پرچم-رومیزی-ایران

پرچم رومیزی ایران که نمادی از فرهنگ و ملیت کشور عزیز ما می باشد، بیشتر در سازمان، ارگان و شرکت هایی که به برگزاری اجلاس و جلسات می پردازند، مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر خدمات اریکه پرچم ایرانیان، طراحی و چاپ پرچم رومیزی جمهوری اسلامی ایران می باشد که شما می توانید جهت خرید پرچم رومیزی ایران با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در اریکه می توانیم بدون هیچ گونه محدودیتی به چاپ پرچم ایران و دیگر کشور ها در هر اندازه و سایزی که مد نظر دارید، با بهترین پارچه ها بپردازیم.

زمانی که بر روی میز کاری خود و تمامی پیشخوان ها به نصب پرچم ایران بپردازید، این موضوع خود می تواند به ارزش و اهمیت مجموعه کاریتان بیفزاید. چاپ پرچم رومیزی ایران معمولا در ابعادی همچون 30*20 سانتی متر به تولید رسیده و مناسب برای نصب روی میز می باشد. دیدن پرچم ایران همیشه حس غرور و مهین دوستی را در ما زنده می کند، این پرچم های پر اهمیت که معمولا در کنفرانس ها، همایش ها و سمینار ها استفاده می شوند، به انواع مدل های مختلفی تعبیه گشته و شما می توانید جهت خرید پرچم رومیزی ایران با ما در تماس باشید.

 

پرچم رومیزی لیزری ایران

پرچم رومیزی ایران از نوع لیزری به دلیل نوع چاپی که دارد، ظاهری بسیار شکیل و ظریف داشته و همواره یکی از پرفروش ترین محصولات ما در زمینه چاپ پرچم می باشد. خرید انواع پرچم رومیزی ایران از نوع لیزری معمولا یکی از انتخاب های افراد خاص پسند بوده و طرحی مدرن و کاملاً متفاوتی دارد. لبه های این پرچم صاف و بدون ریشه بوده و جلوه خاص و منحصر به فردی به میز شما خواهد داد. جهت سفارش پرچم رومیزی ایران در انواع پایه های استیل و سنگی و ابعاد ۲۶×۱۸ در سایت با مرکز تولید پرچم اریکه تماس حاصل نمایید.

 

نگاهی بر مشخصات تولید پرچم ایران رومیزی

معمولا جنس پرچم ایران رومیزی که به وسیله کارشناسان اریکه تعبیه می گردد، از جنس ساتن مات درجه یک می باشد که با چاپ یکرو و دو رو به عمل می آید. این نوع پارچه یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه هایی است که آن را در تولید پرچم رومیزی ایران به کار می بریم. در رابطه با ابعاد پرچم ایران رومیزی نیز لازم است به سمعتان برسانیم، اندازه های استاندارد ما شامل ابعادی همچون 26×۱۸، ۲۹× ۱۹ با قطر ۱۱ سانتی متر و وزن ۴۸۵ گرم می باشند که باز هم بستگی به سفارش پرچم رومیزی ایران مشتریان دارد.

فروش پرچم رومیزی ایران

اریکه پرچم ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه چاپ پرچم و فروش پرچم، یکی از مراکزی است که برای تولیدات محصول خود از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده نموده و با سازمان های بسیاری نیز قرارداد فروش دارد. یکی از خدمات این موسسه در رابطه با چاپ پرچم ایران رومیزی می باشد که همواره با در نظر گرفتن رضایت مشتریان، بهترین ها را برای شما عزیزان تعبیه می کند. برای سفارش پرچم رومیزی ایران تنها کافیست، مشخصات محصول خود را برای کارشناسان ما بازگو نمایید.

 

چاپ پرچم رومیزی ایران

یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پرچم رومیزی ایران نوع چاپی است که موسسه به کار می برد. یکی از بهترین نوع چاپ ها که با استفاده از دستگاه های نوین به عمل می آیند، چاپ سیلک و دیجیتال هستند. با استفاده از این دو نوع چاپ، پرچمی باکیفیت و مرغوب، بادوام و مستحکم و کاملا منحصر به فرد خواهید داشت. بنابراین به اریکه اعتماد نموده و سفارشات خود را به دست ما بسپارید تا در دیده شدن هویت و شکوه کشورمان نقشی داشته باشیم.

 

لیست قیمت پرچم رومیزی ایران

 

قیمت پرچم ایران رومیزی در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان موارد مختلفی را مد نظر دارد. یکی از مهم ترین آن ها نیز جنس انتخابی شما اعم از ساتن براق، جیر، ساتن مات، ژرسه، پلی استر می باشد. پرچم رومیزی ایران از لحاظ قیمت معمولا مقرون به صرفه تر هستند، زیرا ابعاد کوچک تری را شامل می شوند. در این زمینه عواملی همچون نوع پایه پرچم ایران رومیزی، ابعاد و اندازه، چاپ به کار رفته در پرچم و بسیاری از عوامل گوناگون دیگر نیز دخیل هستند که پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با اریکه پرچم در ارتباط باشید.

 

سخن آخر

اریکه پرچم ایرانیان چندین سال است که حرفه خود را در زمینه چاپ پرچم رومیزی قوه قضاییه، چاپ های تبلیغاتی، چاپ سیلک، طراحی انواع پایه و … به انجام می رساند. شما می توانید جهت هرگونه سفارشی در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول چاپ پرچم رومیزی ایران

پرچم رومیزی ایران در چه حیطه هایی کاربرد دارد؟

معمولا در اخبار و رسانه ها می توانیم در بسیاری از نشست ها و کنفرانس ها پرچم رومیزی ایران را مشاهده نماییم. این پرچم ها در جلسات رسمی و بسیاری از ارگان ها کاربرد دارد و ارزشمند است.

کدام کیفیت چاپ پرچم رومیزی بهتر است؟

یکی از بهترین نوع چاپ پرچم رومیزی ایران دیجیتال است که از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار بوده و همواره جلوه خاصی نیز به محصول می بخشد.

جنس به کار رفته در پرچم های رومیزی اریکه چیست؟

معمولا پارچه هایی که ما برای پرچم های رومیزی خود در نظر داریم، به انواع گوناگونی همچون ساتن آمریکایی مات، مخمل ، پارچه سوپر یا براق و … تقسیم می شوند. البته باز هم بستگی به نظر مشتری دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *