پایه پرچم تشریفات

پرچم های تشریفاتی را برای مراسم های تشریفاتی استفاده می کنند به دلیل اینکه این گونه پرچم ها در مراسم های خاص استفاده می شوند پایه هایی که برای آن ها استفاده می شود نیز باید شکیل و خاص باشد. از همین رو طراحی که برای پرچم های تشریفاتی و همچنین پایه پرچم تشریفاتی ایجاد می شود باید بسیار خاص و شکیل باشد. پایه پرچم تشریفات باید از متریال چدن و فولاد سنگین و استیل باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آبکاری و قلمکاری ساخته شود.

انواع پایه های پرچم تشریفات

پایه خورشیدی

پایه پنجه شیری

پایه تخت استیل

پایه بادبانی در دو نوع ( ۱. تخت فولادی ، ۲. منبع آبی)

نمونه پایه پرچم های تشریفات

پایه پرچم تشریفات استیل گرد طلایی و نقره ای

پایه پرچم تشریفات پنجه شیری طلایی

پایه پرچم تشریفات خورشید طلایی

مراحل تولید پایه پرچم تشریفاتی

اولین مرحله در تولید پایه پرچم اندازه گیری و سایز مورد نظر پایه می باشد در مرحله بعدی باید ورقه ای که برای پایه مناسب می باشد انتخاب شود سپس بعد از برش زدن ورقه و عملیلت جوش کاری قطعاتی از قبیل موتور و گیربکس و سیم بکسل را بر روی میله یا همان ایه پرچم مونتاژ می کند، در آخر نیز نصاب این پایه را نصب می کند.

 

کاربرد پایه پرچم تشریفات

جهت نصب پرچم تشریفات در اتاق مدیران،کارکنان و همچنین مراسم های خاص تشریفاتی بسیار کاربردی می باشد. پایه پرچم از دو بخش پایه و میله تشکیل شده است که جنس پایه از چدن و آلومینیوم می باشد و در اشکال پنجه شیری و خورشیدی ساخته ی شود. آبکاری میله ها با رنگ های زرد ، طلایی و کرم موجب زیبایی پایه ها می شود میله نیز بعد از آبکاری به صورت استیل و بر روی پایه نصب می شود، ارتفاع میله را می توان تغییر داد قابل تنظیم می باشد این مسئله کمک می کند تا ارتفاع پرچم را نسبت به سطح زمین کم یا زیاد کنیم.

 تولید و فروش انواع پایه پرچم

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت سفارش یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید

پایه خورشیدی پرچم تشریفات

مشخصات پایه پرچم خورشیدی تشریفات عبارتند از:

جنس پایه: آلیاژ چدن

جنس میله: فلزی

رنگ پایه: سفید

رنگ میله: نقره ای/ طلایی

ابعاد پایه: قطر کفی بین 17 تا 19 سانتی‌متر

ابعاد میله: ارتفاع میله از 130 تا 230 سانتی‌متر

نحوه اتصال: پیچ و مهره

پایه تشریفات پنجه شیری

مشخصات پایه پرچم پنجه شیری تشریفات:

جنس پایه : استیل

جنس میله: فلزی

روکش: نیکل و کروم

ارتفاع: تا 2 متر و 40 سانتی‌متر

جنس پایه پرچم تشریفاتی

از پایه پرچم جهت نگهداشتن پرچم ها استفاده می شود، جنس پایه پرچم تشریفاتی استیل و با روکش های: روکش نیکل، روکش کروم، در برخی مواقع روکش طلایی می باشد. که انتخاب هر کدام با توجه به نظر و سلیقه مشتری انجام می پذیرد.  در صورتی که از جنس کروم برای  میله پایه پرچم تشریفات استفاده شود بسیار شکیل تر و زیباتر بنظر می رسد. جنس پایه از فلز با روکش آبکاری نیکل و کروم می باشد. ارتفاع کروم متحرک تا ۲ متر و ۴۰ سانتی مترم می باشد.

 

خرید پایه پرچم تشریفات

خرید پایه پرچم تشریفات 

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در زمینه تولید و ساخت انواع پایه های پرچم به خصوص پایه پرچم تشریفاتی نیز فعالیت دارد. در صورتی که قصد خرید پرچم به همراه پایه پرچم را دارید می توانید از مجموعه اریکه پرچم خریداری کنید.

 

فروش پایه پرچم تشریفات

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان علاوه بر فروش انواع مختلف پرچم ها در زمینه تولید پایه پرچم نیز فعالیت دارد. این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین پایه های پرچم را به مشتریان گران‌قدر خود ارائه می دهد. فروش پایه پرچم تشریفات از جمله زمینه های فعالیتی این مجموعه می باشد. اریکه پرچم ایرانیان همواره در صدد تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان می باشد.

قیمت پایه پرچم تشریفات

قیمت پایه های پرچم به عواملی نظیر: جنس پایه پرچم، جنس میله، رنگی که انتخاب می شود، ابعاد و ارتفاع پایه همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پایه پرچم تشریفات دارند. برای کسب اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت اریکه پرچم ایرانیان با ما تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده توسط اریکه پرچم ایرانیان عبارتند از: تولید پرچم ایران، چاپ پرچم.

جنس پایه پرچم تشریفات از چیست؟

جنس پایه پرچم تشریفاتی از جنس چدن و آلومینیوم همراه با روکش های: روکش نیکل، روکش کروم، در برخی مواقع روکش طلایی می باشد. که انتخاب هر کدام با توجه به نظر و سلیقه مشتری انجام می پذیرد.

قیمت پایه پرچم تشریفات چقدر است؟

قیمت پایه های پرچم به عواملی نظیر: جنس پایه پرچم، جنس میله و ... همه همه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه پایه پرچم تشریفات دارند.

چند نوع پایه برای پرچم تشریفات قابل سفارش است؟

پایه خورشیدی و پنجه شیری

 تولید و فروش انواع پایه پرچم

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

 

جهت سفارش یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید

پایه پرچم3
پایه پرچم2
پایه پرچم
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *