چاپ-پرچم-لیزری

امروزه برای راه های زیادی جهت تبلیغات وجود دارد یکی از این راه ها تبلیغ از طریق چاپ انواع پرچم می باشد. هر سازمان و شرکتی می تواند جهت تبلیغ برند و لوگوی و همچنین نوع فعالیت خود پرچمی مختص به همان شرکت یا سازمان چاپ کنند. پرچم ها را می توانند در سطح شهر و همچنین در شرکت ها بر روی میز کارمندان استفاده کرد. مراحل چاپ بر روی پرچم به این شکل انجام می شود که در ابتدا رنگ مستقیم به داخل پارچه رسوخ می کند و سپس طرح مورد نظر نیز بر روی آن انداخته می شود. یکی از خدماتی که مجموعه اریکه پرچم ایرانیان ارائه می دهد چاپ پرچم لیزری می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با مرکز تولید و چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل کنید

انواع چاپ روی پرچم

چاپ بر روی پرچم به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از چاپ سیلک، چاپ لیزری یا چاپ اگو و خطاطی و چاپ دیجیتال

 

چاپ سیلک

چاپ  سیلک از قدیمی ترین نوع چاپ است که معروف به چاپ شابلون می باشد، این چاپ مدل ها و نوع های مختلفی دارد نظیر: چاپ پیکمنت، چاپ فلور، چاپ اورینت، چاپ برجسته یا پفک.

 

چاپ الگو و خطاطی یا چاپ لیزری

چاپ لیزری بیشتر برای پرچم های مذهبی جهت استفاده در مراسم ها و همچنین برای ساختن لگوی شرکت ها و سازمان ها استفاده دارد. این نوع چاب بیشتر مخصوص ابر پرچم ها می باشد. چاپ لیزری به صورت 2 شکل حک روی انواع مختلف متریال و الگو انجام می شود.

 

چاپ دیجیتال

این مدل از چاپ سرعت و کیفیت بالایی دارد که معروف به چاپ سابلیمیشن می باشد. و بیشتر در زمینه چاپ پرچم اهتزاز، چاپ پرچم ساحلی، چاپ پرچم رومیزی، چاپ پرچم تشریفات کاربرد دارد.

جهت سفارشچاپ پرچم رومیزی لیزری

پرچم های لیزری از جمله پرچم هایی هستند که بسیار شیک و زیبا و همچنین پرستیژ بالایی نیز دارند. پرچم های لیزری بدون ریشه هستند که از نظر شکل ظاهری از سایر پرچم ها یک سرو گردن بالاتر هستند. پرچم های رومیزی لیزری را بیشتر برای استفاده بر روی میز کارمندان و یا میز سمینار ها استفاده می کنند که دارای پایه و میله استیل هستند که بسیار پرچم را مدرن و شیک می کند. داگر شما دارای یک برند لاکچری و لوکس هستید پیشنهاد می کنم که از این نوع پرچم ها استفاده نمایید.

 

ویژگی چاپ پرچم رومیزی لیزری

قابلیت چاپ: یکرو و دورو

جنس پرچم: ساتن لیزری

نوع ریشه: بدون ریشه

جنس پایه: استیل، سنگی

جنس میله: آهنی با لعاب نقره ای

ابعاد پرچم: ۲۶×۱۸

طول میله: ۴۲ سانتی متر

ابعاد پایه: قطر ۱۱ سانتی متر

وزن پرچم به همراه پایه و میله: ۴۸۵ گرم

 

چاپ پرچم ملل لیزری

با بیشتر شدن روابط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشورها و شرکت های چند ملیتی نیاز به امور تشریفاتی و جهت احترام به ملیت طرف مقابل نیاز به پرچم ملل کشورهای مختلف بسیار بیشتر شده است. مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در زمینه تولید پرچم لیزری ملل  فعالیت دارد نقشی که روی پرچم  چاپ می شود بستگی به نوع طرح مورد آن دارد.

 

ویژگی چاپ پرچم لیزری ملل

ابعاد: 90×150

جنس پارچه ساتن مات ساتن براق جیر

بدون ریشه ریشه دار

چاپ سیلک دیجیتال

مدل: لمینت مخروطی دو رو ساده

 

چاپ پرچم مذهبی لیزری

پرچم های مذهبی مدل های مختلفی دارند نظیر: کتل ها ، پلاکارد های مذهبی ، لایه باز، پرچم مذهبی بزرگ، پرچم های مذهبی دستی، پرچم های مذهبی اهتزاز، کتیبه های افقی، بازو بند ، لباس های عزاداری ، زنجیر ، طبل کتیبه های عمودی ، سیاهه ، پیشانی بند ،ریسه های مشکی و الوان که پارچه ای که برای این نوع از پرچم ها استفاده می شود  از جنس ساتن، جیر و یا مخمل می باشد. با چاپ پرچم مذهبی لیزری پرچم هایی شکیل تر داشته باشید.

 

چاپ پرچم تبلیغاتی لیزری

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه ها پرچم های تبلیغاتی با کیفیتی را تولید می کند. خدمات ارائه شده توسط ما، استفاده از پارچه های با کیفیت جهت افزایش عمربالای پرچم تبلغیاتی مشتری می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت شما مشتریان گران قدر می باشد.

 

ویژگی چاپ پرچم لیزری تبلیغاتی

 چاپ یک رو و یا دورو

پارچه ها از جنس ساتن مات آمریکائی یا ساتن ۹ کیلوئی

پایه هایی از نوع پنجه شیری و خورشیدی و جنس آن از چدن

ریشه ها در ۱۲ رنگ متنوع

ابعاد ۱۵۰×۹۰

طول پایه ۲۳۰ سانتی متر

 

چاپ پرچم لیزری هواداری

اریکه پرچم ایرانیان در زمینه طراحی چاپ پرچم لیزری هوادار نیز فعالیت دارد در صورتی که نیازمند پرچم های هواداری لیزری هستید ، این مجموعه در کمترین زمان پرچم های مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد.

 

سفارش پرچم لیزری

در صورتی که می خواهید یکیاز انواع پرچم های لیزری را سفارش دهید می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام منید. این مجموعه در کمترین زمان سفارشات شما را انجام می دهد.

 

قیمت پرچم لیزری

هزینه چاپ پرچم لیزری را بر اساس جنس پارچه، ابعاد آن، پایه دار و یا بدون پایه بودن پرچم بررسی می کنند. جهت کسب اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن های موجود در سایت اریکه پرچم ایرانیان با ما تماس حاصل بفرمایید.

 

چاپ روی پرچم چند نوع دارد؟

چاپ بر روی پرچم به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از چاپ سیلک وچاپ دیجیتال

چاپ پرچم لیزری در چه جاهایی کاربرد دارد؟

چاپ لیزری بیشتر برای پرچم های مذهبی جهت استفاده در مراسم ها و همچنین برای ساختن لگوی شرکت ها و سازمان ها استفاده دارد. این نوع چاب بیشتر مخصوص ابر پرچم ها می باشد.

چاپ لیزری چندنوع دارد؟

چاپ لیزری به صورت برش طرح روی پارچه و سپس چسباندن آن بر روی پرچم مورد نظر انجام می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *