پخش عمده پرچم ایران با بهترین کیفیت و قیمت  از مجموعه اریکه پرچم ایرانیان  به سراسر ایران  امکان پذیر است. اگر قصد خرید عمده پرچم ایران را دارید، این مجموعه بهترین مرکز پخش عمده پرچم ایران با کیفیت دوخت بالا و بهترین نوع پارچه در کشور است. جنس بکاربرده شده در تولید پرچم از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند بر اساس کاربرد و نوع استفاده از پرچم  انواع مختلفی از قبیل ساتن مات، ساتن براق ، ژرسه،  ساتن براق چینی، و پارچه سوپر ساتن که نوعی ساتن ایرانی با وزن بالا است، داشته باشد. این پرچم ها در مدل های اهتزار، پرچم قدیم ایران، رومیزی و تشریفات عرضه می شوند. پرچم ها نمادی برای معرفی  شرکت های  بزرگ تولید ی و تجاری  هستند .

 

مرکز  پخش عمده پرچم ایران در تهران

پخش عمده پرچم ایران در تهران  و کلان شهر های بزرگ به دلیل جمعیت بیشتر و ارگان های مختلف رونق اقتصادی بالایی دارد.تولید پرچم در بسیاری از نقاط دنیا به صورت سنتی و دستی صورت می گیرد. متاسفانه در ایران نیز مدعیان و سازندگان قدیمی  اصرار بر تولید این محصول به صورت دستی دارند. با توجه به پیشرفت فناوری و احداث واحدهای تولیدی بی شمار در کشور امروزه شاهد تولید  بالای این محصول به صورت پیشرفته و امروزی هستیم .

 

پخش پرچم ایران به صورت عمده در بازارهای داخلی

استفاده از پرچم اهتزار ایران معمولا در همه مدارس ، ادارات، سازمان ها وارگان های دولتی بسیار متداول است. برای  تولید و عرضه  این مدل پرچم از پارچه هایی از جنس ساتن براق، ساتن مات ایرانی، ساتن براق چینی، و پارچه سوپر ساتن(پارچه ای باگرماژ بالا) استفاده می کنند. در تولید این نوع پرچم  رعایت استاندارد های تولید یک نکته بسیار حیاتی است. ناگفته نماند این پرچم باید  دورو و با چاپ اسیدی تولید شود . در تولید این پرچه نباید از دوبل کردن پارچه  برای  دورو کردن  پرچم استفاده کرد زیرا در نهایت موجب پایین آمده کیفیت پرچم و افزایش گرماژ محصول نهایی می شود.

 

ویژگی های پرچم 

  • مقاومت  بالا در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر  تششعات نور خورشید
  • قابلیت شست وشو دارد
  • تولید پرچم  با استفاده از تونرهای ترموپلاستی چاپ

 

مدل ها و طرح های مختلف پرچم ایران در کشور

تولید یک پرچم  به خصوص مراحل مختلفی دارد ، تولید کننده بعد از گرفتن سفارش و حجم  آن، کار خود را آغاز می کند طراحان مجرب و با تجربه با  بهره گیری از برنامه های طراحی  و فوتوشاپ و استفاده از دستگاه های مجهز و مناسب که با سرعت سرسام آور در کمترین زمان محصول مورد نظررا تحویل می دهند پخش عمده پرچم ایران در  جنوب تهران با استقبال خوبی از سمت متقاضیان این محصول روبرو شده است.

 

کتیبه های ایران

از کتیبه ایران  برای آذین بندی ادارات،مدارس،ساختمانهای اداری و مساجد  و… برای مراسمات ملی و مذهبی استفاده می شود. تولید این محصول  با استفاده از ماشین آلات مجهز و در تیراژ بالا صورت می گیرد. این محصول بصورت طاقه ای عرضه می شود که طول طاقه  50 متر و عرض  آن 45 سانتی متر یا 90 سانتی متر است. پارچه مورد استفاده برای تولید این محصول پارچه فلامنت و ژرسه است.

 

پارچه اهتزار افقی ایران

این پرچم  در ابعاد کوچک بصورت برای  نصب در اماکن عمومی و ورودی ساختمانها  مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد پرچم های اهتزاز افقی کوچک ایران 70در120 سانتی متر و 90در150 سانتی متر است و ابعاد بزرگتر آن  120در210 سانتی متر و 140در240 سانتی متر است که دارای  واترپانچ برای نصب اسان است. در تولید این محصول از  پارچه ساتن و ژرسه استفاده می شود.

 

پرچم اهتزاز ایران عمودی

این پرچم از پارچه هایی نظیر ساتن مات، ساتن براق و ژرسه تولید می شود  و ابعاد آن  1در2 متر، 1در3 متر، 1در4 متر،و 1در5 متر است،ناگفته نماند که این پرچ بر حسب سفارش مشتری تا ارتفاع 9 متر قابل سفارش است.

 

پرچم رومیزی ایران

این محصول  روی میز مدیران و در نمایشگاهها،فروشگاهها و…  استفاده می شود. پرچم رومیزی ایران در انواع برش لیزری ،ساتن مات و ساتن براق بصورت ریشه دار و بدون ریشه  تولید می شود.

 

پرچم تشریفات

 این پرچم در تمام رویدادها ، کنفرانس ها، رویداد های فرهنگی یا ورزشی  و بین المللی استفاده می شود. این محصول از انواع ساتن مات و ساتن براق تولید می شود.

 

اریکه پرچم ایرانیان بزرگترین تولید کننده پرچم در کشور

شرکت تولیدی اریک  پرچم  از معتبر ترین مراکز تولید پرچم  است. پخش عمده پرچم ایران در غرب تهران  و کلان شهرها مستلزم تولیدات این تولید کننده است. نیز فعالیت  دارند  اریکه پرچم یکی از مراکز قدیمی و باسابقه تولید پرچم در ایران است .

تولیدی بارنگ یکی دیگ  از برندهای معروف تولید پرچم در کشور است که با توجه به اینکه قیمت های بسیار مناسبی برای خدمات خود در نظر گرفته اما کیفیت محصولات آن نیز بالا است و موجب  تحولی عظیم در صنعت چاپ پرچم است. پخش عمده پرچم ایران در شرق  تهران و دیگر نقاط  استان  توسط  نمایندگی های پخش تولیدات این کمپانی  صورت می گیرد.

 

پخش عمده پرچم ایران در شمال تهران

برای خرید عمده پرچم می توان به دو صورت عمل کرد. خرید حضوری محصول  اگرچه موجب می شود خریدار کیفیت محصولات را از نزدیک بسنجد اما ممکن است  برای او هزینه هایی به همراه داشته باشد، خرید اینترنتی خدمتی از تولید کنندگان این محصول است که برای ارتباط مستقیم  و به دور از دلالان  با مشتریان خود فراهم کرده اند. همچنین خرید از سایت تخفیفات  ویژه ای  مشتریان  این مجموعه های تولیدی بازرگانی به همراه دارد.

 

قیمت خرید عمده پرچم ایران به چه عواملی وابسته است

تولید کنندگان  مختلف د اخلی، قیمت این محصول را با توجه به جنس پارچه، نوع دوخت پارچه و نوع چاپی که بر پرچم انجام شده  تعیین میکنند البته  فروش پرچم بسته به کیفیت آن با قیمت های متفاوتی به بازراهای داخلی اراعه می شود. قیمت فروش عمده پرچم ایران بر حسب ابعاد و اندازه های پرچم محاسبه می شود. نوع پرچم  سفارش داده شده ( پرچم تبلیغاتی ، رومیزی ، تشریفاتی ، اهتزاز…) نیز در هزینه  قیمت نهایی  محصول  تاثیر گذار است.

تولیدکنندگان و نمایندگان فروش این تولیدی ها برای خریداران عمده محصولات خودتعرفه هایی در نظرگرفته اند.یکی از این تعرفه هاکه سود خوبی برای خریداران عمده به همراه دارد تعرفه فروش عمده پرچم ایران  است هرچه حجم خرید عمده خریدار بیشتر باشد محصول با قیمت کمتری به او ارئه می شود که این مسعله به خوبی قدرت خرید آن ها را بالا می برد.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان  توانسته با تکیه بر تلاش و تجربه خودیکی ازبزرگترین مراکز پخش و چاپ پرچم ایران به شکل عمده  در کشور است که این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب با نیاز مشتریان محترم خود به بازارهای داخلی عرضه می کند. با توجه به نوسانات قیمت  محصولات که به دلیل عدم ثبات اقتصادی داخل کشور ایجاد می شود،  نمی توان یک قیمت تعیین کرد و باید در زمان خرید قیمت روز محصول را چک کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *