پرچم رومیزی سپاه با توجه به انواع روش های چاپی که در مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان وجود دارد امکان تولید دارد. تولید پرچم یکی از روش های پرطرفدار تبلیغ برند ها و سازمان های مختلف است. داشتن پرچمی مختص به یک اداره یا سازمان خاص بسیار الزامی است زیرا به این وسیله می توانند فعالیت و عملکرد خود را نشان می دهند.

مراحل چاپ پرچم به صورت یک پروسه صورت می گیرد که رنگ مستقیم به داخل پارچه رسوخ داده می شود. در صورتی که به دنبال یک برند معتبر برای چاپ پرچم مناسب سازمان یا شرکت خود هستید می توانید از طریق تلفن با مرکز تولید و چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان تماس برقرار کنید.

انواع پرچم رومیزی سپاه

  • پرچم تشریفات

این پرچم برای مناسبت های سیاسی یا تشریفاتی گزینه مناسبی است. پرچم تشریفات مناسب افراد مختلفی که برای مبادله یا معامله از کشورهای دیگر حضور پیدا کرده اند تنظیم می شود. در مراسمات مهم جهانی نیز از این پرچم ها که نشان دهنده نماد آن مراسم است استفاده می کنند.

  • چاپ پرچم ملل

پرچم هر سرزمین مهم ترین بخش برای نشان دادن هویت یک ملت است،  این پرچم ها نشان دهنده  قدمت، قدرت، نماد و ارزش یک سرزمین است. به همین دلیل استفاده از این پرچم ها ضروری است.

پرچم های رومیزی در شرکت ها و سازمان ها بر روی میز جهت معرفی و تبلیغات شرکت و سازمان استفاده می شوند.  این پرچم ها را روی میز های کنفرانس نیز قرار داده می شوند. سایز این پرچم کوچک است و ارتفاع کمی دارد. در اغلب سازمان ها برای نشان دادن عملکرد مطلوب شرکت، لوگو شرکت را بر روی این پرچم ها چاپ می کنند.

 

روش های چاپ بر روی پرچم 

 

چاپ بر روی پرچم سه صورت زیر است:

  • چاپ دیجیتال
  • چاپ سیلک
  • چاپ به صورت لیزری یا الگو و خطاطی ( مخصوص ابر پرچم ها)

 

استفاده از چاپ سیلیک و دیجیتال برای تولید پرچم رومیزی سپاه

چاپ سیلیک و دیجیتال تولید پرچم سپاه

تکنولوژی چاپ پرچم به تازگی تحت عنوان چاپ روی اشیاء به کشور راه یافته است. چاپ سیلک و دیجیتال از محدود روش های مفید روی پرچم هستند. معمولا چاپ باید به گونه ای باشد که عوامل محیطی نتوانند روی طرح و رنگ آن تاثیری بگذارند. روش دیجیتال نسبت به سایر روش ها حتی نسبت به روش سیلیک نیز آسان تر است.

با بهره‌برداری از دستگاه های دیجیتال طرح های کامپیوتری را به راحتی روی پرچم چاپ می کنند. پرچم های تشریفات از نمونه پرچم هایی هستند که به دلیل اهمیت بالا، با بهترین طرح ها روی با کیفیت ترین پارچه ها اجرا می شوند.

چاپ لیزری یا لمینت

چاپ لمینت، یکی از جدیدترین روش های چاپی است که توسط  تولیدکننده مختلف پرچم ارائه می شود. در چاپ لیزری، می توانید پشت و روی پرچم در قالب تمپلیت و هم از وسط  قابل چاپ است.

پرچم های چاپ شده به روش لیزری قابل شست وشو هستند. در تولید این نمونه از پرچم ها  هیچ محدودیتی وجود ندارد. در تولید پرچم به این روش تنها یک روز کاری لازم است.

 

پرچم رومیزی و تشریفاتی سپاه محمد رسول الله

پرچم ذکر شده را از جنس ساتن آمریکایی دو لایه که در دو حالت رومیزی با ابعاد 20 در 30 با پایه فلزی 40 سانتی متری به همراه نگهدارنده سنگی، و تشریفاتی با ابعاد 150 در 90 با پایه فلزی و نگهدارنده فلزی پنجه شیری تولید و به مشتریان عرضه می شوند. ارتفاع میله نگهدارنده پرچم تشریفاتی از 1 متر و 45 سانتی متر تا 2 متر و 45 سانتی متر قابل تنظیم است

 

هزینه چاپ پرچم رومیزی سپاه

 

 

هزینه تولیدی پرچم رومیزی سپاه بر اساس جنس پارچه، ابعاد پرچم، کیفیت پارچه مورد استفاده، وجود ریشه یا عدم بکار بردن ریشه در پرچم، تعیین می شود. متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت، قادر به تعیین یک قیمت برای محصول نیستیم و هزینه هایی که در لیست ها درج می شود جهت اطلاع شما به طور تقریبی از قیمت های نهایی  است.

 

از مهم ترین مرکز چاپ پرچم رومیزی سپاه در تهران

  1. چاپ پرچم رومیزی سپاه در شرق تهران
  2. چاپ پرچم رومیزی سپاه در غرب تهران
  3. چاپ پرچم رومیزی سپاه در شمال تهران
  4. چاپ پرچم رومیزی سپاه در جنوب تهران

 

چاپ پرچم رومیزی سپاه توسط پرچم اریکه پرچم ایرانیان

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان ، بیشتر از 15 سال سابقه کار در زمینه فروش و تولید پرچم در تهران مخصوصا فروش پرچم رومیزی سپاه، دارد. تولید پرچم رومیزی سپاه و دیگر انواع پرچم ، امور تبلیغاتی و اجرای پروژه های ملی از اقدامات این کمپانی مطرح است.

در حقیقت فروش پرچم در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان از پایه بر حسب نظر و سلیقه مشتری است. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان با استفاده از خط چاپ سیلک دستی و شابلون توانسته بخش زیادی از نیاز کشور به این ملزومات را برطرف کند.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان با بهره گیری از دستگاه های به روز چاپ پارچه و منسوجات، توانسته بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این مجموعه با برخورداری از کادر مجرب طراحی و استفاده از تجهیزات بروزی از قبیل، دستگاه چاپ اپسون ژاپن خدمات خود را به مشتریان عمده خود عرضه می کند. این دستگاه  از بهترین برندهای ژاپنی هستند که کیفیتی فراتر از دیگر دستگاه ها دارند.

دستگاه های برش و حک لیزر، بافت ریشه و قسمت دوخت و خیاطی نیز به بهترین شکل و با کیفیت بالا تاثیر خود را در نمونه نهایی می گذارند. این مجموعه آمادگی لازم جهت خدمت رسانی هرچه بیش تر به ارگان ها و شرکت ها و شهرداری های سراسر کشور را دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *