خرید-پرچم-تیم-های-فوتبال

خرید پرچم تیم های فوتبال یکی از دغدغه های اصلی طرفداران تیم های ورزشی است. تولید کنندگان پرچم تیم های فوتبالی با استفاده از جدیدترین روش های تولیدی و با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه ها، با کیفیت ترین پرچم ها را تولید و در بازار عرضه می کند.

پرچم تیم های فوتبالی همگام با محبوب تر شدن تیم ها، طراحی و شکل جدیدی به خود گرفته است و انواع متنوعی از پرچم ها در اندازه ها و رنگ های جالب، چاپ و روانه بازار شدند.

طراحان در چاپ پرچم تیم های فوتبال از طیف رنگ های متناسب با لباس هر تیم استفاده کردند. رنگ هایی که در چاپ پرچم از آنها استفاده می شود، بسیار با کیفیت هستند و حتی بعد از شستن پرچم، بی کیفیت یا کمرنگ نمی شوند.

به علت علاقه خاص طرفداران تیم های فوتبالی در این مقاله می خواهیم در رابطه با خرید پرچم تیم های فوتبال مطالبی بیان کنیم.

 

خرید پرچم دو تیم برتر کشور

پرچم-دو-تیم-برتر-کشور

تیم پرسپولیس و استقلال از جمله تیم های پرطرفدار در لیگ برتر هستند. پرچم استقلال و پرسپولیس بیشتر در ابعاد بزرگ چاپ می شود زیرا بیشتر طرفداران از این پرچم ها در باشگاه ها یا مراکز ورزشی استفاده می کنند.

در ساخت پرچم تیم های فوتبال از جمله استقلال و پرسپولیس از دو روش سیلک یا دیجیتالی استفاده می کنند. چاپ سیلک از روش های قدیمی چاپ است که پرچم های تولید شده به این روش از لحاظ کیفیت در درجه پایین تری قرار دارند.

چاپ دیجیتالی یکی از روش های مدرن و امروزی است که در حوزه چاپ انواع پرچم های فوتبالی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان پرچم فوتبال ایران با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های چاپ با استفاده از روش چاپ دیجیتال بهترین و با کیفیت ترین پرچم ها را تولید می کند.

تولیدکنندگان پرچم تیم های فوتبالی در رابطه با فروش پرچم تیم های فوتبال خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می دهند. یک نکته مهم در رابطه با فروش پرچم هواداری پرسپولیس وجود دارد، این است که طرفداران می توانند ضمن برقراری ارتباط با مشاوران و دریافت مشاوره رایگان، در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش کنند. همچنین مشتریان می توانند جهت خرید پرچم هواداری استقلال با تماس با کارشناسان خط فروش، پرچم مورد نیاز خود را سفارش دهند.

 

خرید پرچم تیم ملی

علاوه بر پرچم تیم های فوتبال باشگاهی ایران، پرچم هواداری تیم ملی ایران از دیگر پرچم هایی است که در بین تماشاگران اهمیت خاصی دارد. چرا که تماشاگران نسبت به تیم ملی علاقه خاصی دارند و می خواهند با خرید پرچم تیم ملی و به همراه داشتن آن، این علاقه خود را بروز دهند‌.

 

خرید پرچم تیم های فوتبال اروپا و جهان

پرچم-تیم-های-فوتبال-اروپا-و-جهان

اما جدا از بحث طرفداران تیم های داخلی، علاقه مندان به فوتبال حتما طرفدار یکی از تیم های خارجی نیز هستند. در بین تیم های خارجی، تیم های اروپایی در صدر جدول قرار دارند. بدین ترتیب پرچم تیم های فوتبال اروپا از دیگر پرچم های پر فروش به شمار می آیند.

در کنار پرچم تیم های فوتبال داخلی، پرچم تیم های فوتبال جهان نیز توسط تولیدکنندگان طراحی شده و به چاپ می رسند. پرچم تیم های فوتبال چه داخلی و چه خارجی کیفیت بالایی دارند و قابل شستشو هستند. به این معنا که با شستن پرچم، رنگ لوگو از بین نمی رود و پارچه چروک نمی شود.

قیمت پرچم تیم های فوتبال بسته به جنس پارچه، روش چاپ، ابعاد پرچم و بسیاری عوامل دیگر تعیین می شود. در رابطه با قیمت پرچم بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید زیرا بهتر شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

سخن پایانی

اریکه پرچم ایرانیان یکی از موفق ترین و فعال ترین تولید کنندگان انوع پرچم ورزشی و پرچم تیم های فوتبال ایران است. این مجموعه با داشتن پرسنل طراحی قوی و با به‌کارگیری به روز ترین دستگاه های چاپ توانسته است، پرچم تیم های فوتبال را در بالاترین کیفیت طراحی و تولید کند.

اریکه پرچم ایرانیان با داشتن ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی، چاپ و فروش انواع پرچم ها به عنوان بزرگترین مرکز فروش پرچم تیم های فوتبال شناخته شده است. علاقه مندان به خرید پرچم می توانند از طریق برقراری ارتباط با شماره تماس های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند.

 

سوالات متداول در رابطه با خرید پرچم تیم های فوتبال

هزینه خرید پرچم تیم های فوتبال چقدر است؟

قیمت خرید پرچم با توجه به ابعاد پرچم، روش چاپ، پارچه و ... مشخص می شود. برای مطلع شدن از قیمت خرید بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

بهترین روش در چاپ پرچم های فوتبال کدام است؟

در بین انواع روش های چاپ، چاپ دیجیتالی بهترین است زیرا در این نوع چاپ، کیفیت پرچم بالا می رود و مشتریان می توانند تا مدت ها از پرچم استفاده کنند.

مزیت های خرید از اریکه پرچم کدامند؟

این مجموعه با در اختیار داشتن طراحان برتر و خط تولید حرفه ای بهترین پرچم ها را چاپ می کند. با خرید از این مجموعه می توانید شاهد مشتری مدار بودن و مسئولیت پذیری کادر طراحی و فروش باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *