خرید پرچم اهتزاز محرم

پرچم مذهبی از انواع پرچم هایی است که کاربرد های فراوانی در کشور ما، ایران، دارد. از این پرچم ها در مراسمات گوناگونی همچون عزاداری امامان به خصوص در ماه های صفر، محرم، دهه فاطمیه و همچنین مراسمات شادی مانند نیمه شعبان، میلاد امامان و… استفاده می شود.پرچم اهتزاز محرم از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع پرچم اهتزاز است که با طرح های گوناگون چاپ می شود.

اریکه پرچم ایرانیان، با بیش از 15 سال سابقه تحصصی در حوزه چاپ و فروش پرچم های اهتزاز محرم، آماده است تا با بالاترین کیفیت، پرچم اهتزار محرم را برای شما چاپ کند.

چاپ پرچم اهتزاز محرم

تولید پرچم ویژه ی ماه محرم و صفر در طیف گسترده ای از طرح های گوناگون و در انواع مختلف صورت می گیرد. پرچم های محرمی در انواع گوناگونی همچون پرچم اهتزاز افقی، پرچم اهتزاز عمودی، پرچم عرض خیابانی، پرچم پشت منبری و… تولید می شود. اریکه پرچم ایرانیان به شما کمک می کند تا بهترین خرید پرچم اهتزاز عمودی محرم و سایر مدل ها را تجربه کنید. ما در اریکه پرچم ایرانیان آماده ایم تا پرچم اختصاصی شما را با طرح مورد نظرتان تولید کنیم.

به طور کلی پرچم های اهتزاز محرم در ابعاد گوناگون و با توجه به نوع نیاز شما آماده می شود. برای مثال ابعاد 1 در 3 متر، 70 در  120 سانتی متر، 5/1 در 10 متر از رایج ترین اندازه های پرچم اهتزاز محرم می باشند.

 

جنس پارچه پرچم مذهبی محرم

به طور کلی اغلب پرچم های مذهبی از پارچه های ساتنی تولید می شود. اینکه درجه کیفیت پارچه ساتن مورد استفاده در ساخت پرچم چقدر باشد، تاثیر زیادی بر روی کیفیت پرچم دارد. در بازار انواع پارچه ساتن با کیفیت های متفاوت از هم وجود دارد. ما در اریکه پرچم ایرانیان با استفاده از مرغوب ترین نوع پارچه ساتن، بالاترین کیفیت را به شما ارائه می کنیم.

 

مرکز فروش پرچم اهتزاز محرم

مرکز فروش پرچم اهتزاز محرم

به طور کلی هر ساله هیئت ها و ارگان های زیادی همزمان با شروع ماه محرم و برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات مذهبی همچون تاسوعا و عاشورا، از پرچم های مذهبی ویژه محرم استفاده می کنند.

اریکه پرچم ایرانیان، از بزرگترین و مجهز ترین مراکز در زمینه چاپ و فروش پرچم اهتزاز محرم و فروش پرچم مذهبی آماده است تا در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، سفارسات شما را از جمله پرچم های ملی، مذهبی، پلاکارد های مذهبی و سایر مدل ها ارائه دهد. شما می توانید برای ثبت سفارش از طریق سایت اریکه پرچم ایرانیان اقدام کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس می گیرند.

 

خرید آنلاین پرچم اهتزاز محرم

یکی از اجزای جدا نشدنی از مراسم های مذهبی به خصوص مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر، پرچم ها هستند. اینکه پرچمی که استفاده می کنید کیفیت بالایی داشته باشد، شما را از خرید چند باره نجات می دهد و به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید.

برای خرید اینترنتی پرچم اهتزاز محرم و خرید پرچم هیئت تنها کافیست تا به قسمت درخواست مشاوره یا سفارش در سایت اریکه پرچم ایرانیان بروید و درخواست خود را ثبت کنید. شما می توانید با مشخص کردن تعداد، نوع چاپ، نوع پارچه و… هزینه خرید پرچم های اهتزاز محرم خود را بدانید. همچنین می توانید پرچم با طرح مورد نظر خود را به صورت تکی یا عمده سفارش دهید.

 

قیمت پرچم اهتزاز محرم

قیمت پرچم اهتزاز محرمبه طور کلی قیمت خرید پرچم های اهتزاز محرم به عوامل مختلفی همچون جنس پارچه، کیفیت چاپ، ابعاد دلخواه شما و نوع پرچم مورد نظر بستگی دارد. گروه اریکه پرچم ایرانیان به منظور اکرام از این ایام بزرگ و گرانقدر، اقدام به تولید پرچم های محرمی در ابعاد مختلف کرده است.

این پرچم ها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. شما می توانید برای خرید انواع پرچم اهتزاز محرم از اریکه پرچم ایرانیان با شماره های موجود بر روی سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما می توانند شما را در داشتن بهترین و مناسب ترین انتخاب برای پرچم های تاسوعا و عاشورا راهنمایی کنند. پس از ثبت سفارش، در کوتاه ترین مدت ممکن پرچم ها و سایر محصولات سفارش شده، به دست شما خواهد رسید.

 

سوالات متداول در ارتباط با اریکه پرچم

نحوه سفارش و خرید پرچم اهتزاز محرم در تهران چگونه است؟

به جهت ثبت سفارش پرچم های مذهبی محرم می توانید از طریق شماره های موجود بر روی سایت با کارشناسان اریکه پرچم ایرانیان در تماس باشید. پس از ثبت سفارش، پرچم های خود را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

بهترین جنس برای پرچم های محرم و صفر کدام است ؟

پرچم های تولید شده در گروه تولیدی اریکه پرچم ایرانیان دارای بالاترین کیفیت می باشند و با تضمین به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود. بزرگترین وجه تمایز ما با سایر گروه های تولیدی، استفاده از به روز ترین تکنولوژی های صنعت چاپ است. مناسب ترین نوع پارچه برای چاپ پرچم مذهبی پارچه ساتن است که استحکام و ماندگاری بالایی دارد.

نحوه تحویل و ارسال سفارشات ویژه محرم اریکه ایرانیان به چه صورت میباشد ؟

پس از ثبت سفارش از سمت شما، کارشناسان ما محصول سفارشی را در کمترین زمان آماده و به سر تا سر کشور ارسال می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *