیطی را تحمل کند و به طور کلی از دوام زیادی برخوردار باشد.

طول عمر پرچم ساحلی چقدر است

عوامل موثر در طول عمر پرچم ساحل

طول عمر پرچم ساحلی از زمان تولید و چاپ پرچم به نحوه استفاده شما، کاربرد و قرار ندادن آن در معرض شرایط خاص آب و هوایی خاص بستگی دارد. پرچم ساحلی از موادی و الیافی پارچه ای مخصوص تولید می شود. به راحتی قابل حمل است و نصب آسانی دارد.

 

خرید پرچم ساحلی

پرچم ساحلی در چندین نمونه مختلف هم تولید می شود پرچم ساحلی قطره ای، بادبانی، شمشیری، مستعطیلی از انواع پرچم های ساحلی به شمار می روند . تنوع در طرح پرچم های ساحلی باعث انتخاب بهتر و راحت تر و جلوه ای شیک تر برای پرچم ساحلی شده است.

همان طور که گفته شد،از آنجایی که این پرچم بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد.  پس باید از پارچه ای ساخته بشود که بتواند به طول عمر پرچم ساحلی بیفزاید. اریکه پرچم یکی از تولید کنندگان پرچم ساحلی است که در طرح ها و مدل های متنوعی و بسته به سلیقه مشتری تولید می کند و به فروش می رساند

 

سخن آخر

در این مقاله به عواملی که روی طول عمر پرچم ساحلی تاثیر می گذارند اشاره شد. اریکه پرچم با ساخت پرچم های ساحلی  از پارچه های مرغوب و مقاوم و زیبایی هر چه تمامتر این پرچم ها، جلوه ای خاص به کسب وکارتان می بخشد. با خرید پرچم ساحلی از اریکه پرچم برای افتتاحیه ها نمایشگاه ها و ورودی ادارات و مجتمع های تجاری توجه تمام بینندگان را به لوگو یا نام شرکت خود جلب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *