خرید-پرچم-اهتزاز-ایران

پرچم اهتزاز ایران یکی از پرچم های پر کاربردی است که احتمالا در بسیاری از مراسمات و جشن ها و یا حتی در کنار خیابان نیز دیده باشید. اول از همه به حضورتان برسانیم که ما به پرچم هایی که به عنوان یک نماد به اهتزاز در می آیند و بیشتر نیز در مکان های باز قرار دارند، پرچم اهتزاز می گوییم. شما می توانید جهت سفارش پرچم اهتزاز ایران به اریکه پرچم مراجعه نمایید که انواع گوناگونی از این پرچم ها را با بهترین جنس پارچه ها و کیفیتی کاملا عالی و با دوام برای مشتریان طراحی و چاپ می نماید. اگر قصد خرید پرچم اهتزاز ایران را دارید اریکه پرچم بهترین گزینه می باشد.

به شخصه می توانیم بگوییم که یکی از مهم ترین پرچم های اهتزاز، پرچم هایی هستند که بر روی آنان نماد کشور ها تعبیه شده است. پرچم اهتزاز با نماد کشور ایران در انواع گوناگون پرچم عمودی و افقی قابل خریداری بوده و همواره در مکان های فضای باز بر روی میله های بلندی نصب می شوند. پرچم اهتزاز ایران باید از جنس عالی تعبیه گردد، تا وقتی در فضای باز و در مقابل باد و باران قرار می گیرد، سریع آسیب نبیند. اریکه پرچم در طراحی پرچم ایران و انواع دیگر  اهمیت زیادی داده و همواره سعی دارد، تمامی مشتریان شرکت را راضی نگه دارد.

خرید پرچم اهتزاز ایران عمودی

خرید پرچم اهتزاز بزرگ ایران یکی از مهم ترین نیاز های ضروری هر سازمان، نهاد و سران اجلاس می باشد. پرچم اهتزاز ایران عمودی که معمولا از جنس ساتن تعبیه می گردد، پرچم درجه یکی است که پیشنهاد می کنیم، آن را به روش چاپ سیلک طراحی نمایید، تا همواره با اهتزاز و برافراشته شدن بر بلندای آسمان بدرخشد. پرچم اهتزاز ایران از نوع عمودی دارای چاپ دو رو بوده و قابلیت شستشو را نیز دارد. از این پرچم ها بیشتر جهت نصب بر روی میله به صورت واترپانچ استفاده می نمایند.

ویژگی های پرچم اهتزاز ایران از اریکه پرچم:

بهترین پرچم اهتزاز ایران چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین پرچم اهتزاز ایران از ویژگی های منحصر به فردی همچون، کیفیت بالای پارچه، کیفیت بالای چاپ، قابلیت شست و شو و مقاومت پارچه برخوردار است که ما در تولید این محصولات همواره تمامی این نکات مهم را مورد توجه قرار می دهیم.

  • جنس پرچم اهتزاز ایران

چاپ پرچم اهتزاز ایران در جنس های گوناگون و متنوعی صورت می گیرد. اریکه پرچم با توجه به دوام و مقاومت این نوع از پرچم ها که بیشتر در مکان های باز قرار می گیرند، جنس هایی همچون ساتن چینی و یا ساتن 9 کیلویی را پیشنهاد می دهد که بهترین نوع پارچه محسوب می شوند.

  • ابعاد پرچم اهتزاز ایران

خرید پرچم اهتزاز ایران در ابعاد استانداردی همانند، ۲*۱ – ۳*۱ – ۴*۱ -۵*۱ متر بهتر است که صورت پذیرد. باز هم ما در رابطه با ابعاد پرچم اهتزاز ایران نظر مشتری را ملاک قرار می دهیم.

  • سایز پرچم اهتزاز ایران

پرچم های اهتزاز ایران در انواع متنوع عمودی و افقی مطابق با نیاز مردم در سایز های گوناگونی به تولید می رسد. به همین خاطر در رابطه با سایز پرچم های اهتزاز نمی توان، محدودیتی در نظر گرفت.

چاپ و تولید پرچم اهتزاز ایران

پرچم های اهتزاز یکی از پر مصرف ترین انواع پرچم ها برای هر مجموعه ای می باشند که نه تنها نشان دهنده نماد و فرهنگ یک کشور است، بلکه جنبه تبلیغاتی نیز دارند. اریکه پرچم به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید و فروش پرچم اهتزاز ایران ، از جمله مهم ترین خدمات خود را در زمینه چاپ و تولید پرچم اهتزاز ایران می‌داند. در هنگام خرید پرچم اهتزاز ایران حتما به جنس پارچه توجه کنید. این پرچم ها معمولا عمر کمتری داشته و ما به جنس و نوع پارچه اهمیت زیادی می دهیم.

قیمت پرچم اهتزاز ایران

قیمت پرچم اهتزاز ایران به چه عواملی بستگی دارد؟ ما نمی توانیم تعریف دقیقی از قیمت این محصولات داشته باشیم زیرا عوامل گوناگونی همچون نوع میله، کیفیت و جنس پارچه، ریشه، نوع دوخت، سایز پرچم و … دخیل هستند. جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت پرچم اهتزاز ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در رابطه با پرچم اهتزاز ایران

میله های پرچم اهتزاز ایران در چه اندازه هایی مطابق استاندارد هستند؟

زمانی که می خواهید در اریکه پرچم به سفارش پرچم اهتزاز ایران بپردازید، ما به شما اندازه های 4 الی 15 متر و یا 4 الی 12 متر را پیشنهاد می نماییم.

پرچم اهتزاز ایران به چه صورت هایی چاپ می گردد؟

ما معمولا دو نوع چاپ را برای تولید پرچم اهتزاز ایران در نظر می گیریم. چاپ دیجیتال و چاپ سیلک که با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهند.

آیا پرچم های اهتزاز عمر کمتری دارند؟

همانطور که در این نوشتار نیز اشاره کردیم، پرچم های اهتزاز در برابر تنش های زیادی از جمله باد، آلودگی، باران و … قرار می گیرند و این خود می تواند به مرور به پرچم آسیب برساند. به همین خاطر جنس این محصولات بسیار حائز اهیت است.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *