تولیدی پرچم

نمادی که بر روی کاغذ یا پارچه به شکل رنگی چاپ می شود پرچم نام دارد. پرچم در واقع یک نماد از شرکت ها، کشور ها و سازمان ها است. امروزه پرچم کاربرد بیشتری دارد؛ به عنوان مثال پرچم تبلیغاتی، پرچم تشریفاتی، پرچم رومیزی و غیره. در صورتی که در گذشته از پرچم تنها در جنگ ها به منظور تمایز قومیت ها به کار می رفت. در تولید یک پرچم بایستی تعداد، نوع آن پرچم و همچنین ابعادی که سفارش شده است در نظر گرفته شود. سپس با توجه به نوع پرچم، پارچه مناسب را انتخاب و برش می زنند تا پارچه برای چاپ آماده شود. در نهایت نیز پارچه را به قسمت چاپ منتقل می کنند.  اریکه پرچم ایرانیان افتخار دارد تولیدی پرچم در تهران را با بهترین کیفیت ها و سریع ترین زمان به دست مشتریان عزیز برساند.

 

کارگاه تولید پرچم اریکه پرچم 

مرکز اریکه پرچم ایرانیان انواع سفارشات در تولید پرچم را با مدرن ترین دستگاه ها و حتی سفارشات بالا را در کوتاه ترین زمان در کارگاه تولید پرچم انجام می دهد. هدف ما افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش میزان اعتماد آن ها به اریکه پرچم ایرانیان است.

کیفیت بالای تولیدات پرچم اریکه پرچم مدیون زحمات شبانه روزی پرسنل این مجموعه است که با مسئولیت پذیری، آگاهی و تجربه ی خود بهترین محصولات را برای مشتریان عزیز تولید می کنند.

 تولید و فروش انواع پرچم در ابعاد گوناگون

مرکز چاپ و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

 

جهت سفارش با ما تماس بگیرید

پرچم12
پرچم11
پرچم109

از جمله خدمات تولیدی پرچم اریکه:

تولید پرچم رومیزی در تهران

اریکه پرچم ایرانیان بزرگترین تولید کننده پرچم در تهران می باشد.که با بهترین و به روز ترین دستگاه ها و مجرب ترین پرسنل خود کلیه سفارشات مشتریان محترم را با مناسب ترین قیمت ها تولید و عرضه می کند.

پارچه هایی که برای تولید انواع پرچم های رومیزی استفاده می شوند شامل جیر و ساتن می باشد. غالبا در چاپ پرچم های رومیزی از چاپ سیلک و یا چاپ دیجیتال استفاده می شود. به طور معمول زمانی از پرچم های رومیزی استفاده می کنند که نوع فعالیت و یا عملکرد یک شرکت و یا یک سازمان را نشان دهند. این روز ها شاهد این هستیم که استفاده از پرچم های رومیزی لیزری به طور خیره کننده ای افزایش پیدا کرده است. معمولا هم افرادی پرچم های رومیزی لیزری را انتخاب می کنند که به زیبایی محصولات خود و پرستیژ آن اهمیت زیادی می دهند. و این هم به دلیل بدون ریشه بودن پرچم های رومیزی لیزری است که آن ها را زیبا تر و ظریف تر می کند.

 

تولید پرچم مذهبی در تهران

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان، تولید پرچم مذهبی در تهران را با استفاده از بهترین دستگاه ها انجام داده و به وسیله ی با کیفیت ترین پارچه ها، در کوتاه ترین زمان و بدون عیب و نقص کلیه سفارشات را به مشتریان تحویل می دهد. این مرکز بزرگترین و با سابقه ترین تولیدی پرچم مذهبی در تهران است.

بعد از اینکه مشتریان پرچم مورد نظر خود را سفارش دادند باید پیش فاکتور را جهت تایید مشتری صادر شود. بعد از این مرحله، لوگوی سفارش داده شده باید طراحی شود و بعد از تایید مشتری این لوگو وارد قسمت تولید شده و همکاران ما محصول نهایی را تولید می کنند.

با وجود کنترل کیفیت در کلیه مراحل تولید پرچم امکان وجود ایراد در پرچم بسیار کم بوده اما با این حال در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در پرچم یا نوع دوخت آن (مانند پارگی و غیره) مشتریان عزیز می توانند محصول را برگردانند و پرچم دوباره به چرخه تولید برگردد.

 

در مراسم ها، عزاداری ها (شهادت امامان) و جشن های مذهبی مانند ولادت ها معمولا استفاده از پرچم های مذهبی در خیابان ها، هیئت ها، خیمه های عزاداری و خانه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل پرچم ها دارای طرح ها و تنوع زیادی است. پرچم های مذهبی به چند صورت زیر تولید می شوند:

  1. گلدوزی و تیکه دوزی
  2. بافت با ماشین آلات زری بافت
  3. چاپ سابلیمیشن و چاپ سیلک
  4. زری دوزی با چرخ های ماشینی و دستی
  5. به صورت نوشته با دست نوشته

در ادامه می خواهیم انواع مدل های پرچم های مذهبی را برای آشنایی شما عزیزان نام ببریم:

  • پرچم های مذهبی دستی
  • پرچم های مذهبی لایه باز
  • پرچم های مذهبی اهتزاز
  • پرچم های مذهبی بزرگ
  • پلاکارد های مذهبی
  • ریسه های مشکی و الوان
  • کتیبه های عمودی
  • کتیبه های افقی
  • سیاهه
  • کتل ها
  • لباس های عزاداری
  • طبل
  • پیشانی بند های مذهبی
  • بازو بند های مذهبی
  • زنجیر

 

تولید پرچم اهتزار تهران

یکی دیگر از پرچم هایی که توسط مکرکز تولید پرچم، اریکه پرچم ایرانیان تولید می شود پرچم اهتزاز می باشد. جنس اینگونه پرچم ها باید از پارچه ساتن باشد تا در مقابل باد و باران کیفیت بهتری داشته باشد.

 

مرکز فروش پرچم، اریکه پرچم ایرانیان با استفاده از دستگاه های مدرن و کادری حرفه ای بهترین پرچم ها را طراحی و تولید می کند، در صورتی که تمایل به خرید پرچم دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید.

 

قیمت پرچم در تهران

قیمت پرچم بر اساس جنس پارچه ای که استفاده می شود و ابعاد آن، نوع چاپی که بر روی پرچم ایجاد می شود و دور دوزی ریشه متفاوت است، برای کسب اطلاع از قیمت پرچم  با ما تماس بگیرید.

اریکه پرچم ایرانیان علاوه بر اینکه در زمینه تولیدی پرچم در تهران فعالیت دارد در زمینه های تولید پرچم ایران و پرچم هوادار نیز فعالیت دارد. جهت سفارش پرچم به این تولید کنند می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 تولید و فروش انواع پرچم در ابعاد گوناگون

مرکز چاپ و فروش پرچم اریکه پرچم ایرانیان

 

جهت سفارش با ما تماس بگیرید

پرچم115
پرچم ایران
پایه پرچم (3)
تولید پرچم (5)
پرچم113
پرچم104
پرچم118
پرچم7
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *