پرچم-تشریفات-مخمل

پرچم تشریفات مخمل نوعی مرغوب از پرچم های تشریفاتی است که نسبت به نمونه های دیگر محبوبیت خوبی در بین خریداران دارد. پرچم یکی از بروز ترین روش ها برای جلب توجه افراد به لوگو، برند و یا اعلام یک رویداد مهم هستند. مزیت دیگر استفاده از این ملزومات رسمی‌تر نشان دادن مراسمات مختلف است.

این پرچم  ابعاد بزرگی دارد و  به صورت ایستاده بر روی یک در قسمت های مختلف مکانی که مراسم در آن برگزار می شود، قرار می گیرد. مهم ترین پرچم تشریفاتی ایرانیان، پرچم جمهوری ایران است. از پرچم تشریفات مخمل در مراسمات مختلف استفاده می شود. این محصول با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف، متناسب با لگوی سازمان ها، نهاد ها، شرکت ها و موسسه ها تولید و عرضه می شود.

در تولید پرچم تشریفاتی از دو نوع پارچه استفاده می کنند، پارچه های ساتن مات آمریکایی که براق هستند و قیمت بالایی دارند و پارچه مخمل که طرفداران بسیاری دارد.

هر سازمان و نهادی نیازمند یک پرچم تشریفات جهت طراحی دکوراسیون ساختمان خود و برگذاری مراسمات رسمی است و استفاده از ان ها وجهه بهتری از ان سازمان یا شرکت را نشان می دهد. این پرچم در اتاق مدیریت،  سالن کنفرانس ، هتل و غیره استفاده می کنند.

 

فروش پرچم تشریفات مخمل و مدل های مختلف پرچم

تولید پرچم تشریفات مخمل در ابعاد 90 در150 سانتی‌متر بر روی پارچه های ساتن و مخمل تولید می شوند این پرچ ها در حاشیه خود به صورت ریشه دار و بدون ریشه تولید و عرضه می شوند.

مجموعه تولیدی اریکه پرچم ایرانیان بهترین تولید کننده برای چاپ فوری پرچم تشریفات و ایستاده با کیفیت است و انواع پرچم تشریفات لمینت ، مخروطی و مخمل را تولید می کنند که هرکدام ویژگی خاصی دارند.

 

چاپ پرچم تشریفات مخمل دورو ریشه دار

پرچم تشریفاتی مخمل در ابعاد 90 در 150 سانتی‌متر بر روی یکی از باکیفیت ترین پارچه های مخمل موجود در کشور تولید می شود. این چاپ با روش دیجیتال و بدون محدودیت در رنگ به صورت تمام چاپ و زمینه سفید اجرا می شود.

پارچه مخمل مورد استفاده برای تولید این پرچم ها با پارچه جیر که در بازار با نام  مخمل معروف است تفاوت دارد و از کیفیت بالاتری برخوردار است. حتما اطلاع دارید که وزن  مخمل بالا است که همین امر شرایطی را به وجود اورده تا امکان استفاده از این پرچم بدون نگهدارنده نیز میسر باشد، می توان برای زیبایی بیشتر از  نگهدارنده طلقی استفاده کرد. تولیدی، این محصول را به صورت دورو تولید می کند که  کیفیت بالای ان بسیار مثال زدنی است.

 

پرچم تشریفات جیر با چاپ پفکی

پرچم تشریفات تولید شده از جنس جیر با روش چاپ پفکی در ابعاد 90 در 150 سانتی‌متر تولید می شود. چاپ پفکی شیوه ای از چاپ است که به صورت برجسته اما دستی صورت می گیرد. چاپ پرچم تشریفات پفکی در رنگ های مختلف بدون محدودیت تولید می شود.

رنگ طلایی برای پرچم های تولیدی از این روش نسبت به سایر رنگ ها محبوبیت بیشتری دارد. این پرچم به صورت ریشه دار و بدون ریشه قابل تولید بوده و حداقل تیراژ سفارش برای این محصول  5 عدد است.

 

برای اطلاع از مشخصات پرچم تبلیغاتی رومیزی با اریکه پرچم  همراه باشید

 

پرچم تشریفات مخروطی ریشه دار

این نوع پرچم نیز مانند سایر مدل های پرچم تشریفاتی  در ابعاد 90 در 150 سانتی‌متر تولید می شوند. جنس پارچه استفاده شده برای این نوع پرچم، ساتن مات و ساتن براق است. این پرچم از روش چاپ دیجیتال  تولید می شود که هیچ گونه محدودیتی در رنگ ندارد. این پرچم به صورت تمام چاپ یا زمینه سفید تولید می شود و تک رو و قابل شستشو است.

پرچم نیازی به نگهدارنده ندارد و خود ایستایی مطلوبی دارد. محصول تولیدی در مجموعه تولیدی اریکه پرچم ایرانیان دارای تفاوت های فراوانی نسبت به نمونه مشابه داخلی است. پرچم تشریفات مخروطی ریشه دار نسبت به نوع بدون ریشه آن محبوبیت بیشتری دارد. این پرچم به زیبایی در ایستایی، ریشه دار بودن، مقاوم بودن در برابر ضربه معروف است.

 

قیمت پرچم تشریفات مخمل

هزینه-چاپ-پرچم-تشریفات-مخمل

قیمت پرچم تشریفات با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت بوده و دارای نرخ مختلفی است، به طور کلی قیمت پرچم تشریفات بر اساس جنس پارچه پرچم، سایز چاپ، ریشه دار بودن یا نبودن پرچم و تیراژ سفارش داده شده تعیین می شود. نرخ تقریبی این پرچم بین 220 تا 400 هزار تومان است.

 

زمان لازم برای تحویل پرچم تشریفات

زمان تحویل پرچم های تشریفات با توجه به تیراژ سفارش داده شده معمولا بین دو تا پنج روز است. اما با توجه به نیاز مشتری ممکن است این زمان قابل متغیر باشد و به صورت فوری  و در همان روز تولید و سفارش تحویل داده شود. استفاده ازاین پرچ های تشریفاتی بیشتردر سالن های کنفرانس، اتاق مدیران و کارکنان، هتل ها و نمایشگاهها  مرسوم است.

 

مرکز چاپ پرچم تشریفات مخمل در تهران

  • چاپ پرچم تشریفات مخمل در شرق تهران
  • چاپ پرچم تشریفات مخمل در غرب تهران
  • چاپ پرچم تشریفات مخمل در شمال تهران
  • چاپ پرچم تشریفات مخمل در جنوب تهران

مجموعه تولیدی اریکه پرچم ایرانیان با سابقه کاری طولانی،با استفاده از متریال درجه یک و روش های مناسب و با کیفیت چاپ، بهترین محصول را به مشتریان خود عرضه می کند.

چاپ و طراحی انواع پرچم مذهبی، پرچم ملل ، کالیته پارچه، تولید پرچم تبلیغاتی و پرچم های ریسه ای از خدمات اریکه پرچم ایرانیان است. برای خرید پرچم تشریفات مخمل می توانید از طریق اینترنتی نیز اقدام به خرید این محصول کنید. این نوع پرچم گزینه مناسبی برای سازمان ها، ادارات، شرکت ها، مدارس و …هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *