ابر پرچم ها

یکی از ارزنده ترین انواع پرچم ابر پرچم ها می باشند. این نوع از پرچم را بر روی دکل های 30 تا 70 متر و بالاتر نصب می نماید. کاربرد اینگونه پرچم ها بیشتر در بزرگراه ها و بر روی دکل های با ارتفاع بالا می باشد. ابر پرچم ها در ورودی شهر، میادین ، بزگراه ها و حتی مکان های خاص جهت برگزاری مراسمات مهم نصب می نمایند. مناسب ترین و بهترین جنس پارچه ای که برای اینگونه پرچم ها استفاده می شود از جنس ساتن و سوپرساتن می باشد و از چاپ اورینت و چاپ اسیدی برای  اینگونه پرچم ها استفاده می کنند. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان یکی از مراکز تولید پرچم می باشد که در زمینه تولید و چاپ انواع ابر پرچم ها فعالیت دارد. این مجموعه همیشه با بهترین نوع پارچه ، و بهترین نوع دوخت پرچمی با کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

ابر پرچم ایران

پرچم ایران در مدل های مختلفی وجود دارد، نظیر پرچم رومیزی ایران، پرچم تشریفات ایران، پرچم ساحلی ایران، پرچم اهتزار ایران و…. تمام این مدل ها توسط اریکه پرچم ایرانیان تولید و به چاپ می رسد. یکی از انواع مدل ابر پرچم ها پرچم ایران می باشد. ابرپرچم ایران را بر روی دکل هایی با ارتفاع 30 تا 70 متر و بالاتر می توانید در جای جای شهر مشاهده کنید. بیشتر استفاده این نوع پرچم در بزرگراه ها می باشد. دوختی که برای این مدل استفاده می شود دوخت معمولی می باشد و پارچه ای که استفاده می شود ساتن درجه یک می باشد. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در شهر تهران یکی از بهترین تولید کننده های ابر پرچم می باشد. جهت کسب اطلاع از نحوه سفارش می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مجموعه تماس بگیرید.

 

ابر پرچم مذهبی

 

یکی از ارزنده ترین محصولات ارائه شده توسط مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان تولید و چاپ انواع پرچم های عظیم تبلیغاتی و مذهبی می باشد. این مدل پرچم ها نزد ارگان ها و سازمان ها جایگاهی خاصی دارد و برای مراسم های خود استفاده می کنند. اریکه پرچم ایرانیان با ارائه متنوع ترین افکت های چاپی بر روی انواع پارچه بهترین ها را تولید و ارائه می دهد.

 

ابر پرچم هواداری

 

 

این مدل از پرچم ها را تماشاگران بازی های فوتبال، والیبال، بستگتبال یا هر بازی گروهی دیگر استفاده می کنند. هواداران از با توجه به پرچم مختص به تیم مورد علاقه خود آن ها را سفارش می دهند. ابعاد این گونه پرچم ها بسیار بزرگ است که تعداد زیادی از هواداران آن را بر روی دست خود نگه می دارند تا پرچم تیم مورد علاقه خود را اینگونه نشان دهند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. اریکه پرچم ایرانیان در این زمینه نیز فعالیت  دارد.

 

ابر پرچم اهتزاز

 

 

پرچم هایی که در پارک ها بر روی دکل های بزرگ و با ارتفاع بالا قرار دارند یکی دیگر از این پرچم ها هستند. جهت سفارش با مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید.

 

تولید و چاپ  ابر پرچم

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع پرچم ها می باشد. این مجموعه با داشتن دستگاه های مدرن و به روز و همچنین کادری مجرب با کیفیت ترین پرچم ها را تولید می نماید. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد. مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه چاپ انواع پرچم ها می باشد. این مرکز با ارائه بهترین جنس پارچه ها و مرغوب ترین مواد چاپی همواره سعی در جلب رضایت مشتری را داشته است. در صورتی که تصمیم به چاپ پرچم داشتید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 

سفارش و خرید ابر پرچم

در صورتی قصد خرید این نوع از پرچم ها را دارید می توانید با مرکز تولید پرچم ایریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید و سفارش ابر پرچم مورد نظر خود را باتوجه به عملکردش درخواست دهید. همانطور که گفته مدل های مختلفی از نوع پرچم ها وجود دارد که اریکه پرچم ایرانیان برای تمام این مدل از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه استفاده می کند.  هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

قیمت ابر پرچم

عوامل تلثی گذار بر روی قیمت پرچم نظیر ابعاد و بزرگی آن، جنس پارچه ای که استفاده می شود، دیشه دوزی داشته باشه یا بدون ریشع باشدریال طرحی که بر روی پرچم چاپ می شود بستگی دارد. برای کسب اطلاع از هزینه ها و قیمت تمام شده پرچم با این مجموعه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *