پرچم-رومیزی-وکالت

پرچم رومیزی وکالت یکی از مهم ترین نیازهای هر کانون وکلایی می باشد. معمولاً چاپ پرچم برای هر کسب و کاری اهمیت بسزایی داشته و همواره به نوعی هویت دفتر کار را به مراجعه کنندگان نشان می دهد. علاوه بر هویت زیبایی و کمال را نیز با خود به همراه دارد. مرکز چاپ اریکه پرچم به عنوان بهترین مرکز چاپ پرچم رومیزی وکالت در تهران یکی دیگر از خدمات خود را در خصوص چاپ پرچم ایران وکالت قرار داده و محصولات خود را با بهترین متریال ها و جدید ترین دستگاه های چاپ پرچم به تولید می رساند. در ادامه با ما همراه باشید، تا در رابطه با مشخصات این نوع پرچم ها بیشتر گفت و گو کنیم.

معمولا یکی از پرکاربردترین پرچم ها، همان پرچم های رومیزی هستند که با قرار گرفتن بر روی میز وکیلان، به اعتبار کاری آن ها می افزایند. پرچم های رومیزی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و در هر طرح و رنگی که بخواهید، جهت خرید پرچم رومیزی وکالت، می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. پرچم رومیزی وکالت یکی از ضروری ترین محصولات برای هر کانونی محسوب می گردد. اگر می خواهید، فضای کاری زیبایی داشته باشید و اتاق و محل کار شما از رسمیت و اعتبار برخوردار باشد، ما به شما وکیلان عزیز خرید پرچم رومیزی کانون وکلای دادگستری را پیشنهاد می کنیم.

 

نگاهی بر ویژگی های پرچم رومیزی وکالت اریکه پرچم ایرانیان

هر موسسه و سازمانی که به سفارش پرچم رومیزی می پردازد، از موضوعاتی که بسیار برای مشتریان حائز اهمیت است، در رابطه با جنس، ابعاد و نوع پایه پرچم رومیزی است که اریکه پرچم به این موضوع اهمیت والایی قائل است.

  • جنس پرچم ایران وکالت

در رابطه با خرید انواع پرچم رومیزی وکالت بهترین جنس هایی که ما به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم، پارچه های ساتن آمریکایی مات، پارچه سوپر یا براق، پارچه های جیر و یا مخمل هستند که مطابق با سلیقه و نظر مشتری تعبیه می شوند. پرچم رومیزی وکالت از نوع ساتن دارای دوام و مقاومت بالایی است.

  • ابعاد پرچم رومیزی وکالت

همه پرچم های رومیزی دارای یکسری ابعاد استاندارد، همچون 26×۱۸ هستند که ما نیز مطابق با استاندارد و اندازه مناسب، پرچم های خود را به تولید می رسانیم. حال شما نیز می توانید در هنگام چاپ پرچم رومیزی وکلا اندازه پیشنهادی خود را بدهید. ۴۸۵ گرم وزن پرچم وکلا به همراه پایه بوده و تقریبا می توان طول آن را نیز ۴۲ سانتی متر در نظر گرفت.

  • پایه پرچم رومیزی وکالت

از جمله بهترین جنس هایی که می توان برای پایه پرچم رومیزی کانون وکلای دادگستری در نظر گرفت، پایه ای از جنس استیل می باشد. پرچم رومیزی وکالت پایه ای با روکش نیکل و کروم داشته و میله به کار رفته در آنان نیز فلزی است. ما می توانیم به طور استاندارد، اندازه پایه را تا 2 متر و 40 سانتی متر برایتان فراهم کنیم. اما باز هم می گوییم که تمام این ها برحسب سلیقه و نیاز مشتری در نظر گرفته می شود.

 

پرچم رومیزی لیزری وکالت

یکی از انواع کاملا متفاوت پرچم ها، پرچم رومیزی لیزری وکالت است که ما این محصولات را به کسانی پیشنهاد می نماییم که همواره به دنبال زیبایی بوده و می خواهند، پرستیژ کاری خود را حفظ نمایند. پرچم رومیزی وکالت لیزری در ساخت پایه از سنگ های بسیار مدرن و خاصی برخوردار می باشد و نمای محیط کاری تان را شیک و لاکچری نشان می دهد. پرچم رومیزی وکالت همان‌طور که گفتیم در کسب و کارها جایگاه ویژه ای دارند، به همین خاطر خرید پرچم های رومیزی از نوع لیزری از پیشنهاد اولیه ما به شما عزیزان است که جهت آگاهی از قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

لیست قیمت پرچم رومیزی وکالت

اگر قصد خرید پرچم رومیزی وکالت را دارید، برای اینکه اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت پرچم ایران وکالت به دست آورید، از راه های ارتباطی موجود در سایت با مدیر شرکت در تماس باشید. اما قبل از هر چیزی لازم است به عرضتان برسانیم، تولید پرچم ایران وکالت با توجه به اینکه مراحل گوناگونی را طی می کند، به عوامل مختلفی وابسته می باشد. نوع چاپ انتخابی شما اعم از دیجیتال و سیلک، جنس، ابعاد و ریشه، همه و همه بر قیمت پرچم رومیزی وکالت تأثیر گذار است.

 

سوالات متداول چاپ پرچم رومیزی وکالت

 

پرچم های رومیزی ریشه دار یا بی ریشه؟

پرچم رومیزی وکالت در دو نوع ریشه دار و بی ریشه انتخاب می گردد که در دو صورت می توانید، آنان را تهیه کنید. نوع ریشه دار آن ها بیشتر جنبه تزئینی دارند.

پرچم رومیزی وکالت از جنس ساتن چه کیفیتی دارد؟

پرچم های ساتن یکی از بهترین جنس هایی هستند که شما در هنگام خرید پرچم رومیزی کانون وکلای دادگستری می توانید انتخاب نمایید. این پرچم ها از جنس بسیار نرم و لطیفی برخوردار بوده و در دو نوع مات و براق نیز ارائه می گردند.

قبل از خرید پرچم رومیزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پرچم رومیزی وکالت با توجه به اینکه بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد، در هنگام خرید حتماً باید به جنس پارچه و نوع چاپ آن توجه زیادی شود، تا همواره بتواند چندین سال برایتان دوام داشته باشد.

پرچم رومیزی چه مزیت هایی برای کانون وکلا دارد؟

همانطور که گفتیم، پرچم رومیزی به عنوان ضروری ترین وسیله بر روی میز وکلا محسوب می شود. این پرچم ها علاوه بر اینکه نمایی زیبا و جذاب ایجاد می نمایند، بسیار هم مقرون به صرفه هستند. به همین خاطر طرفداران زیادی دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *