قیمت پرچم تبلیغاتی ایستاده

اگر صاحب یک برند هستید یا نمایشگاهی برای معرفی محصولات ترتیب داده اید یا اینکه می خواهید یک سمینار برگزار کنید، می توانید آرم و لوگوی خود را به شکل کاملا شیک و خاص روی پرچم ایستاده تبلیغاتی طراحی کنید و به شکل منحصر به فرد محصول یا شعار برند خود را به رخ بینندگان پرچم برسانید.

فراموش نکنید که تبلیغات هزینه نیست؛ بلکه بهترین راه سرمایه گذاری است. استفاده از پرچم های تبلیغاتی ایستاده موفقیت کسب و کار شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

ویژگی پرچم تبلیغاتی ایستاده

چاپ

به صورت یک رو یا دو رو

طول پایه

۲۳۰ سانتی متر

جنس پارچه

ساتن مات آمریکائی یا ساتن ۹ کیلوئی

ریشه ها

بدون ریشه یا ۱۲ رنگ متنوع

مقاومت و استحکام

بالا

ابعاد پرچم

۱۵۰×۹۰

نوع پایه

پنجه شیری و خورشیدی

جنس پایه پرچم

چدن

 

انواع کاربرد پرچم ایستاده

پرچم تبلیغاتی ایستاده

پرچم ایستاده ایران

پرچم های ایستاده ایران در جلوی در وروی اتاق ها و سالن های سمینار، در راه روها مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دیگر پرچم های ایستاده ایران، نمایش هویت ملی در فضای کاری و اداری است.

پرچم ایستاده تشریفاتی

اگر می خواهید عظمت و اقتدار سازمان خود را به رخ بکشید بهترین گزینه استفاده از پرچم های ایستاده می باشد. این پرچم ها بر روی پایه های عمودی نصب می شوند. پرچم های ایستاده در جنس های مختلف تولید می شوند که بهترین و کاربردی ترین جنس پارچه ساتن مات آمریکایی یا ساتن 9 کیلویی می باشد.

 

پرچم تبلیغاتی ایستاده

پرچم تبلیغات مانند تمام مدل های پرچم زیبایی و کارایی خاص خود را دارد. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در زمینه تولید پرچم تبلیغاتی ایستاده فعالیت می کند. این پرچم ها کاربرد تبلیغاتی دارند و مختص استفاده در مراسم تشریفات و سمینارها هستند که برای جلوه گیری بیشتر این پرچم ها را در جلوی درب ورودی می گذارند. شما عزیزان می توانید برای معرفی محصول یا فعالیت شرکت تان از پرچم های ایستاده تبلیغاتی استفاده کنید.

 

چاپ پرچم ایستاده فوری

تولید پرچم ایستاده و چاپ پرچم ایستاده توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان به بهترین شکل ممکن انجام می شود. این مجموعه از مرغوب ترین پارچه ها و مدرن ترین دستگاه های طراحی پرچم استفاده می کند و سعی دارد بهترین نوع پرچم را عرضه نماید.

 

 

قیمت پرچم ایستاده

عوامل مختلفی بر روی قیمت چاپ پرچم ایستاده تبلیغاتی، تاثیرگذار هستند، از جمله این موارد می توان به جنس پارچه، ابعاد، نوع چاپ و نوع طرحی که روی پرچم می خواهد به چاپ برسد، ابعاد پرچم، پایه دار بودن یا نبودن پرچم همچنین جنس و مدل پایه پرچم و ریشه دار بودن آن اشاره کرد. جهت کسب اطلاع از قیمت پرچم تبلیغاتی ایستاده، قیمت چاپ پرچم ایستاده، قیمت پرچم ایستاده ایران و قیمت پرچم ایستاده تشریفات از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

مرکز چاپ تخصصی پرچم تبلیغاتی ایستاده

اریکه پرچم ایرانیان بهترین و متخصص ترین مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده در تهران است. این مرکز با بهره گیری از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های چاپ تولید پرچم تبلیغاتی ایستاده و استفاده از بهترین طراحان و متخصصان در زمینه طرح و تولید این پرچم ها توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

برای خرید پرچم تبلیغاتی ایستاده می توانید این شرکت را انتخاب کنید. ما در خصوص فروش پرچم تبلیغاتی ایستاده بهترین ها را در اختیار شما می گذاریم و انتخاب طرح آن را به عهده مشتری و بسته به سلیقه آن انتخاب می کنیم.

 

سفارش پرچم ایستاده با طرح دلخواه

مرکز تولید و چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان با در اختیار داشتن بهترین کادر و مدرن ترین دستگاه ها همیشه در زمینه طراحی لگو های مختلف برای چاپ بر روی پرچم ها حرف اول را می زند. اگر به دنبال طرحی دلخواه برای پرچم خود هستید می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید و بهترین طرح را انتخاب کنید. الگو و طرحی که بر روی پرچم چاپ می شود نشان دهنده فعالیت شما و همچنین تبلیغ برای کار شما می باشد. از این رو طرح مناسب بر روی پرچم بسیار مهم است تا چشم بیننده را به خود جلب نمایید.

 

سوالات متداول پرچم تبلیغاتی ایستاده

قیمت پرچم ایستاده چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه پرچم ایستاده تاثیرگذار هستند، از جمله این موارد می توان به جنس پارچه و نوع طرحی که روی پرچم می خواهد چاپ شود، ابعاد پرچم، پایه دار بودن یا نبودن پرچم همچنین جنس و مدل پایه پرچم و ریشه دار بودن آن بستگی دارد.

پایه و ابعاد پرچم ایستاده باید چقدر باشد؟

طول پایه ۲۳۰ سانتی متر ابعاد پرچم ۱۵۰×۹۰

پرچم ایستاده چه استفاده هایی دارد؟

پرچم های ایستاده بیشتر برای مراسم های خاص و سمینار ها استفاده می شود.

امتیاز دهید