چاپ-پرچم-رومیزی-لمینت-min

پرچم یکی از مهم ترین المان های تبلیغاتی برای هر شرکت یا سازمانی محسوب می شود که بسته به نیاز مشتری کاربردها و انواع مختلفی دارد. پرچم لمینت رومیزی از جمله پرچم های رومیزی مورد استفاده برای برندسازی نام تجاری یک شرکت یا ارگان به شمار می رود. این پرچم در رنگ ها و طرح های متنوع در اریکه پرچم مرکز چاپ پرچم رومیزی لمینت چاپ می شود که در ادامه قصد داریم به چاپ پرچم لمینت رومیزی بپردازیم.

یکی از انواع پارچه های رومیزی است که در ساخت پرچم رومیزی از لمینت استفاده می شود. در واقع در پشت پرچم یک طلق محکمی قرار گرفته که باعث شده است تا پرچم ایستایی و خوش فرمی خوبی به دست بیاورد و به صورت شل و وارفته نباشد.

 

مزایای استفاده از پرچم رومیزی لمینت

برند هر شرکتی در واقع هویت آن محسوب می شود. برای همین ساخت و طراحی و چاپ پرچم رومیزی ایران به برند سازی یک مجموعه می تواند کمک زیادی کند. به جز نماد یا لوگوی شرکت می توان روی پرچم های رومیزی شعارهای تبلیغاتی قرار داد که معرف برند تجاری آن شرکت باشد.

این پرچم ها ابعاد کوچکی دارند و به راحتی می توان از آن ها در مکان هایی مانند: روی میز مدیر، کتابخانه و دکورها استفاده کرد و به جلوه گری برند شرکت کمک کرد. هم چنین می توان این پرچم های زیبا را روی پیشخوان هتل ها و رستوران های بزرگ هم گذاشت.

 

ویژگی پرچم رومیزی لمینت

این پرچم یک نشان تبلیغاتی است که در رنگ های مختلف و برای جلوه گیری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که ویژگی اصلی آن عبارتند از:

  • برخورداری از ایستایی بالا
  • قابلیت شست و شوی خوب
  • بادوام و مقاومت زیاد
  • ارزان و به صرفه

 

انواع پرچم رومیزی لمینت

چاپ پرچم رومیزی لمینت در طرح و رنگ های متنوعی ساخته و چاپ می شوند. این پرچم ها به شکل ریشه دار بدون ریشه پایه دار و بی پایه قابل سفارش هستند.

 

جنس پارچه پرچم رومیزی لمینت

آن چه در انتخاب پرچم رومیزی حائز اهمیت است، جنس پارچه است. چون اگر پارچه بی کیفیتی انتخاب کنید ممکن است دراثر گذشت زمان دچار خرابی و پارگی می شود. هم چنین چون کیفیت خوبی ندارد. پرچم جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد. پرچم رومیزی لمینت معمولا از جنس ساتن است که در مرکز اریکه چاپ از جنس ساتن مرغوب برای چاپ و تولید پرچم رومیزی لمینت استفاده می شود.

 

انواع پارچه پرچم رومیزی لمینت

معمولا دو نوع ساتن در ساخت پرچم های لمینت استفاده می شود: ساتن مات و ساتن براق

  • ساتن مات: این جنس پارچه درخش کمتری دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • ساتن براق: این جنس پارچه زیبایی خیره کنندگی به پرچم های رومیزی می بخشد و جلوه گری آن ها را افزایش می دهد.

 

اندازه پرچم رومیزی لمینت

پرچم رومیزی لمینت در سایزهای متختلفی ساخته می شود که ابعاد بر اساس مدل های پرچم های لمینت رومیزی تایین می شوند. در واقع، در چاپ پرچم رومیزی لمینت هر کدام از مدل های پرچم رومیزی اندازه خاص خود را دارد.

  • اندازه مدل ساده پرچم رومیزی لمینت: این مدل با طول 30 سانتی متر و عرض 20 سانتی متر
  • اندازه مدل L پرچم رومیزی لمینت: طول 27 سانتی متر و عرض 9 سانتی متر
  • اندازه مدل T پرچم رومیزی لمینت: این مدل  از دو عدد پرچم لمینت ساخته می شود که طول 27 سانتی متر و عرض 9 سانتی متری است.
  • اندازه مدل V پرچم رومیزی لمینت: این مدل هم دو عدد پرچم لمینت دارد. طول 30 سانتی متر و عرض 20 سانتی متر است و در دو طرف پایه پرچم رومیزی قابل نصب می باشد.

 

مرکز تولید و چاپ پرچم رومیزی لمینت در تهران

ما در اریکه پرچم مرکز چاپ پرچم رومیزی لمینت با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بهترین خدمات چاپ پرچم رومیزی لمینت را ارائه می دهیم. شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش چاپ پرچم رومیزی لمینت اریکه چاپ را انتخاب کنید. فروش پرچم رومیزی لمینت بسته به سلیقه و نیاز مشتری و انتخاب طرح دلخواه او امکان پذیر می باشد.

 

چاپ پرچم رومیزی لمینت در غرب تهران

اگر محل کار شما در غرب تهران قرار دارد، می توانید با استفاده از پرچم رومیزی لمینت باکیفیت به محیط کارتان زیبایی خاصی ببخشد و برند خود را بهتر نمایان کنید.

هم چنین اریکه پرچم خدماتی چون پرچم چاپ پرچم رومیزی لمینت در شمال تهران چاپ پرچم رومیزی لمینت در شرق تهران و چاپ پرچم رومیزی لمینت در جنوب تهران را نیز در راس کارهای خود قرار می دهد. کافی است در هر کجای تهران هستید، برای خرید پرچم رومیزی لمینت با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

سخن آخر

اگر به تازگی همایش یا سمیناری برای شرکت تان ترتیب داده اید یا قرار است در نمایشگاه غرفه ای داشته باشید استفاده از پرچم رومیزی لمینت و تهیه آن از اریکه پرچم به عنوان مرکز چاپ پرچم رومیزی لمینت باکیفیت علاوه بر زیبایی خیره کننده، در موفقیت تبلیغ برند شما بسیار کارساز است. ما مفتخریم که در این راه همراه شما باشیم.

چاپ پرچم رومیزی لمینت به روش دیجتال انجام می شود. در این روش چاپ گر به دستگاه وصل می شود و بعد از اتمام چاپ پارچه پرچم به همراه لمینت براق به زیر دستگاه پرس حرارتی می رود و به صورت یک رو و دو رو قابل چاپ است. این مجموعه در زمینه تولید و چاپ پرچم رومیزی وکالت نیز فعالیت دارد.

 

سوالات متداول چاپ پرچم رومیزی لمینت

  • روش چاپ پرچم رومیزی لمینت به چه شکل است؟

    چاپ پرچم رومیزی لمینت به روش دیجتال انجام می شود. در این روش چاپ گر به دستگاه وصل می شود و بعد از اتمام چاپ پارچه پرچم به همراه لمینت براق به زیر دستگاه پرس حرارتی می رود و به صورت یک رو و دو رو قابل چاپ است.

    • قیمت چاپ پرچم رومیزی لمینت چطور محاسبه می شود؟

    ما به شما خاطر نشان می کنیم که تعرفه چاپ پرچم رومیزی لمینت در اریکه پرچم کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. البته هزینه چاپ پرچم رومیزی لمینت بر اساس فاکتورهای مانند: جنس پارچه پرچم، اندازه پرچم، پایه پرچم ریشه دار یا بدون ریشه دار بودن بستگی دارد.

    برای تزئین دور پرچم رومیزی لمینت از چه چیزی استفاده می کنید؟

    برای شکیل شدن پرچم رومیزی می توان دور آن را ریشه دار کنیم یا به شکل برش لیزری معمولی در اختیار شما قرار دهیم

    • قیمت پایه پرچم در اریکه پرچم چقدر است؟

    پایه پرچم یکی از ملزومات هر پرچم رومیزی محسوب می شود. قیمت این پایه ها به جنس پایه پرچم، جنس میله، رنگ، ابعاد و ارتفاع پایه بستگی دارد.

    • آیا می توان از پرچم های رومیزی لمینت برای هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟

    بله قطعا یکی از راه های همبستگی دو شرکت تقدیم پرچم است. به این شکل دو شرکت هنگام بستن قرادادهای تجاری می توانند پرچم رومیزی لمینت یکدیگر را دریافت کنند و آن ها را به نماد یک ارتباط عالی تجاری روی میز خود قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *