انواع پرچم رومیزی

پرچم یکی از بهترین المان های تبلیغاتی و جلب توجه اطرافیان به لوگو یا برند یک شرکت یا سازمان است. خیلی از صاحبین شرکت ها از پرچم رومیزی برای معرفی لوگو شرکت استفاده می کنند. آن ها پرچم رومیزی را روی میز مدیر عامل یا میز کارکنان قرار می دهند تا به این شکل هویت شرکت و کار خود را به نظر سایرین برسانند. پرچم رومیزی در مدل های مختلفی تولید می شود که در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پرچم رومیزی بپردازیم.

چاپ پرچم رومیزی

انواع پرچم های رومیزی

با قرار دادن پرچم رومیزی با چاپ عکس و لوگوی برند در شرکت ها می توان هویت شرکت را به رخ ببینندگان رساند. حتی برای نشانه همبستگی به شرکای کاری داد و به بهترین نحو یا برند شرکت خود را تبلیغ کرد. در واقع با چاپ و قرار دادن انواع پرچم می توان به کسب و کار خود اقتدار ببخشید. اریکه پرچم ایرانیان ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات چاپ انواع پرچم رومیزی چاپ پرچم اهتزاز ایستاده ساحلی تشریافات  بر روی بالاترین کیفیت جنس پارچه می باشد.

 

مشخصات کلی چاپ انواع پرچم رومیزی

  • سایز پرچم رومیزی : 30*20
  • جنس پارچه: ساتن براق و ساتن مات، جیر گلدوزی شده
  • نوع چاپ: به شکل دو رو و یک رو
  • نوع پایه : سنگی و استیل
  • رنگ ریشه های موجود : سفید، سبز، قرمز، آبی یا سرمه ای ، ، زرد یا طلایی
  • رنگ زمینه پرچم: سفید
  • استحکام : کاملا قابل شست و شو و بدون تغییر سایز و آب رفتگی

 

انواع پایه پرچم های رومیزی

پایه پرچم برای زیبایی و ایستایی هر چه بیشتر انواع پرچم رومیزی سفارشی به کار می رود انواع پایه پرچمهای رومیزی عبارتند از:

  • پایه سنگی
  • پایه استیل
  • پایه پنجه شیری
  • پایه خورشیدی

 

روش های چاپ انواع پرچم رومیزی 

بررسی انواع پرچم رومیزی

روش دیجیتال، چاپ سیلک و روش سابلیمشین روش های معمول چاپ پرچم های رومیزی محسوب می شوند. روش دیجیتال طرح های کامپیوتری روی پارچه پیاده سازی می شود. روش سابلیمیشن یا همان فرآیند ۴ رنگ که امکان چاپ پرچم را با طرح های پیچیده و متنوع و نامحدود را می دهد. در روش چاپ سیلک هم با استفاده از پارچه یا توری با سوراخ های بسیار ریز کار چاپ را انجام می دهند .

 

آشنایی با انواع پرچم رومیزی

وقتی پرچم های رومیزی چاپ می شوند و به مرحله تولید می رسند، می توان نوع و مدل آن ها را انتخاب کرد. در ادامه به بررسی انواع پرچم رومیزی می پردازیم:

پرچم رومیزی با ریشه

یکی از اصلی ترین پرچم در بین محصولات پرچم های رومیزی، پرچم رومیزی ریشه دار است. به این شکل که دور تا دور پرچم ساتن رومیزی را ریشه می دوزند و فرم و ظاهر رسمی به آن می بخشند.

زمانی که شما از لوگوی خود روی پرچم استفاده می کنید، می توانید رنگ ریشه آن را مطابق با رنگ لوگوی شرکت یا سازمان خود انتخاب کنید که ظاهری شیک به میز کار مدیر و کارکنان این شرکت می بخشد.

 

چاپ پرچم رومیزی لیزری

آشنایی با انواع پرچم رومیزی

این پرچم یکی از شیک ترین و بروزترین پرچم است که به خاطر ظاهر منحصر به فرد محبوبیت به دست آورده است. در طراحی پرچم رومیزی لیزری به جای دوخت پرچم با کمک دستگاه های برش لیزری به لبه ها آن برش می دهند و به این شکل لبه های پرچم به یکدیگری چسبانده می شود. لبه پرچم های رومیزی لیزری به شکلی است که امکان پارگی و جدا شدن در آن ها را به حداقل می رساند.

پرچم های لیزری امکان چاپ دو را هم دارند. اما ما در مرکز تخصصی چاپ چاپ یک رو را توصیه می کنیم چون ممکن است در رنگ های تیره از سمت دیگر پرچم به شکل یک هاله دیده شود و این ظاهر پرچم را خراب می کند.

چاپ پرچم رومیزی لمینت

یکی از خوش فرم ترین پرچم های رومیزی و پرچم های موجود در جهان به شمار می رود. پرچم رومیزی لمینت هم به شکل بدون ریشه و هم ریشه دار قابل سفارش است. یکی از ویژگی های این پرچم رومیزی اداری این است که در پشت آن یک طلقی قرار می گیرد که ایستایی فوق العاده ای به آن می بخشد و همین باعث زیباتر و خوش فرم دیده شدن پرچم رومیزی پارچه ای می شود و جلوه ای عالی به شرکت یا سازمان شما می دهد.

 

پرچم رومیزی ایران

 چاپ پرچم رومیزی با نماد جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پارچه ساتن درجه یک آمریکایی یا پارچه جیر گل دوزی شده اعلا صورت می گیرد. از این پرچم می توان در بسیاری از مراسم های مختلف و همایش ها استفاده تبلیغاتی کرد. چاپ انواع پرچم رومیزی به شکل تمپلات و تمام رنگ است و پایه شیک و شکیل ارائه می شود.

 

پرچم رومیزی ال

یکی دیگر از انواع پرچم های رومیزی به شمار می رود که با استفاده از دستگاه برش لیزر تولید می شود. این پرچم ابعاد متفاوتی دارد و نوع قرارگیری آن به شکلی است که از نظر دید سایرین لوگو یا طراحی نقش بسته روی آن بسیار خواناتر از سایر پرچم های رومیزی است که پایه پرچم آن به شکل حرف انگلیسی L می باشد.

پرچم رومیزی تی

پرچم رومیزی تی هم مانند پرچم رومیزی ال است با این تفاوت که چاپ این پرچم به شکل چاپ دو طرفه است. در واقع شکل ظاهری پرچم رومیزی تی به شکل حرف انگلیسی T می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرچم رومیزی تی این است که با در معرض دید بودن تمام ابعاد این پرچم، می توان از دو طرف آن هم استفاده کرد.

 

پرچم رومیزی یادبود

یکی دیگر از نمونه های پرچم رومیزی است که ابعاد آن به اندازه پرچم رومیزی ریشه دارد است با این تفاوت که به شکل گرد یا حروف وی ساخته می شود.

 

سخن آخر

در این مقاله به معرفی و شناخت انواع پرچم رومیزی پرداخته شد. اما آن چه که در ساخت پرچم رومیزی مهم است و حرف اول را می زند کیفیت چاپ پرچم است. در مرکز تخصصی اریکه چاپ ایرانیان بهره گیری از  متخصصین مجرب و دستگاه های مدرن و پیشرفته سفارش ساخت پرچم خصوصا انواع پرچم رومیزی با قیمت مناسب و طرح های شیک و جذاب و تصاویری مطابق سلیقه مشتری به چاپ می رسد.

 

سوالات متداول کاربران در رابطه با چاپ انواع پرچم های رومیزی :

معمول ترین روش چاپ انواع پرچم رومیزی چیست؟

چاپ دیجیتال چون ماندگاری و کیفیت بیشتری دارد و قابل شست و شوست

چرا در چاپ انواع پرچم رومیزی پرچم لیزری به شکل بدون ریشه دوخته می شود؟

مشخصه اصلی پرچم لیزری بدون ریشه دار بودن آن است و باعث توجه و تمرکز بیشتر سایرین به دیدن لوگو یا نماد تبلیغاتی شما می شود.

ابعاد چاپ انواع پرچم رومیزی چقدر است؟

ابعاد این پرچم در مرکز تخصصی اریکه پرچم 30*20 سانتی متر به شکل افقی است

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *