پرچم ریسه ای

یکی دیگر از انواع پرچم های تولیدی مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان تولید پرچم ریسه ای می باشد.  تولید پرچم های ریسه ای که چه از نظر جنس و چه از نظر نوع نوار بکار رفته و چه از نظر چاپ با هم فرق دارند. به طور کلی برای تولید پرچم ریسه ای از سه مدل نوار استفاده می شود که می توان نوار اورگانزا ، نوار برزنت یک سانتی و نوار برزنت دو سانتی و دوبل نام برد که هر کدام برای جای خاصی بکار می رود و که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد.

 

ویژگی پرچم های ریسه ای

جنس پارچه : پلی استر ضخیم مات و یا براق

شکل پرچم های ریسه ای: در دو شکل سه ضلعی و چهار ضلعی

ابعاد پرچم:  40 *30 و 30*20 سانتی متر

ابعاد 30*20 سانتی متر مناسبت برای جشن نیمه شعبان و مراسم محرم

ابعاد 40*30 سانتی متری مناسبت برای چاپ عکس امام و رهبری

 

انواع پرچم های ریسه ای

پرچم ریسه ای محرم

پرچم ریسه ای رنگی

 

چاپ و فروش انواع پرچم ریسه ای در ابعاد مختلف

 

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید

چاپ ریسه (5)
پرچم تبلیغاتی (1)

چاپ پرچم ریسه ای

پرچم های ریسه ای را می توان هم به صورت چاپی هم ساده باشد. پرچم های ریسه ای ساده به صورت الوان و یا مشکی می باشند. در صورتی که پرچم های چاپدار به دو صورت چاپ سیلک برای تیراژهای بالا و چاپ دیجیتال برای تیراژهای پایین قابل ارائه می باشند‌.

 

تولید پرچم ریسه ای

مرکز تولید و چاپ اریکه پرچم ایرانیان با دارا بودن دستگاه های برش لیزر در سیستم کارگاهی خود و خودکفا بودن در این زمینه می تواند در کمترین زمان ممکن مراحل تولید پرچم ریسه ای را انجام دهد. ما با توجه به نظر و سلیقه و خواسته شما بعد از طراحی و چاپ پرچم آن را تولید و در آخر در اختیار شما قرار می دهیم.

 

فروش  پرچم ریسه ای

یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز فروش پرچم های ریسه ای مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان می باشد. اشکال مختلف پرچم های ریسه ای را می توان به صورت مستطیلی ، مربعی ، مثلثی ، نیم دایره ، برگی ، هشتی و یا هفتی نام برد، که نشان دهنده تنوع زیاد آن می باشد. این پرچم ها در سایز ها مختلف با طول مختلف تولید می شوند. پرچم ریسه ای بیشتر در مراسمات شادی کاربرد دارد اما در مراسم های مذهبی نیز استفاده می شود که نشان دهنده نوع فعالیت و توانایی شرکت ها و موسسات اداری می باشد.

 

خرید پرچم ریسه ای

جهت سفارش پرچم های ریسه ای می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید، و پرچم ریسه ای مورد نظر خود را خریداری کنید. مرکز تولید پرچم های  ریسه ای اریکه پرچم ایرانیان یکی از بهترین مراکز چاپ و تولید پرچم می باشد.

 

قیمت پرچم ریسه ای 

عومل تاثیر گار بر روی قیمت پرچم های  ریسه ای و همچنین قیمت ریسه پرچم ایران شامل: جنس و نوع پارچه، طول ریسه، شکل و مدل پرچم می باشد جهت کسب اطلاع بیشتر از قیمت ها از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

مرکز اریکه پرچم ایرانیان این افتخار را دارد که یکی از بزرگترین و قویترین تولید کنندگان پرچم های ریسه ای باشد و با تولید تیراژ بالا برای ارگان ها ، شهرداری ها، دهیاری ها ، هیئت ها ، مجالس عزاداری ، جشنواره ها و همینطور فروشگاه های زنجیره ای مانند افق کوروش، جامبو ، هفت، وین مارکت، وی وان پرچم های خود را عرضه کند. همچنین پرچم های ریسه ای با چاپ ایران، چاپ مذهبی، آرم شهرداری ها ، آرم دهیاری ها ، آرم شرکت ها ، آرم فروشگاه ها قابل ارائه می باشد.

 

خدمات دیگر که توسط این مرکز ارائه می شود شامل: ریشه دوزی پرچم، چاپ سیلک، تولید پرچم ساحلی ، پرچم تبلیغاتی و … می باشد.

 

ابعاد پرچم ریسه ای چقدر است؟

ابعاد پرچم: 40 *30 و 30*20 سانتی متر

جنس پرچم ریسه ای باید از چه پارچه ای باشد؟

ساتن براق

نوار های پرچم ریسه ای چگونه است؟

پرچم ریسه ای از سه مدل نوار استفاده می شود که می توان نوار اورگانزا ، نوار برزنت یک سانتی و نوار برزنت دو سانتی و دوبل نام برد که هر کدام برای جای خاصی بکار می رود و که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد.

چاپ ریسه (4)
پرچم تبلیغاتی (2)
پرچم ریسه ایی
پرچم ریسه ایی

چاپ و فروش انواع پرچم ریسه ای در ابعاد مختلف

 

مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *