پرچم دهه فجر

با آغاز دهه فجر تمام خیابان ها و بلوارها و میدان‌های شهر از پرچم های اهتزار، ریسه ای، دستی و … دهه فجر و 22 بهمن پر می شود. اگر برای خرید پرچم دهه فجر یا یوم الله 22 بهمن نیاز به راهنمایی دارید، اریکه پرچم ایرانیان همراه شماست. طرح های چاپ پرچم دهه فجر در مرکز تخصصی اریکه پرچم ایرانیان بسیار متنوع، خاص و در اشکال مختلف با نازل ترین قیمت و چاپ باکیفیت انجام می شود.

 

پرفروش ترین پرچم ها برای دهه فجر

پرچم دستی دهه فجر

این پرچم برای حضور در راهپیمایی به دلیل حمل آسان، کاربرد فراوان دارد. جنس پارچه های ساخته شده از ساتن به همراه چوب دستی پلاستیکی است.

 

پرچم های ریسه ای دهه فجر

انواع پرچم دهه فجریکی از پرکاربردین انواع پرچم دهه فجر برای تزئین خیابان ها نوع ریسه ای پرچم است.پرچم ریسه دهه فجر به دلیل داشتن قیمت مناسب و نصب آسان از پرطرفدارترین محصولات پرچم به شمار می رود.این پرچم به صورت بسته ای و در بسته های 8 تا 12 متری در اشکال سه گوشه، هلالی، گرد و برگی تولید و به مشتریان گرامی عرضه می شود. پرچم های ریسه ای طرح های متنوعی دارد که شما می توانید خودتان طرح دلخواه را انتخاب کنید و سفارش دهید. هم چنین ماندگاری بالا دارد و قابل شست و شوست در سال های آتی نیز می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

پرچم های اهتزاز دهه فجر

پرچم های اهتزار 22 بهمن یا دهه فجر  با وزش باد تکان می خورند و در بالای خیابان و معابر و میادین و وردی های شهرها خودنمایی می کنند. در انواع عمودی و افقی و در ابعاد گوناگون چاپ می شود طراحان و چاپگران اریکه پرچم ایرانیان طرح های زیبا و متنوع برای چاپ متناسب با 22 بهمن و دهه فجر و پرچم جمهوری اسلامی ایران را انتخاب می کنند. البته ما به سلیقه مشتری اهمیت زیادی قائل هستیم می توانید هر طرحی که دلخواه شماست چاپ می کنیم.

به دلیل قرار گیری در شرایط باد و باران پرچم اهتزاز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و از مقاوم ترین پارچه ها مانند ساتن باکیفیت ساخته می شود. باکیفیت ترین و متنوع ترین طرح های پرچم اهتزاز دهه فجر را به ما بسپارید.

پرچم پلاکارد دهه فجر

پرچم دهه فجرپرچم پلاکارد دهه فجر نشانه ای در مکان‌های مختلفی نصب می‌شود از جمله:

  • خیابان‌ها و میادین
  • ادارات و سازمان‌ها
  • مدارس و دانشگاه‌ها
  • مساجد و حسینیه‌ها
  • منازل مسکونی

 

ابعاد پرچم دهه فجر

پرچم دهه فجر در ابعاد و اندازه های 70×120 و 90×150 و 100×300  در اشکال مختلف عرضه می شود و به فروش می رسد.

 

طرح‌های پرچم دهه فجر

  • حضرت امام خمینی (ره)
  • آیت الله خامنه ای
  • شعارهای انقلاب اسلامی
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران
  • تصاویر شهدای انقلاب اسلامی
  • تصاویر مربوط به راهپیمایی‌ها و تظاهرات دوران انقلاب
  • 22 بهمن
  • پرچم ایران

 

قیمت پرچم دهه فجر

اریکه پرچم ایرانیان افتخار دارد که با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم این پرچم ها را در بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به فروش برساند. قیمت پرچم های دهه فجر بسیار متنوع می باشد و بر اساس جنس پرچم، نوع و ابعاد آن ، تیراژ سفارش نوع سفارش تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت انواع پرچم دهه فجر با ما تماس بگیرید.

 

فروش پرچم دهه فجر

پرچم دهه فجر یکی از المان های مهم در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. تمامی پرچم های دهه فجر با قیمت بسیار مناسب و ویژه این ایام تولید شده است. طرح های متنوع و به دلخواه مشتری، کیفیت بالای چاپ و قیمت مناسب از مزایای خرید پرچم های دهه فجر از مرکز چاپ اریکه پرچم ایرانیان می باشد. تنوع بالا به شما امکان انتخابی متنوع ترین و متفات ترین پرچم های مختص دهه فجر را می دهد. ما سعی داریم تا در تمامی مراحل از سفارش تا تحویل پرچم دهه فجر بهترین خدمات را ارائه دهیم. ارزانترین قیمت چاپ پرچم دهه فجر، 22 بهمن و جمهوری اسلامی بهترین قیمت پرچم دهه فجر و طرح های متنوع را از ما بخواهید. شما می توانید با قیمتی باور نکردنی پرچم تشریفات، رومیزی، تبلیغاتی و … سفارش دهید.

 

سفارش پرچم دهه فجر به صورت فوری

خرید پرچم دهه فجر

در صورتی که قصد دارید به شکل فوری پرچم دهه فجر را سفارش دهید هستید و زمان کافی برای خرید ندارید، مجموعه چاپ اریکه پرچم ایرانیان سفارش انواع پرچم اهتزاز ریسه ای و فروش پرچم را به صورت فوری انجام می دهد و در کمترین زمان پرچم مورد نظر شما را به سرعت تولید و در اختیارتان قرار می دهد. زمان برای تولید پرچم دهه فجر در مرکز تخصصی اریکه پرچم ایرانیان به صورت است فوری است. این زمان بندی سریع در تولید پرچم دهه فجر با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *