خرید-پرچم-کردستان

یکی از قشر های جامعه که اکثرشان در کشور عراق به سکونت می پردازند، کرد ها می باشند. باید بدانید کرد ها دارای پرچم منحصر به فردی هستند که آن را بسیار محترم می شمارند. این پرچم دارای 4 رنگ سفید، زرد، قرمز و سبز است که هر یک از آن ها می توانند بیانگر نماد مخصوصی باشند. اگر می خواهید به خرید پرچم کردستان بپردازید و از معانی و مفهوم آن آگاه شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

 

بررسی معانی و مفهوم پرچم کردستان

همانطور که چندی قبل ذکر کردیم، پرچم کردستان از رنگ های مختلفی همچون زرد، سفید، قرمز و سبز تشکیل شده است. در وسط این پرچم، خورشیدی به رنگ زرد و با 21 پرتو مساوی قرار دارد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند به چه دلیل 21 پرتو در اطراف این خورشید طراحی شده است؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم در میان کرد ها عدد 21، یک عدد مقدس محسوب می شود.

لازم است بدانید عدد 21 نشان از 21 مارس دارد، در این روز آغاز سال نو کردی را پیش رو خواهیم داشت. دقت داشته باشید خورشید طراحی شده در وسط پرچم کردستان، یک نماد ملی برای کرد ها محسوب می شود.

 

ابعاد پرچم کردستان چقدر است؟

ابعاد-پرچم-کردستان

باید توجه داشته باشید پرچم کردستان را می توان در ابعاد مختلفی طراحی و تولید کرد که این موضوع به سلیقه مشتری ها و نوع پرچم بستگی خواهد داشت. قطعا پرچم جاچوب خور بزرگ‌تر از پرچم های دستی می باشد و افراد باید این موضوع را پیش از خرید مد نظر قرار دهند. لذا خواهشمندیم در ابتدا ابعاد پرچم را انتخاب کرده و سپس بر اساس آن یک نوع مناسب از پرچم ها را خریداری کنید.

 

تولید پرچم کردستان در چه انواعی انجام می شود؟

در انواع متعددی از پرچم ها، می توان طرح پرچم کردستان را چاپ کرد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرچم جاچوب خور
  • پرچم اهتزاز
  • پرچم دستی
  • پرچم بزرگ
  • پرچم رومیزی

 

قیمت پرچم کردستان عراق

قیمت-پرچم-کردستان

یکی از اصلی ترین مسائل برای مشتریان به هنگام سفارش پرچم کردستان، قیمت آن است. لذا باید بگوییم قیمت نهایی این پرچم همانند دیگر پرچم ها، با توجه به عوامل مشخصی تعیین می شود. در واقع، مشتری ها می توانند با توجه به عواملی همچون اندازه پرچم، نوع آن، مجموعه تولید کننده و جنس پارچه ، کیفیت چاپ و… قیمت نهایی پرچم کردستان را تخمین بزنند.

با این اقدام، مشتری ها به هنگام خرید محصول با هیچ مشکلی از نظر کمبود بودجه و… مواجه نخواهند شد و می توانند به راحتی پرچم دلخواه شان را خریداری و طی سالیان متوالی آن را مورد استفاده شان قرار دهند.

 

بهترین مرکز فروش پرچم کردستان کدام است؟

همان گونه که می‌دانید، در سراسر کشور عزیزمان ایران مجموعه های بسیاری به تولید پرچم ها از جمله تولید و چاپ پرچم کردستان می پردازند و از این طریق معیشت خود را می گذرانند. اما معتبر ترین مجموعه برای خرید پرچم کردستان کدام است؟ برای برطرف کردن این سؤال، باید بگوییم مجموعه اریکه پرچم ایرانیان یکی از مراکزی است که طی سالیان اخیر با فعالیت های بی نظیر، توانسته مشتریان بسیاری را به سمت خود سوق دهد.

این مجموعه در کم‌ترین زمان ممکن، می تواند به چاپ پرچم فوری کردستان بپردازد و نیاز شما را نسبت به این پرچم برطرف سازد. قیمت پرچم ها در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان بسیار مقطوع بوده و اکثر قشر های جامعه قادر به خریداری آن ها خواهند بود. دقت داشته باشید برای تهیه محصولات دلخواه تان، کافی است به وب سایت اریکه پرچم ایرانیان سر بزنید و پرچم مد نظر تان را خریداری کنید.

 

 

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، امروزه افراد بسیار زیادی به خرید پرچم متحرک کردستان می پردازند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با معانی و مفهوم این پرچم به خوبی آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت تمایل، از مراکز معتبر از جمله اریکه پرچم ایرانیان به خریداری پرچم دلخواه تان بپردازید.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان به تولید و چاپ پرچم ساحلی، تشریفات، اهتزاز و دیگر مدل ها، با بالاترین کیفیت می پردازد. شما می توانید با در نظر گرفتن اندازه دلخواهتان با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پرچم مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

سوالات متداول در خصوص خرید پرچم کردستان

پرچم کردستان دارای چند رنگ است؟

پرچم کردستان در خود 4 رنگ زرد، سفید، سبز و قرمز را جای داده است.

آیا خرید پرچم کردستان از مجموعه اریکه پرچم ایرانیان امکان پذیر است؟

بله، مشتری های عزیز می توانند این پرچم را در وب سایت اریکه پرچم ایرانیان خریداری کنند.

هزینه خریداری پرچم کردستان بالا است؟

هزینه نهایی محصول به نوع و اندازه آن بستگی خواهد داشت و نمی توان میزان مشخصی را برای آن تعیین کرد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *