پرچم تشریفات کشورهای جهان نماد فرهنگ و ملیت  مردم آن ها بوده، همچنین  رنگ و طرح موجود درهر پرچم نشانگر عقاید و علایق مردمان آن کشور است. وجود تولید کنند گان  مختلف این محصول  در تهران باعث شده تهران  به عنوان یکی از مرکز مهم چاپ پرچم تشریفاتی کشورهای مختلف  شناخته شود و خریداران مختلفی را برای خرید عمده روانه تهران کند. پرچم تشریفات  قطعا یکی از زیبا ترین  پرچم های موجود قابل چاپ در کشور بوده که  به طور معمول  در کشورهای مختلف برای تشریفات ریاست جمهوری، اجلاس، ورودی هتل ها و شرکت های بین المللی از این پرچم ها استفاده می کنند.

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان یکی ازبزرگترین مراکز تولید پرچم در تهران است که در سال های اخیر توانسته بخش عظیمی از بازار این محصول را به خود اختصاص دهد. این شرکت با استفاده از بهترین متریال از نظر جنس و کیفیت و ظرافت دوخت مناسب در زمینه تولید و چاپ پرچم ملل و چاپ پرچم کشور های جهان فعالیت می کند.

اریکه پرچم ایرانیان در زمینه  تولید پرچم  تشریفاتی ملل یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است. این مجموعه تولیدات خود را با قیمتی مناسب نسبت به رقبای خود عرضه می کند، قیمت پرچم تشریفاتی کشورهای مختلف تولیدی این برند با توجه به کیفیت بالای محصول بسیار مناسب است. البته میان پرچم های تولید شده مختلف، پرچم لمینت مقرون به صرفه ترین نوع پرچم تشریفاتی است.

 

خصوصیات مشترک پرچم های تشریفاتی  کشورها

 تولیدکنندگان برند، پرچم تشریفاتی ملل را با تیراژ بالا بدون هیچ  گونه محدودیتی  و با بهره گیری از بهترین متریال و مجهزترین دستگاه ها تولید و عرضه می کنند. پرچم تشریفاتی کشورهای خارجی  در ابعاد 150 *  90سانتی مترتولید می شود و اغلب جنس آن از پارچه های جیر یا ساتن است.

برای زیبایی بیشتر پرچم دور تا دو آن  را ببا یک ریشه یا ریشه دوزی دوبله تزئین می کنند. به دلیل استفاده از پارچه ساتن برای تولید این محصول از چاپ سابلیمیشن و یا چاپ حرارتی استفاده می شود.

این چاپ، ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. ناگفته نماند که در ابتدا تصویر پرچم روی پارچه چاپ شده و سپس آن را در ابعاد موردنظر می برند و در آخر هم نوار ریشه به  لبه های پرچم دوخته می شود.خرید پرچم تشریفاتی کشورها از طریق  مراکزفروش پرچم تشریفاتی کشورها در کلان شهرها صورت می گیرد.

 

انواع پرچم تولیدی در کشور

  • پرچم های رومیزی ملل ریشه دار
  • پرچم های رومیزی ملل بدون ریشه
  • پرچم های رومیزی تی
  •   پرچم های تشریفات ملل ریشه دار و بدون ریشه
  •  پرچم های تشریفات ملل لمینت
  • پرچم های ملل اهتزاز
  • پرچم های ملل بزرگ اهتزاز
  •  پرچم های ملل دستی و لب شیشه ای

 

پرچم های تشریفاتی دیجیتال کشورها

پرچم تشریفاتی دیجیتال کشورها از نمونه های جدید پرچم است که مشتریان زیادی را یه خود جلب کرده است استفاده از پارچه ساتن برای طراحی و چاپ این پرچم باعث زیبایی دو چندان آن شده است.

شکل مخروطی این پرچم دیجیتالی  به دلیل استفاده از پارچه ساتن(پارچه ای بسیار کم وزن و سبک) به خوبی حفظ می شود. چاپ این پرچم  به عنوان یکی از انواع پرچم های تزئینی و البته بسیار کاربردی در مجموعه های مختلفی با کیفیت بالاانجام می گیرد. به دلیل تقاضای بالای سفارش چاپ پرچم تشریفاتی کشورها با کیفیت بالا در سال های اخیر تولیدی های زیادی جهت تولید این محصول احداث شده اند.

یکی از دلایل  محبوبیت چاپ دیجیتال پرچم های تشریفاتی عدم محدودیت در چاپ لوگو یا طرح های سازمانی روی این پرچم است.همچنین پرچم تشریفاتی دیجیتال در محیط های مختلف حتی با فضایی محدود به صورت ایستاده قرار می گیرد.

 

پرچم رومیزی کشور های خارجی

این نوع پرچم نیز به مانند دیگر پرچم های رومیزی با ابعاد 20×30 سانتی متر و از جنس پارچه های جیر و یا ساتن می باشد که بصورت تک یا دوبله ریشه دوزی می گردد. شرکت چاپ پرچم تشریفات کشورها با بهره گیری از تجهیزات بروز  بدون هیچ محدودیتی در تیراژ این محصول را تولید می کنند.

 

 هنگام خرید پرچم تشریفاتی ملل باید به چه نکاتی توجه کنیم

برای خرید پرچم تشریفات ملل لازم است  محصولی را خریداری کنید که با استفاده از بهترین مواد اولیه و عالی ترین کیفیت چاپ تولید شده اند که تحقق این مسعله مستلزم استفاده از تکنولوژی های مجهز و به روز است. عدم رعایت این مساله به وجهه ی شما در روابط بین المللی صدمات  و لطمات جدی وارد می کند.

چاپ پرچم تشریفاتی کشورها در نقاط مختلف استان تهران :

  • چاپ پرچم تشریفاتی کشورها  در شمال تهران
  • چاپ پرچم تشریفاتی کشورها  در جنوب تهران
  • چاپ پرچم تشریفاتی کشورها  در شرق تهران
  • چاپ پرچم تشریفاتی کشورها در جنوب تهران

پرچم های تشریفاتی که در ابعاد بزرگ چاپ می شوند روی پایه هایی به ارتفاع ۲ قرار داده می شوند که این موضوع باعث افزایش سطح دید پرچم توسط افراد مختلف حاضر در یک مراسم می شود. پرچم در بین روش های پرطرفدار جهت انجام تبلیغات یا اهداف بازاریابی،  روشی کاملا کاربردی و اثربخش است.

 

حداکثر زمان تحویل محصول به خریداران

عوامل مختلفی بر زمان تحویل کالا اثر گذاراند. به طور کلی زمان تحویل سفارشات عمده بر اساس حجم سفارش، نوع و ابعاد آن در متغیر است که برای اطلاع از آن می توانید با شرکت تماس حاصل کنید. خریداران عمده  برای سفارش محصول می توانند از طریق  خرید حضوری از تولیدی و یا نمایندگان این محصول اقدام کنند.

 

هزینه چاپ پرچم تشریفاتی کشورها برچه اساسی تعیین می شود

 

 برای محاسبه هزینه های مرتبط با چاپ پرچم علاوه بر جنس پارچه، فاکتورهای مهم دیگری نیز تاثیرگذار هستند. مهم ترین آن ها کیفیت چاپ، نوع چاپ انجام شده برای تولید محصول مرغوب  اشاره کرد.

به دلیل عدم ثبات اقتصادی کشور امکان دریافت لیست قیمت ثابت برای این محصول وجود ندارد و لازم است قیمت ها در زمان معامله بررسی شوند. به همین منظور می توانید جهت دریافت لیست قیمت پرچم تشریفات با کارشناسان  شرکت های تولیدی و نمایندگان آن ها  تماس باشید.

رنگ پس زمینه پرچم (سفید یا رنگی) از پارامترهای مهم در قیمت چاپ پرچم تشریفات است. کمپانی های تولید پرچم تشریفاتی کشورها تخفیفات ویژه ای به خریداران عمده محصولات خود عرضه می کنند اما تعرفه چاپ پرچم تشریفاتی کشورها شامل خریدارانی می شود که بیشترین حجم عمده محصولات را خریداری کنند

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *