تولید-و-چاپ-پرچم-دستی

حتما هنگام انجام مراسم های مختلف مثل جشن پیروی انقلاب اسلامی و یا در جلسات و مناظره کاندیداهای سیاسی، نمایشگاه ها و سمینارها پرچم های کوچکی که در دست افراد قرار دارد و تکان داده می شوند، دیده اید. پرچم  همان طور که نامش پیداست، از سری پرچم های کوچک است. اریکه پرچم ایرانیان به جز چاپ پرچم اهتزاز، پرچم ایستاده عمودی در زمینه چاپ پرچم دستی با بهره گیری از فناوری روز دنیا و دستگاه های پیشرفته نیز فعالیت می کند.

کاربرد پرچم دستی چیست؟

هنگام حضور در مراسم راهپیمایی، سمینارها و یا در ورزشگاه تکان دادن پرچم یک الزام به محسوب می شود و با هدف خاصی به کار می رود. پرچم های دستی بیشتر کاربرد تبلیغاتی دارند. این پرچم ها به قدری سبک هستند که به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد. یک مزیت پرچم تبلیغاتی نظیر پرچم دستی تبلیغاتی این است که شما می توانید با کمترین هزینه برای تبلیغات، مشتریان زیادی را به سمت خرید محصول خود مشتاق کنید

 

ویژگی پرچم دستی

ویژگی پرچم دستی

  • اگر این پرچم ها را به صورت عمده سفارش دهید بابت آن هزینه بسیار اندکی پرداخت خواهید پرداخت.
  • این پرچم بیشترین طرفدار را در بین انواع گروه های سنی دارد.
  • از سایر پرچم ها چشمگیر تر و تاثیر گذار تر است.
  • پرچم  در تولید عمده هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر پرچم ها دارد
  • این پرچم ها بسیار سبک و برای تمامی رده های سنی قابل حمل هستند.

انواع پرچم دستی

این پرچم های دستی کوچک با اهداف خاصی به کار می روند. در ادامه به معرفی انواع پرچم می پردازیم:

پرچم دستی ایران

تولید-و-چاپ-پرچم-دستی

در مراسم 22 بهمن و در جشن سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر بیشتر از همه این پرچم ها را می بینید. این روش یکی از بهترین نشانه ها برای نشان دادن اقتدار انقلاب اسلامی به رخ دشمنان این سرزمین است. پرچم های دستی ایران جز محبوب ترین پرچم ها و مناسب راهپیمایی هستند.
برای اطلاع از قیمت پرچم دستی ایران با همکاران ما در قسمت فروش پرچم دستی ایران تماس بگیرید. شما می توانید پرچم ایران یا کشورهای مورد نظر خودّ را در هر تیراژی و در ابعاد و نوع ( کاغذی یا پارچه ای) به اریکه پرچم ایرانیان سفارش دهید .

پرچم دستی برای هدایای تبلیغاتی

شما می توانید این پرچم ها را به عنوان هدیای تبلیغاتی سفارش دهید و لوگو یا طرح برند تجاری خود را روی آن حک کنید و به افراد مختلف یا شرکت ها بدهید. این پرچم ها دسته پلاستیکی دارد.

پرچم دستی برای جّشن تولد

با سفارش پرچم دستی برای جشن تولد فرزندتان و چاپ عکس دلبندتان روی پرچم یک تولد فراموش نشدنی را برای او رقم بزنید. این پرچم ها با تصویر فرزند شما به دست میهمان و در حالی که آن را تکان می دهند، جلوه ای خاصی به میهمانتان می بخشد.

تبلیغات برای مراکز آموزشی

همان طور که گفته شد پرچم های دستی برای تبلیغات بسیار جالب و مناسب هستند. اگر مرکز آموزشی دارید می توانید آرم یا لوگوی آن را روی پرچم های دستی چاپ کنید آن را به دانشجویان یا فارغ التحصیلان بفروشید یا رایگان در اختیار آن ها قرار دهید. فراموش نکنید که با این کار رونق خوبی به کار خود می دهید.

پرچم دستی محرم

پرچم-دستی-محرم

از این پرچم ها برای مراسمات مذهبی مثل مراسم محرم استفاده می شود که وجهه خاصی به هیئت عزاداری یا حسینه ها می بخشد. یکی از مزایای استفاده این پرچم ها این است که به دلیلی سبکی به راحتی توسط بچه های کوچکتر حمل می شوند. به جز پرچم های دستی ویژه محرم، پرچم های مناسبتی دیگر مثل اعیاد مختلف ( غدیر و …) در این مرکز به چاپ می رسد و پرچم دستی غدیر یکی دیگر از تولیدات  پرچم محرم است.

فروش پرچم دستی

اریکه پرچم ایرانیان به عنوان مرکز پرچم دستی باکیفیت شناخته می شود و با سال ها سابقه در جلب رضایت مشتری توانسته است، بهترین خدمات چاپ پرچم دستی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. ما در این مرکز چاپ پرچم دستی به سلیقه شما احترام می گذاریم و طرح مورد نظر شما را روی پرچم های دستی با بالاترین کیفیت چاپ می کنیم.
برای خرید پرچم دستی از اریکه پرچم ایرانیان با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در قسمت فروش کلیه اطلاعات را در اختیار شما می گذارند.

 

چاپ روی پرچم دستی به چه شکل است؟

تصاویر روی این پرچم ها به شکل کاملا مستقیم روی پارچه چاپ می شود. به شکلی که بیشتر تصویر روی قسمت جلویی روی پرچم و 70 درصد در پشت پرچم به چاپ می رسد.

قیمت پرچم دستی چقدر است؟

فروش انواع و اقسام پرچم دستی با توجه به کیفیت آن قیمت های مختلفی دارد. البته تعرفه چاپ پرچم دستی به عواملی مانند: نوع و کیفیت چاپ، ابعاد پرچم، نوع پارچه و غیره بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه پرچم دستی با بخش فروش شرکت اریکه چاپ ایرانیان تماس بگیرید.

سوالات متداول پرچم دستی

مزیت انتخاب اریکه چاپ ایرانیان چیست؟

• بهره مندی از تیم حرفه ای متخصصین و طراحان زبده • استفاده از دستگاه های چاپ مدرن • تحویل سفارش در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان • مناسب ترین قیمت در مقابل بیشترین کیفیت

جنس پرچم های دستی از چیست؟

معمولا پرچم دستی در دو جنس ژرسه، ساتن و پلی استر مرغوب و درجه یک ساخته می شود.

اندازه پرچم دستی چقدر است؟

ابعاد پرچم دستی معمولا در اندازه های 40*30 به شکل مستطیل و 20*30 به شکل مثلث می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *