کالیته پارچه

در واقع کالیته نمونه های کوچکی از پارچه ها می باشند که بر طبق رنگ کد گذاری شده اند از این نمونه ها بیشتر برای پارچه فروشی ها ،پرده فروشی ها و تولید های مبل استفاده می شود، تمام مشخصات پارچه از جنس و رنگ گرفته و چرم نوع نخی و الیاف مصنوعی کد گذاری می شود. هر کالیته تعیین کننده یک شرکت و برند تولیدی می باشد. علاوه بر کالیته، که بسیار کاربردی می باشد از کاتینگ نیز استفاده می شود. از روی کالیته شما این امکان را دارید که رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و تولید کننده یا فروشنده سفارش دهید. یکی دیگر از فعالیت های مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان تولید و تهیه کالیته پارچه برای مشتریان عزیز می باشد.

 

کالیته پارچه چیست

کالیته و تولید کالیته از انواع مختلفی  تشکیل شده مانند: کالیته آبشاری، کالیته گل وسط، کالیته ساده و غیره. کالیته پارچه های رو مبلی،کالیته رو تختی ، کالیته ساتن ، کالیته چرم و … یکی دیگر از تولیدات اریکه پرچم ایرانیان می باشد.

 

کالیته سازی پارچه 

روش کار به این صورت است که که مشتری ابتدا پارچه مورد نظر را تحویل ما می دهد سپس سر کالیته را به ما تحویل می دهند تا ما بر طبق خواسته آن ها برش لیزری می زنیم و بعد مونتاژ می کنیم در صورتی که سر کالیته را نداشته باشند مجموعه اریکه پرچم ایرانیان آن را طراحی و می سازند توجه داشته باشید که ما بر طبق اجرتی که دریافت می کنیم و طبق نظر مشتری برش و کد گزاری می کنیم سپس مونتاژ انجام می گیرد. برش لیزری که ایجاد می شود به صورت ساده و خطی ویا زیگزال و بدون ریش ریش شدن می باشد.

قویترین تولید کننده کالیته، با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم

 

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید

انواع کالیته پارچه

کـالیتــه پـارچــه  مـازراتـی

کــالیتــه پـارچــه  پــورشــه

کـالیتـه پـارچـه  مکــس

کــالیتـــه پـارچــه  اسبــی گلــدار

کــالیتـــه پـارچــه  اسبــی ســاده

کـالیتــه پـارچـه  تایتـانیـک ساده

کالیتــه پـارچـه  تایتـانیــک گلـدار

کالیـتـه چــرم

کالیته رنگ چیست

مجوعه کوچکی  از طیف رنگی که جهت انتخاب رنگ برای مصارف پارچه مبل، پرده، رنگ مو بسیار کاربردی می باشد. از کالیته رنگ برای انتخاب مشتری جهت رنگ مورد نظر استفاده می شود. با این روش مشتری راحت تر می تواند رنگ دلخواه خود را بر روی پارچه را مو تصور کند و می تواند انتخابی درست داشته باشد.

 

کالیته رنگ در بازار

در بازار تمام معملات از روی آلبوم کالیته که کد گذاری شده است انجام می گیرد. مشتری رنگ مورد نظر را با توجه به کدش انتخاب می کند و سفارش می دهد حالا این رنگ می تواند برای پارچه پرده یا مبلی باشد یا برای رنگ مو.

توجه داشته باشید که هر برندی کالیته مخصوص به خود را دارند و مشتریان را با طرح ها و رنگ های کالیته خود بیشتر آشنا کنند تا بتوانند انتخابی صحیح داشته باشند.

کالیته رنگ در پرده

رنگ پرده نیز یکی دیگر از ملزومات در خانه است که برای انتخاب ان نیاز به کالیته های رنگی دارید که در اکثر مغازه های پرده فروشی موجود هستند. با کمک آن به راحتی می توانید انواع طرح و رنگ را ورق زده و مشاهده کنید و جذاب ترین آنها را انتخاب کنید. عللوه بر کالیته پرده، کالیته فرش و کالیته چوب و پارکت نیز در بازار موجود می باشد.

 

تولید کالیته پارچه در تهران

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان به عنوان قویترین تولید کننده پرچم برای جلب رضایت مشتریان گرامی همواره بهترین خدمات را ارائه می دهد این تولید کننده به عنوان فوری ترین تولید کننده پرچم و بزرگترین تولید کننده پرچم در کشور به حساب می آید.

اریکه پرچم ایرانیان سازنده انواع پرچم های بزرگ و هواداری که افتخارش نقش بستن درفش کاویانیست می باشد شعار همیشگیش این است از صفر تا صد پرچم با اریکه پرچم.

این مجموعه در تمام زمینه تولید پرچم به خود کفایی رسیده است، و با اضافه کردن نیروی خبره و ماهر و خریداری ماشین آلات بافت و رنگرزی، در خصوص بافت و رنگ کردن ریشه های دور پرچم و آذین بندی پرچم ها بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

 

قیمت کالیته پارچه

قیمت های تولید انواع کالیته پارچه متفاوت می باشد و با توجه به تغییرات مدارم قیمت ارز در بازار جهت اطلاع از آخرین قیمت های ما با کارشناسان ما در مرکز تولید پرچم اریکه پرچم تماس گرفته تا ضمن مشاوره رایگان شما را در جریان آخرین قیمت ها قرار دهیم.

 

خدمات ارائه شده توسط ما تولید انواع پرچم های تشریفات و پرچم های رومیزی ، بادبانی ، چادرها ، ابر پرچم ها و پرچم های  مذهبی، پرچم های اهتزاز،  چاپ سیلک بر روی تیشرت، می باشد.

این مجموعه با افتخار در تولید انواع پرچم های ملل ، پرچم های تبلیغاتی، پرچم های مذهبیو پرچم ریسه ایو انواع دیگر پرچم فعالیت دارد.

قویترین تولید کننده کالیته، با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی

مرکز تولید و فروش پرچم اریکه پرچم

جهت سفارش پرچم محرم و مشاوره با ما تماس بگیرید

نمونه کارهای کالیته پارچه اریکه پرچم ایرانیان

تولید کالیته پارچه
فروش کالیته پارچه
کالیته پارچه
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *