تولید و چاپ پرچم دستی ایران

پرچم های دستی بیشتر کاربرد تبلیغاتی داشته و در مراسم هایی همانند راهپیمایی، سمینار ها، دهه فجر و… استفاده می شود. این پرچم ها به دلیل وزن کمی که دارند به راحتی قابل جابه جا شدن می باشند. از دیگر فعالیت های اریکه پرچم ایرانیان چاپ پرچم دستی ایران است. در ادامه به بررسی ویژگی های این مدل می پردازیم. برای اطلاع از سایر مدل های تولیدی در اریکه پرچم می توانید به قسمت محصولات مراجعه کنید.

 

انواع  چاپ پرچم دستی ایران

مرکز چاپ پرچم دستی ایران

چاپ پرچم دستی ایران در مدل های چاپ سیلک و چاپ شابلون انجام می شود. در این نوع چاپ، طرح روی پرچم از دو طرف قابل رویت است و پرچم دو رو می باشد. در اریکه پرچم ایرانیان، پرچم های دستی ایران در دو نوع کاغذی و پارچه ای تولید می شود. شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مرکز تولید پرچم دستی ایران

اریکه پرچم مرکز چاپ پرچم دستی ایران در تهران ایران با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه تولید و فروش انواع پرچم ها از فعال ترین تولید کنندگان پرچم به حساب می آید. این مجموعه با به کارگیری تخصص در کنار تجربه توانسته است در طول این سال ها، درصد بالایی از رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تولید پرچم دستی ایران در تهران می باشید، شرکت اریکه پرچم ایرانیان گزینه ای مناسب برای شما می باشد. این شرکت با بهره گیری از به روزترین دستگاه های چاپ و مرغوب ترین پا

رچه ها، محصول مورد نظرتان را با کیفیتی استثنایی تولید می کند.

اریکه پرچم ایران مرکز چاپ پرچم دستی ایران با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیای چاپ، پرچم های دستی ایران را با بالاترین کیفیت چاپ و به مشتریان عرضه می کند.

 

پارچه مورد استفاده در انواع پرچم دستی ایران

چاپ پرچم دستی ایران

اینکه شما چه نوع پارچه ای را برای چاپ انتخاب کنید ارتباط مستقیمی با زیبایی و کیفیت چاپ پرچم شما دارد. به طور معمول برای چاپ پرچم دستی ایران از پارچه های ساتن، ژرسه و فلامنت استفاده می شود.

ابعاد چاپ پرچم دستی ایران

به طور معمول ابعاد پرچم دستی ایران در اندازه های 30 در 40 (مستطیل شکل) و 20 در 30 (مثلثی) می باشد که با توجه به نیاز مشتری تولید می شوند. طول نی که به عنوان دسته برای این پرچم ها استفاده می شود در حدود 35 تا 45 سانتی متر می باشد که با توجه به اندازه پرچم متغییر است. همچنین شما می توانید پرچم دستی ایران را با تعداد، ابعاد و کیفت مورد نظر خود چاپ کنید.

 

هزینه تولید پرچم دستی ایران

با توجه به نوسانات مکرر در قیمت مواد اولیه اعلام یک قیمت ثابت برای تولید پرچم دستی امکان پذیر نیست. شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت های به روز چاپ پرچم با کارشناسان فروش اریکه پرچم ایرانیان در تماس باشید.

 

قیمت پرچم دستی ایران

هزینه چاپ پرچم دستی ایران در اریکه پرچم به عوامل مختلفی همچون نوع چاپ، ابعاد پرچم، نوع پارچه، کیفیت چاپ و… بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت تولید پرچم دستی ایران به صورت دقیق، می توانید با شماره های بخش فروش شرکت در تماس باشید. کارشناسان اریکه پرچم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 اریکه پرچم ایرانیان شرکت چاپ پرچم دستی ایران با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه چاپ پرچم ایران به بورس چاپ پرچم دستی ایران تبدیل شده است. افزون بر این شما می توانید انواع پرچم های مذهبی، تبلیغاتی، رومیزی، ایستاده و… را با طرح و نقش دلخواهتان سفارش و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

برای دانش کافی در خصوص پرچم رومیزی کلیک کنید

 

سوالات متداول تولید و چاپ پرچم دستی ایران

تولید پرچم دستی ایران با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

پرچمی این ویژگی را دارد که که علاوه بر کیفیت چاپ بالا، جنس پارچه مرغوب و بهره گیری از به روز ترین متد های چاپ، در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تولید شود. ما در اریکه پرچم ایران بالاترین کیفیت را به همراه مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه می دهیم تا به صرفه ترین خرید را داشته باشند.

مزیت انتخاب اریکه پرچم به عنوان شرکت تولید پرچم دستی ایران چیست؟

شما می توانید با یک انتخاب از تمامی این مزایا بهرمند شوید: کیفیت بالای چاپ - استفاده از به روزترین دستگاه های حوزه چاپ - مناسب ترین قیمت - تحویل سفارشات در کمترین زمان ممکن - گروه تولید و طراحی با تجربه و حرفه ای

اریکه پرچم ایرانیان چه محصولات دیگری را تولید می کند؟

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *