خرید-پرچم-عزاداری

پرچم عزاداری یکی از انواع پرچم هایی است که بیشترین کاربرد آن در مراسم های مذهبی می باشد. بیشتر افراد قبل از عزاداری هایی مانند: عاشورا و تاسوعا و سایر مراسم های مذهبی اقدام به خرید پرچم عزاداری می کنند. بنابراین با شروع شدن ماه محرم و صفر استفاده از پرچم های مذهبی بیشتر می شود.

پرچم های مذهبی بیشتر در مراسم های عزاداری و تکیه ها کاربرد دارند. کیفیت پارچه ای که در پرچم سیاه عزاداری استفاده می شود، در تولید پرچم بسیار مهم است و از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا جنس آن در زیبایی و طول عمر پرچم تاثیر زیادی دارد به همین دلیل باید به آن توجه شود. لازم به ذکر است در چاپ پرچم عزاداری بیشتر از پارچه هایی با جنس ساتن مات استفاده می شود.

 

انواع پرچم مخصوص عزاداری

با بالا رفتن فروش پرچم محرم ، طراحان انواع مختلفی از پرچم های مخصوص سوگواری را طراحی و تولید کردند که عبارتند از:

1. پرچم عزاداری اهتزاز:

پرچم-عزاداری-اهتزاز

پرچم اهتزاز معمولاً در سایزهای بزرگ تولید می شود و بیشتر در محل ورودی هیئت ها و معابر عمومی پر رفت و آمد نصب می شوند. چاپ پرچم اهتزاز در سایز بزرگ نیز برای چسباندن روی دیوار و پرچم های سایز متوسط و کوچک‌ برای آویزان کردن کاربرد دارند.

این نوع پرچم ها در طرح ها مختلف و مرتبط با دهه محرم یا شهادت ائمه و ایام فاطمیه در انواع متنوع تولید می شوند و همانطور که از نامشان پیداست بیشتر برای به اهتزاز در آمدن طراحی شده اند.

با مراجعه به مرکز خرید پرچم عزاداری می توانید با انواع پرچم های مخصوص عزاداری بیشتر آشنا شوید.

پرچم-عزاداری-جا-چوب-خور

پرچمهای بزرگ محرم عزاداری که با طرح های متفاوت و دور دوز همراه با جای چوب طراحی و تولید می شوند. پرچم های جا چوب خور که در سایز های بزرگ، متوسط و کوچک چاپ می شوند بیشتر برای به دست گرفتن کاربرد دارند به همین دلیل به آنها پرچم های دستی نیز می گویند. نوع دیگری از این پرچم ها، پرچم عزاداری خودرو است که کاربرد زیادی دارد. برای سفارش پرچم محرم بزرگ به سایت ما مراجعه کنید

 

2. پرچم عزاداری ریسه ایی:

پرچم-عزاداری-ریسه-اییپرچم های عزاداری ریسه ای بیشتر به صورت مثلثی، هلالی و مستطیلی در ابعاد کوچک و به صورت ریسه ای و متصل به هم در رنگ های مشکی و سبز با طرح های متفاوت تولید می شوند. از این نوع پرچم بیشتر برای مزین کردن مکان های برگزاری مراسمات عزاداری استفاده می شود.

 

3. پرچم عزاداری رومیزی:

در ایام عزاداری ارگان های دولتی و ادارات رسمی مختلف به منظور ابراز سوگواری برای شهادت امامان عکس از پرچم های عزاداری رومیزی استفاده می کنند که در سایز های کوچک و اغلب حاشیه دار تولید می شوند.

پارچه مناسب برای پرچم عزاداری

پارچه پرچم عزاداری بزرگ بهتر است از جنس جیر و یا مخمل باشد و طراحی که بر روی پرچم عزاداری چاپ می شود بیشتر عبارات عربی باشد. رنگ بندی پارچه نیز در تولید پرچم اهمیت دارد به طوری که بیشتر طراحان از رنگ سبز و مشکی و در برخی موارد از پارچه هایی با جنس ساتن براق در رنگ های مشکی و یا قرمز نیز استفاده می کنند.

همانطور که می دانید پرچم های مخصوص عزاداری بیشتر پارچه ای هستند و نوع پارچه پرچم های محرم بزرگ معمولاً از جنس ژرسه، جیر، ساتن و فلامنت استفاده می شود. پرچم دسته عزاداری بیشتر در دو رنگ سبز و مشکی تولید می شود زیرا رنگ سبز نشان دهنده دین اسلام و همچنین رنگ مشکی، علامت عزاداری و سوگواری در بین مسلمانان است.

نحوه چاپ پرچم مخصوص عزاداری

نحوه-چاپ-پرچم-مخصوص-عزادارینماد ها و عبارت های روی پرچم های عزاداری به سه روش متفاوت روی پارچه ها چاپ می ‌شوند. لازم به ذکر است که هر کدام از این روش ها در هزینه خرید پرچم های بزرگ محرم تاثیر دارند.

روش های چاپ پرچم سوگواری عبارتند از:

  • چاپ دیجیتال که امروزه به عنوان سریع ترین روش چاپ مشهور است‌.
  • چاپ سیلک که قدیمی ترین روش چاپ پرچم است.
  • چاپ لیزری که از پیشرفته‌ترین نوع چاپ پرچم به شمار می آید.

انواع روش‌های چاپ پرچم محرم بزرگ

  • لیزری
  • لمینت
  • تمپلیت
  • چاپ طرح وسط پرچم

 

 انواع پرچم محرم بزرگ بر اساس ساختار و اندازه

مراسمات مذهبی از جمله مراسم ها عزاداری با توجه به نوع مذهب و تعصب مسلمانان همیشه و همه ساله در نقاط مختلف جهان برگزار می شود، مراسمهای عزاداری با توجه به اهمیت زیادی دارن و دارای آداب و رسوم خاصی هستند. پرچم ها بر اساس رنگ و مراسم های عزاداری بر اساس ساختار و اندازه های متفاوت دسته بندی می شود مانند: پرچم محرم بزرگ چارچوب دار

تولید پرچم محرم بزرگ

پرچم محرم بزرگ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات هست و درایام محرم و عزاداری ها استفاده می شود.

 

 فروش انواع پرچم محرم بزرگ

برای خرید پرچم محرم بزرگ ابتدا می بایست نوع پرچم و طرح آن را انتخاب کرد. اگر به دنبال قیمت مناسب پرچم بزرگ برای محرم هستید ما به شما مجموعه پرچم اریکه ایرانیان را معرفی می کنیم.این مجموعه دارای طرح و مدل های مختلف و به روز می باشد که به هنگام خرید انواع پرچم بزرگ محرم که میتوانید با توجه به سایز مورد نظرتان آن را چاپ نمایید.

قیمت خرید پرچم عزاداری

عوامل مختلفی در قیمت پرچم محرم بزرگ تاثیر دارد از مهم ترین عوامل آن می توان به جنس و کیفیت پارچه اشاره کرد، مسلما هر چه جنس پارچه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، قیمت آن بیشتر می شود.
پرچمی که از پارچه های با کیفیت تولید می شود نه تنها زیباتر جلوه می کند بلکه با کیفیت تر نیز خواهد بود. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان سعی دارد، بهترین پارچه ها را خریداری کند و بدین ترتیب رضایت مشتریان خود را به دست‌آورد.

 

لیست قیمت چاپ پرچم بزرگ محرم

قیمت انواع پرچم شامل رومیزی، تبلیغاتی و همچنین قیمت پرچم بزرگ محرم  با توجه به جنس پارچه، نوع دوخت و چاپی که بر روی پرچم انجام می شود تعیین میگردد و فروش پرچم محرم بسته به کیفیت آن با قیمت های متفاوتی در بازار انجام میگردد.سعی و تلاش ما همواره بر تولید پرچم محرم بزرگ با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب می باشد.لیست قیمت انواع پرچم و پایه پرچم و همچنین قیمت محصولات تبلیغاتی در جداول ذیل تقدیم حضورتان میگردد.

قبول سفارش چاپ انواع پرچم های بزرگ محرم

اریکه پرچم ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه کار و تخصص در زمینه تولید و فروش انواع پرچم، امور تبلیغاتی و اجرای پروژه های ملی، یکی از بزرگترین و فعال ترین تولید کننده گان پرچم می باشد. این مجموعه افتخار دارد که از همان ابتدای کار در زمینه تولید به خود کفایی رسیده است. مجوعه اریکه پرچم ایرانیان با افتخار آماده برای ثبت سفارش شما عزیزان می باشد

 

سخن پایانی

در صورتی که قصد خرید پرچم عزاداری تهران را دارید، می توانید از طریق شماره تلفن هایی که در سایت اریکه پرچم ایرانیان قرار داده شده تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و دادن مشاوره صحیح به مشتریان  هستند.

اریکه پرچم ایرانیان که مرکز فروش پرچم محرم بزرگ در تهران است همیشه برای فروش پرچم عزاداری محرم بزرگ،تولید و چاپ از با کیفیت ترین پارچه ها استفاده کند. یکی از وظایف اصلی کارشناسان در این مجموعه، شناسایی کیفیت پارچه ها و خرید پارچه های مرغوب است. بنابراین با خیال راحت می توانید جهت خرید پرچم عزاداری محرم بزرگ به سایت ما سر بزنید.

 

سوالات پر تکرار در خصوص خرید پرچم عزاداری

انواع پرچم عزاداری کدامند؟

• اهتزاز • ریسه • رومیزی • سر بند • جا چوب خور

مزایای خرید پرچم مخصوص عزاداری از اریکه پرچم چیست؟

اریکه پرچم ایرانیان یکی از مراکز تولید و فروش انواع پرچم در تهران است که با استفاده از بهترین پارچه ها، انواع متنوعی از پرچم های سوگواری را چاپ می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *