آموزش نصب پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از پرکاربردترین پرچم در بین سایر پرچم هاست. در برخی موارد بستن پرچم رومیزی به شکل غلط باعث می شود که پرچم خوانایی خود را از دست بدهد. پس باید در کار نصب و بستن پرچم رومیزی دقت بیشتری داشته باشید. ما در این مقاله به آموزش بستن پرچم رومیزی می پردازیم و به شما می گوییم که بستن پرچم رومیزی به چه شکل است . با ما همراه باشید.

آموزش نصب پرچم رومیزی و قرار دادن آن روی میزهای پیشخوان و نزدیک صندلی افراد در بسیاری از شرکت و سازمان های اداری یکی از بهترین راههای تبلیغات است و در صورتی که در طرح های زیبا و متنوع تهیه شود و از متریال خاص برای تولید آن استفاده گردد می تواند توجه افراد را به لوگو و برند آن شرکت جلب نماید.

نحوه قرار گرفتن پرچم رومیزی روی میز های کار شما به پارچه به کار رفته در تولید آن و نیز مدل انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال پرچم های دوخته شده از ساتن مات به دلیل بافت قوی و ایستایی خوبی که دارند در میان افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

نصب پرچم رومیزی چگونه است؟

نصب پرچم رومیزی چگونه است

 

نحوه بستن پرچم رومیزی چگونه است ؟ پرچم یک نوع المان تبلیغاتی و تشریفاتی است که با اهداف گوناگونی در معرض دید دیگران قرار داده می شود. همان طورکه گفتیم نحوه بستن پرچم رومیزی به شکل اشتباه، باعث ناخوایی آن می شود و همین باعث بد شکل دیده شدن پرچم و البته، از بین رفتن مزیت آن می شود. پس باید به نصب و طرز بستن پرچم رومیزی دقت فراوانی داشته باشید.

قبل از نصب پرچم رومیزی بهتر است بدانید که ابعاد این پرچم ها 20 در 30 سانتی متر بوده و در جنس های ساتن درجه یک و دو، ساتن براق یا مات و یا حتی جیر تهیه می شود.

چاپ عکس  لوگوی دلخواه شما به صورت دیجیتال، سیلک و یا گلدوزی روی این پرچم ها انجام می گیرد. به هنگام تحویل گرفتن محصول خود قطعا آموزش نصب پرچم رومیزی نیز توسط فرد حرفه ای حاضر در محل انجام خواهد شد.

راه نصب کردن پرچم رومیزی چندان پیچیده نبوده و شما می توانید با یادگیری آسان طرز نصب پرچم رومیزی پس از تحویل کار در محل خود اقدام به نصب پرچم رومیزی نمایید.

اریکه پرچم ایرانیان یکی از مراکز چاپ ، تولید و فروش انواع پرچم های تشریفاتی و چاپ پرچم رومیزی است که با استفاده از بهترین مواد در مدت زمان اندک و با قیمت مناسب سفارش های مشتریان را آماده نموده و بدون هیچ گونه واسطه ای اقدام به طراحی پرچم و تولید انواع پرچم ها می نماید. در صورت تمایل به نصب پرچم رومیزیی شما مشتریان عزیز می توانید با ثبت سفارش در تعداد دلخواه پرچم های با کیفیت بالا را در موعد مقرر تحویل بگیرید.

 

پایه پرچم چیست؟

یکی از مهم ترین ابزارآلاتی که به شکیل شدن و ایستایی پرچم ها کمک می کند پایه پرچم است. در پرچم تشریفات و پرچم رومیزی نوع و ابعاد پایه با هم فرق می کنند. در پرچم تشریفات پایه ها به شکل دو میله جدا در داخل هم هستند و ریلی حرکت می کنند. در پایه پرچم رومیزی نخ کنترلی دارند و ارتفاع این پرچم ثابت است.

 

راه نصب کردن پرچم رومیزی

از آنجاییکه نصب پرچم رومیزی بنا به علل مختلفی از جمله تشریفات و یا تبلیغات انجام می گیرد پس توجه به روش نصب پرچم رومیزی بسیار حایز اهمیت است، از این بابت که در صورت نصب اشتباه در جهتی مخالف باعث ناخوانا بودن و دید نامناسب پرچم از سوی افراد شده و چه بسا در دید سایرین دیدگاه منفی ایجاد کرده و باعث از بین رفتن مزیت نصب پرچم رومیزی در آن شرکت یا سازمان گردد.

به دلیل کوچک بودن ابعاد پرچم رومیزی نسبت به سایر پرچم ها، فاصله استاندارد این محصول با چشم و دید افراد بیننده بسیار مهم است، پس یکی از نکات مهم در نصب پرچم رومیزی رعایت فاصله مناسب پرچم با نگاه و دید سایر افراد است.

تمیزی پرچم نیز از دیگر نکات مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد چنانچه انتخاب شما اریکه پرچم ایرانیان باشد خیالتان از بابت جنس محصول و قابلیت شستشو و تمیز شدن آن راحت خواهد بود.

 

نحوه نصب پرچم رومیزی

 

بستن پرچم رومیزی به چه صورت است؟ پرچم رومیزی به دلیل سایز کوچکی که دارد، بستن آن از اهمیت خاصی نیز برخوردار است. این پرچم باید با دید بینندگان در فاصله استانداردی قرار گرفته باشد، تا بتواند آن هدف و پیام اصلی پرچم را منتقل کند.

تمیزی پرچم هم خیلی حائز اهمیت است چون پرچم نشان کسب و کار و هویت شماست. برای همین باید پرچم رومیزی انتخاب کنید که قابل شست و شو باشد. در چاپ دیجیتال پرچم رومیزی شما به راحتی می توانید پرچم رومیزی خود را بشویید.

نصب پرچم رومیزی کار بسیار آسانی است که در مدت زمان بسیار اندکی صورت می گیرد. در میله این پرچم دو عدد حفره تعبیه شده است که یکی در قسمت بالایی و دیگری در قسمت پایینی قرار گرفته است. در یک ضلع پرچم رومیزی نیز دو بندینک در قسمت بالا و پایین آن وجود دارد که بسته به اینکه پرچم ما لاتین باشد یا فارسی جهت آن متغیر خواهد بود.

حال شیوه نصب پرچم رومیزی به اینگونه است که بندینک بالایی را از سوراخ بالای میله و بندینک پایینی را از سوراخ پایینی آن رد کرده و تا انتها بندینک ها را می کشیم و سپس آنها را به هم گره میزنیم به همین راحتی و با یک آشنایی کوتاه از طرز نصب کردن پرچم رومیزی کار نصب پرچم انجام می گیرد.

در زمان نصب پرچم رومیزی دقت داشته باشید که برای پرچم های با طرح فارسی نوشته ها در سمت راست و برای پرچم های لاتین نوشته ها در سمت چپ شما قرار بگیرند.

به نحوه قرار گرفتن پرچم رومیزی روی میز و مرتب و مخروطی بودن آن در زمان نصب دقت کنید، پرچم به هیچ عنوان نباید از قسمت بالایی میله جدا باشد بلکه حتما بایستی با پایه مماس باشد که برای این منظور بهتر است هر دو نوار بندینک را با هم کشیده و به هم گره بزنید.

عامل مهم دیگری که در نصب پرچم رومیزی باید مورد توجه قرار گیرد ایستایی مطلوب آن است که این مسئله با کیفیت پارچه مصرفی مرتبط است، پس سعی کنید از مراکز تولید کنندگان معتبر پرچم خود را خریداری کنید.

 

 نکات مهم دیگر در خصوص نحوه بستن پرچم رومیزی

پرچم رومیزی از کفه میله و پرچم تشکیل شده است. در پرچم رومیزی که ارتفاع پایه پرچم آن 30 سانتی متر است. نحوه بستن پرچم رومیزی و هر کدام از پایه پرچم رومیزی از سایر مدل ها متفاوت هستند. اما از لحاظ محل قرارگیری عبور نخ کنترلی در پرچم رومیزی با هم در اشتراک می باشند.

در سمت راست پرچم رومیزی یک بند نازک قرار دارد که به آن بندیلک می گویند. باید سر بندلیک سوزانده شود و آن را از سوراخ بالایی میله پرچم رومیزی عبور دهید و قسمت انتهای بندلیک را از سوراخ پایینی میله عبور دهید. بندلک بالایی کاملا بکشید و  اول و آخر بندیلک را از پشت به هم گره بزنید.

یک نکته در خصوص چگونگی بستن پرچم رومیزی باید در نظر گرفت این است که  بعد از نصب آن باید نسبت به خوانا بودن این پرچم هم دقت کرد. به این شکل که در پرچم رومیزی باید لوگو فارسی از سمت راست خوانا بوده و در لوگوهای لاتین باید از سمت چپ خوانایی داشته باشد. به این شکل که وقتی روبروی پرچم قرار می گیرید، حروف فارسی از سمت راست شروع شوند.

  • پرچم رومیزی باید به شکلی نصب و بسته شود که پرچم از قسمت بالایی پایه جدا نباشد.
  • پرچم رومیزی باید مماس با پایه پرچم آن باشد
  • باید در ساخت پرچم رومیزی از پارچه باکیفیت استفاده شود. در غیر این صورت پرچم ایستایی خود را از دست می دهد

 

سخن آخر

اریکه چاپ ایرانیان تولید کننده انواع پرچم رومیزی پرچم تشریفات پرچم لمینت پرچم اهتزاز و پرچم محرم و انواع پرچم می باشد. در این مرکز چاپ شما می توانید بهترین پرچم را با مرغوب ترین پارچه و نحوه بستن پرچم رومیزی صحیح و البته ایستایی بالا سفارش دهید.

 

سوالات متداول در رابطه با طریقه نصب پرچم رومیزی :

به هنگام نصب پرچم رومیزی چگونه می توان از کیفیت پارچه آن مطمئن بود؟

یکی از راهها دریافت مشاوره رایگان از شرکت تولیدکننده اریکه پرچم ایرانیان است. راه دوم آشنایی با نوع پارچه است که وزن پارچه ساتن مشخص بوده و متمایز از سایر پارچه هاست، که در نصب پارچه رومیزی بیشتر از پارچه ساتن استفاده می شود.

نصب پرچم رومیزی روی چه پایه هایی صورت می گیرد؟

برای نصب پرچم رومیزی انواع پایه ها در طرح های مختلف از جمله طرح خورشیدی، طرح پنچه شیر و نیز جنس های متنوع از جمله فلز، سنگ، چوب، استیل و ... وجود دارند.

قیمت تولید و نصب پرچم رومیزی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل متعددی چون نوع پارچه، نوع پایه، ابعاد، تعداد سفارش پرچم، طراحی پرچم در تعین قیمت تولید و نصب پرچم رومیزی تاثیرگذار است.

2.1/5 - (48 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *