پرچم تشریفاتی بزرگ روشی خوبی برای جلب توجه افراد به لوگو برند یک کسب و کار یا کمپانی است، از این پرچم های برای اعلام یک رویداد بزرگ یا واقعه مهم هم استفاده می کنند. این پرچم ها به مراسمات جلوه ای ویژه می دهند. ابعاد بزرگی دارند و  روی یک پایه از جنس سنگ و استیل  یا چدن به صورت ایستاده  در مکانی که مراسم اجرا می شود، قرار می گیرد. همه  شرکت ها و نهادی دولتی و غیر دولتی برای دکوراسیون خود نیازمند پرچم های تشریفات هستند.

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین پرچم های تشریفاتی، پرچم جمهوری اسلامی است  که در مراسمات گوناگون استفاده می شود. شرکت چاپ پرچم تشریفاتی این پرچم ها را با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف، مناسب  با لگوی سازمان و شرکت مورد نظر شما تولید می شوند. پارچه مورد استفاده در این پرچم ها از نوع ساتن مات آمریکایی یا پارچه های ساتن براق است.

پارچه ساتن مات شیک تر و دارای قیمتی بالاتر است. این پرچم بیشتر در اتاق مدیریت ،  سالن کنفرانس، هتل ، نمایشگاه، استفاده می شود. ابعاد این  پرچم ها ۱۵۰×۹۰ سانتیمتر است و طول پایه آن ها تقریبا ۲۳۰ سانتی متراست. چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ در شمال تهران توسط مجتمع چاپ پگاه که عضور رسمی اتحادیه چاپ کشور است صورت می گیرد، این کمپانی تولیدی بیش از 10 سال سابقه فعالیت درعرصه تولید پرچم دارد. کمپانی جهان پرچم نشان مرکز چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ در شرق تهران است.

 

انواع چاپ پرچم تشریفات بزرگ

چاپ بر روی پرچم تشریفاتی به سه صورت امکان پذیر است

  • چاپ دیجیتال
  • چاپ سیلک
  • چاپ به صورت لیزری یا الگو و خطاطی ( مخصوص ابر پرچم ها)

 

چاپ دیجیتال پرچم که چاپ سابلیمیشن  نیز گفته می شود  از کیفیت بالایی برخوردار است و رعت تولید با این روش بالا است. پرچم رومیزی، انواع پرچم تشریفات، انواع پرچم اهتزازو … ازاین روش امکان پذیر است.

چاپ سیلک یکی از گسترده ترین نوع چاپ در تولید پرچم است. این روش کهن ترین نوع چاپی است که  شرکت چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ از آن استفاده می کند، چاپ سیلک بر روی انواع پارچه ها از جمله ساتن، جیر یا مخمل، پلی استر، آستری، چلوار، تترون و… امکان پذیر است .

چاپ لیزری پرچم به صورت حک بر روی انواع مواد امکان پذیر است، چاپ لیزری پرچم بیشتر برای پیاده کردن لوگوی شرکت بکار برده می شود. برای خرید عمده این  محصول می توانید از طریق مرکز چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ در تهران به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

شرکت تولی پرچم بارنگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان تولید و چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ در غرب تهران است این شرکت با تکیه بر سابقه درخشان خود توانسته عملکر بسیار خوبی در عرصه تولید از خود برجای بگذارد.

 

سفارش پرچم تشریفاتی بزرگ

به اهتزاز در آوردن پرپم یک برند ، نشان دهنده  آرمان های آن مجموعه تولیدی و بازرگانی است. شرکت شابلون  یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان منسوجات داخلی است، تولید و چاپ پرچم تشریفات بزرگ و انواع پرچم های دیگراز اقدامات این تولیدی بزرگ داخلی است که با استفاده از روش های نوین و با کیفیت در زمینه چاپ روی پرچم،  محصول با کیفیت و درخور به مشتریان خود ارائه می کند. محصولات این کمپانی تولیدی از نظر کیفیت  نسبت به دیگر رقبا بالاتر است.

قیمت مناسب محصولات  این شرکت پارامتر اساسی و مهم دیگر این شرکت تولیدی است.  چاپ پرچم های مختلف از قبیل  پرچم های رومیزی، پرچم تشریفات و پرچم اهتزار با استفاده از پارچه هایی از جنس های مختلف از خدمات این تولیدی می باشد. شرکت های مطرح  و معتبر زیادی در چاپ و  تولید پرچم تشریفاتی بزرگ در ایران فعالیت می کنند.

 

انواع مدل پرچم تولیدی در ایران

  1. پرچم رومیزی
  2. پرچم تشریفات
  3. پرچم اهتزاز
  4. پرچم کتیبه ایران
  5. پرچم گرامیداشت و یادبود
  6. پرچم تشریفات لیزری
  7. پرچم تشریفات لیزری

برای نشان دادن اقتدار یک شرکت می توانید  آرم و لوگوی شرکت را روی میز کارکنان قراردهید. استفاده از پرچم رومیزی برای  این کار در شرکت های بزرگ و ادارات معتبر  بسیار مرسوم است. چاپ پرچم تشریفات بزرگ نیز ایده خوبی برای  شرکت های بزرگ و معتبر است. شرکت جهان پرچم نشان از شرکت های بسیار فعال در عرصه تولید و چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ در جنوب تهران است.

 

چاپ پرچم تشریفات بزرگ لیزری (لمینت)

پرچم لیزی نوعی از پرچم های رومیزی است که البته پرستیژ بالاتری دارد. این پرچم  فاقد ریشه  در انتهای پرچم است. پرچم های لیزی  از نظر شکل و شمایل زیبائی خیره کننده ای داشته و از دیگر نمونه های مشابه پر فروش تر است.

اگر صاحب یک برند لوکس هستید این محصول شایستگی های لازم برای برند شما را دارا است.برای ارتباط با شرکت های تولیدی جهت تولید پرچم لیزری با لوگو و آرم شما می توانید به طور مستقیم با آن ها وارد معامله شوید و یا از طریق سایت این مجموعه  حجم محصول در خواستی را سفارش دهید.

این نوع پرچم ها از ساتن های سنگین و سبک مورد استفاده قرار می گیرد و پشت این نوع پرچم ها یک لایه لمینت قرار می گیرد. می توان برای لگوهایی که دارای رنگ هستند از این نوع چاپ استفاده کرد.این نوع پرچم بدون ریشه و با ریشه  تولید می شود.

این محصول بسیار شیک و لاکچری است ناگفته نماند که این پرچم ها دارای قوس بخصوصی است که مانع از ایجاد حالت افتادگی پرچم می شود. تنها مشکل این نوع پرچم ها، قابلیت چاپ یکرو در این نوع پرچم ها است . این نوع پرچم برروی انوع پایه نصب می شوند.

 

هزینه چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ

 

مرکز تولید و چاپ پرچم اریکه پرچم  تولید کننده انواع پرچم است که یک برند مطرح  و پر آوازه ایرانی در تولید این محصولات است. در صورتی که قصد سفارش و خرید پرچم تشریفاتی بزرگ را در تیراژ بالا دارید بهترین شرکت های چاپ و فروش پرچم تشریفاتی بزرگ در کشور را دارید اریکه چاپ  به عنوان  مرکز چاپ پرچم تشریفات بزرگ می تواند  سفارشات شما را در مدت زمان کوتاهی با بهترین کیفیت تحویل دهند.

قیمت پرچم ها بر اساس جنس پارچه ای که در تولید آن ها استفاده می شود، ابعاد پرچم و ریشه دوزی داشته باشد یا نه، و نوع چاپ که هر دو سمت پارچه قرار گرفته باشد یا یک رو باشد تعیین می شود. تعرفه چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ و دیگر تخفیفات این شرکت  برای خریدارانی صورت می گیرد که این محصول را در حجم بالایی سفارش دهند

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *