پرچم-تشریفات-لمینت

پرچم تشریفات  لمینت از جمله پرچم های بزرگی هستند که به صورت عمودی روی پایه هایی قرار می گیرند، این نوع پرچم ها را به دلیل ایستادگی صاف و محکمی که دارند می توان در مکان های مختلفی و بنا به دلایل متعددی مورد استفاده قرار داد.

یکی از ویژگی های اصلی پرچم تشریفات لمینت قرارگیری یک طلق محکم در قسمت پشتی این پرچم است که برخلاف سایر پرچم های پارچه ای حالت شل و آویزان نداشته و بسیار خوش فرم دیده می شوند.

در هنگام سفارش پرچم تشریفات لمینت می توانید از مرکز چاپ پرچم، اریکه پرچم ایرانیان درخواست نمایید تا در صورت تمایل به دوخت ریشه ها، ریشه پرچم درخواستی شما را به رنگ دلخواهتان تهیه نمایند. در مرکز چاپ پرچم لمینت اریکه پرچم ایرانیان این ریشه ها در رنگ های سفید، سرمه ای، مشکی، زردپرتقالی، سبز و … یافت می شوند.

 تولید پرچم تشریفات لمینت

چاپ پرچم تشریفاتی لمینت به روش چاپ حرارتی انجام می شود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن می رود. این روش چاپ روی پرچم لمینت جزء باکیفیت ترین کارها بوده و باعث افزایش طول عمر و ماندگاری پرچم شما می شود. به دلیل اینکه در این روش چاپ، رنگ کاملا به خورد پارچه می رود، کار چاپ بدون پس زمینه انجام میشود

بعد از اتمام کار چاپ لوگو یا طرح مورد نظر روی پارچه انجام می شود و در قسمت پشتی این پرچم یک ورق طلقی مقاوم، به منظور فرم دهی به پرچم چسبانده می شوند.  به همین دلیل است که امکان چاپ دو رو در این نوع پرچم لمینیت تشریفات وجود ندارد.

خرید پرچم تشریفات لمینت

توسط مسئولان همایش ها، سمینارها، یا برای مکان هایی چون هتل ها یا اتاق مدیران گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود، و در صورت چاپ پرچم لمینت با آرم و یا لوگوی شرکت، سازمان یا هر نشان مخصوص به محل مورد استفاده این لوگو می توانید به نوعی اقدام به تبلیغات کسب و کار و یا محل مورد نظر خود نیز بنمایید.

اریکه پرچم ایرانیان مرکز فروش پرچم تشریفاتی لمینت با قیمت و هزینه مناسب می کوشد تا مشتریان عزیز با خیالی راحت از کیفیت و دوخت مناسب خرید خوبی داشته باشند.

زمان تحویل چاپ پرچم تشریفاتی لمینت

 

زمان تحویل پرچم لمینت به چندین  فاکتور بستگی دارد، یکی از آنها عادی یا فوری بودن درخواست مشتری است، اگه به صورت فوری درخواست داده شود یک روز طول می کشد ولی به صورت عادی 3 روز کاری زمان میبرد

البته در شرایط چاپ فوری هزینه پرچم لمینت بیشتر از زمان عادی خواهد بود، این بدان معنی نیست که کیفیت کار در دو حالت مذکور متفاوت از هم است، بلکه سرعت انجام کار و در اولویت قرار دادن کار مشتری باعث این اختلاف قیمت پرچم تشریفات لمنیت می شود.

از دیگر فاکتورهای مؤثر در آماده‌سازی پرچم تشریفاتی لمینت تعداد سفارش های آن  است، اگر سفارش پرچم تشریفات لمینت بالای 10 عدد به احتمال قوی در تحویل کار تاخیری صورت خواهد گرفت، و زمان تحویل دقیق کار قطعا روی پیش فاکتوری که دست مشتریان است لحاظ خواهد شد.

در اخر از دیگر عوامل تاثیر گذار بر زمان تحویل پرچم تشریفاتی لمینت ارسال محصولات به شهرستان ها است، در صورتی که نیاز باشد محصولات تهیه شده به شهرستان های دیگر ارسال شود، تحویل بار توسط پست، ترمینال یا باربری روی مدت زمان ارسال اضافه گردد.

مشخصات پرچم تشریفاتی لمینت

  •  ابعاد 90 در 150 سانتی‌متر و نیز طول پایه آن تا 230 سانتی‌متر متغیر
  • اسپرت و بدون ریشه
  •  تک لایه
  • جنس ساتن ات و براق
  • چاپ دیجیتال 
  • پایه پرچم تشریفات : پنجه شیری و خورشیدی و از جنس چدن

هزینه تولید پرچم تشریفات لمینت

 از جمله عواملی که در قیمت پرچم تشریفات لمینت تاثیر می گذارد جنس و کیفیت پارچه ای است که چاپ بایستی روی آن صورت گیرد. به عنوان مثال قیمت ساتن آمریکایی و ژاپنی به نسبت بالاتر از انواع چینی هستند. ابعاد پرچم نیز جزء فاکتورهای مؤثر در هزینه نهایی پرچم لمینیت تشریفات است.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *