خرید پرچم درفش کاویانی

از معروف ترین پرچم های کهن ایرانی، می توان به درفش کاویان اشاره کرد که نماد مقابله در برابر ظلم است و به همین دلیل پس از گذشت قرن‌ها هنوز هم طرفدار دارد. تاریخچه این پرچم به زمان پادشاهی ضحاک ستمگر بر می گردد. اگر به دنبال بهترین مجموعه برای خرید درفش کاویانی هستید، مجموعه اریکه پرچم ایرانیان بهترین گزینه است تا با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

مشخصات پرچم درفش کاویانی

  • ابعاد پرچم درفش کاویانی: 90 * 150 سانتی‌متر (بسته به نوع مدل رومیزی، تشریفات، اهتزاز متغیر است)
  • جنس پرچم درفش کاویانی: ساتن یا مخمل (با توجه به انتخاب شما متغیر است)
  • قابلیت شستشو: دارد
  • مقاومت در برابر نورافتاب: دارد

قیمت پرچم درفش کاویانی

پرچم درفش کاویانی با کیفیت بالاقیمت پرچم درفش کاویانی به عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه، ابعاد، روش چاپ، نوع و مدل ارتفاع، جنس میله و پایه پرچم، همچنین داشتن لمینت و نحوه ایستایی پرچم بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت درفش کاویان رومیزی با قیمت پرچم تشریفات متفاوت است.

اگر قصد خرید پرچم درفش کاویانی با قیمت مناسب بالا و کیفیت بالا را دارید، ما به شما تضمین می دهیم که اریکه پرچم ایرانیان، هدف شما را برآورده می کند. زیرا این مجموعه، کاملاً خودکفا بوده، از صفر تا صد تولید پرچم را انجام می دهد؛ همچنین همواره مشتری مداری را در دستور کار خود قرار داده است.

سفارش پرچم درفش کاویانی 

پرچم درفش کاویانی از یک زمینه قرمز رنگ تشکیل شده، وسط آن دارای مربعی به رنگ بنفش یا نیلی به همراه شکلی ستاره مانند است. این ستاره زرد رنگ باعث شده که از درفش کاویانی تحت عنوان اختر کاویان نیز یاد شود.

پرچم درفش کاویانی با کیفیت عالی در اریکه پرچم ایرانیان چاپ می شود. از طریق این مجموعه می توانید، پرچم مذکور را در سایزها و مدل های گوناگون خریداری کنید. درفش کاویانی را می توان به صورت با ریشه یا بدون ریشه سفارش داد؛ اما معمولاً با توجه به اصالت تاریخی این پرچم، همراه با ریشه های زرد رنگ تولید می شود. خرید و چاپ پرچم در این مجموعه با بهترین قیمت صورت می گیرد.

خرید اینترنتی پرچم درفش کاویانی با تضمین کیفیت

قیمت پرچم درفش کاویانی

برای خرید اینترنتی پرچم درفش کاویانی از سایت اریکه پرچم ایرانیان فراهم شده است. شما می توانید، با توجه به هدف خود و مکانی که قرار است، پرچم را قرار دهید، درفش کاویان را در شکل و سایز دلخواه خود سفارش دهید.

مهم ترین مزیت خرید پرچم درفش کاویانی آنلاین، صرفه جویی در وقت و هزینه است. اگر از طریق سایت اریکه پرچم ایرانیان اقدام کنید، در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. علاوه بر اینها خرید پرچم از مجموعه نام برده مزایای دیگری نیز دارد.

اریکه پرچم ایرانیان سال هاست که در حوزه چاپ پارچه و تولید انواع پرچم فعالیت می کند. استفاده از مرغوب‌ترین پارچه‌ها، بهره‌گیری از طراحان و نیروهای مجرب، استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات چاپ و کیفیت عالی دوخت از جمله مزایای مجموعه فوق به شمار می روند. در ضمن درفش کاویانی که توسط اریکه پرچم تولید می شود، قابلیت شستشوی بالایی دارد و رنگ آن به مرور زمان ثابت می ماند.

پیشینه پرچم درفش کاویانی

درفش کاویانی را می توان یکی از نمادهای کهن ایران زمین به شمار آورد. از دید برخی مورخان، درفش کاویانی، نخستین پرچمی است که به شکلی خلاقانه طراحی شد و برخلاف سایر پرچم ها که توسط حکومت طراحی می شوند، طراح اصلی درفش کاویانی مردم بودند.

پیشینه پرچم درفش کاویانی به دوران ساسانیان برمی‌گردد. بر اساس آنچه در شاهنامه فردوسی آمده، ماجرای شکل گیری درفش کاویان از این قرار است که کاوه آهنگر در برابر ضحاک ستمگر قیام نمود؛ پارچه چرمی آهنگری خود را از کمر باز کرده و بر سر چوب زد. به این ترتیب کاوه از پارچه چرمی آهنگری به عنوان پرچمی برای تجمع و رهبری مردم استفاده کرد. پس از پیروزی در جنگ، مردم، پارچه چرمی را با گوهرها و شرابه‌هایی آراستند و این گونه درفش کاویانی شکل گرفت. به مرور زمان و با روی کار آمدن حکومت های مختلف، تزئینات دیگری نیز به پرچم اضافه شد.

پس از آن زمان و حتی بعد از تغییر شکل پرچم ایران از درفش کاویان به عنوان نماد ایستادگی در برابر ستم به کار بردند و به نمایش درآوردن آن در جنگ ها را مایه پیروزی دانستند. هنوز هم درفش کاویان، یادآور قیام علیه ظلم است و در مکان های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *