انواع پرچم

انواع پرچم شامل پرچم رومیزی، پرچم یادبود، پرچم اهتراز و … می باشد. هر سازمان و یا کشوری جهت معرفی برند و یا کشور خود اقدام به چاپ پرچم می کنند. لازمه هر کشوری نصب پرچم های خود در سطح شهر بوده تا در صورت ورود افراد ناشناس به داخل کشور با مشاهده پرچم پی به هویت آن کشور ببرند. و همچنین سازمان ها جهت شهرت بیشتر و آشنایی بیشتر افراد با آن ها اقدام به نصب پرچم بر سر در شرکت و … می کنند. انتخاب مدل و جنس پرچم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

 

بررسی انواع پرچم ها

پرچم ها دارای انواع مختلفی بوده که با توجه به نوع آن در مراسم ها و مکان های مختلفی استفاده می شود در این بخش به معرفی انواع پرچم ها می پردازیم:

 

پرچم رومیزی

از نشانه های قدرت و اقتدار یک شرکت و معرفی برند خود به افراد حاضر در شرکت استفاده از پرچم های رومیزی می باشد. این پرچم ها دارای پایه و ریشه در اطراف پرچم هستند. قرار دادن پرچم بر روی میز در شرکت های بزرگ و معتبر متداول می باشد. با قرار دادن پرچم با لوگوی شرکت حس اعتماد را در اطرفیان برانگیخته و باعث اقتدار آن سازمان می شود. از این رو اریکه پرچم ایرانیان اقدام به چاپ پرچم برای انواع شرکت ها کرده و در این راستا دارای موفقیت های زیادی شده است. این  مرکز با داشتن 15 سال سابقه به برندسازی و معرفی شرکت شما با بالاترین کیفیت چاپ و بهترین جنس پارچه به شما کمک می کند.

 

پرچم رومیزی لیزری

پرچم های رومیزی لیزری فاقد ریشه در اطراف پرچم بوده و یک پرچم مدرن و امروزی می باشد. این پرچم دارای پرستیژ بالا بوده و سبب به نمایش گذاشتن برند خود به صورت بسیار زیبا می شود. این پرچم در مقایسه با پرچم های رومیزی هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت دارای جذابیت خیره کننده ای می باشد. مرکز اریکه پرچم با استفاده از پرچم های رومیزی لیزری بی نظیر خود باعث زیبایی میز و جذابیت لوگوی شما می شود. در صورتی که قصد معرفی برند خود به زیباترین شکل را دارید می توانید از این روش بهره ببرید. برای این کار تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

تولید انواع پرچم با طراحی اختصاصی و تحویل فوری

 

مرکز چاپ و تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

پرچم115
پرچم رومیزی استقلال
پرچم ایران

پرچم تشریفات

از دیگر روش های به رخ کشیدن عظمت و اقتدار سازمان شما، استفاده از پرچم تشریفات ریشه دار است. این پرچم ها بر روی پایه های عمودی نصب می شوند.این ریشه ها دارای 12 نوع رنگ می باشد و این تنوع رنگ به جذابیت لوگوی شما کمک کرده و می توانید متناسب با رنگ لوگوی خود رنگ ریشه های پرچم را نیز انتخاب کنید تا به افزایش نمای لوگوی شما کمک کند. پرچم های تشریفاتی در جنس ساتن مات آمریکایی یا ساتن 9 کیلویی موجود است. اگر برای جذابیت و افزایش برند سازمان و شرکت خود به دنبال راهکار مناسبی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پرچم های تشریفاتی اریکه می باشد. این شرکت با ارائه پارچه هایی با بهترین کیفیت و چاپ عالی به شما کمک می کنند.

 

چاپ پرچم تشریفات لیزری

همانطور که در مبحث قبلی بیان کردیم پرچم های تشریفاتی برای نمایش هر چه بهتر شرکت شما می باشد و به بالا رفتن اعتبار شرکت شما کمک می کند. پرچم های تشریفاتی لیزری فاقد ریشه های اطراف پرچم بوده و باید بگوییم که علاوه بر جذابیت بیشتر، سبک مدرن تری نیز دارد. علاوه بر این موارد پرچم های تشریفاتی لیزری دارای کیفیتی بسیار بالا تر از پرچم های دیگه داشته و باعث جلب نظر مشتریان و مراجعین می شود. مرکز چاپ پرچم اریکه این پرچم را به صاحبین مشاغلی که به برندسازی اهمیت ویژه ای می دهند توصیه می کند که از این روش حتما استفاده نمایند.

 

پرچم های ساحلی

پرچم های ساحلی به پرچم های بادبانی نیز شهرت دارد. این پرچم ها در سایز های مختلف چاپ شده و در مناطقی مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی و … برافراشته می شود. جنس پارچه این پرچم ها از ساتن مات و براق، جیر، ژرسه و پلی استر می باشد.

 

پرچم های ریسه دار

پرچم های ریسه دار نوعی دیگر از پرچم ها برای تبلیغات می باشند. این پرچم ها دارای دو شکل سه ضلعی و چهار ضلعی می باشند. جنس پارچه این پرچم ها از  پلی استر مات و براق تشکیل شده اند.

 

پرچم اهتراز

این پرچم در سازمان های بزرگ بسیار طرفدار دارد. پرچم های اهتراز در سایزهای مختلف وجود دارد و آن را می توان به صورت افقی و عمودی نصب کرد. این پرچم ها در فضاهای باز و بر روی پایه های بلند به نمایش گذاشته می شود. جنس این پارچه ها از ساتن بوده و باد خوری خوبی داشته و هنگامی که بر روی میله های بلند برافراشته می شود با باد خوردن صحنه چشم نوازی را به وجود آورده و باعث به رخ کشیدن شکوه و عظمت آن شرکت و یا سازمان می شود. مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان با به کار بردن رنگ های شارپ در این پرچم ها باعث خیره شدن چشم ها می شود.

 

پرچم یاد بود

از گذشته تا کنون استفاده از پرچم های یادبود در برگزاری مراسمات رایج بوده است. در همایش های منطقه ای و کشوری، همایش های ارگانی، مسابقات ورزشی، دیدارهای بین شرکتی و … از پرچم های یادبود به وفور استفاده می شود. اریکه پرچم ایرانیان با استفاده از بهترین کیفیت چاپ و پارچه جلوه ویژه ای را به مراسمات شما می بخشد. این گونه پرچم ها از نظر کیفیت و مرغوبیت در بالاترین سطح قرار دارد. اگر برای تشویق تیم مورد علاقه خود به دنبال پرچم هستید. اگر برای مراسمات خود قصد چاپ پرچم با بالاترین کیفیت را دارید. اگر برای همایش های خود نیازمند پرچم با کیفیت بالا هستید. اگر برای نمایش برند شرکت خود و به نمایش گذاشتن اقتدار شرکتتان به دنبال یک پرچم با کیفیت هستید. با مرکز چاپ پرچم اریکه ایرانیان تماس حاصل نمایید.

 

 

پرچم ملل

پرچم نمادی از هویت یک کشور به شمار می آید، به همین دلیل هر کشوری برای نشان دادن ملیت خود به مردم جهان پرچم مخصوص به خود را دارد تا فرهنگ خود را با پرچم به دنیا معرفی کنند. مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در زمینه تولید و چاپ انواع پرچم کشورها نیز فعالیت دارد.

 

پرچم ایران

پرچم ایران در مدل های مختلفی وجود دارد، نظیر پرچم رومیزی ایران، پرچم تشریفات ایران، پرچم ساحلی ایران، پرچم اهتزار ایران و…. تمام این مدل ها توسط اریکه پرچم ایرانیان تولید و به چاپ می رسد، عزیزانی که خواهان یکی از انواع پرچم های ایران هستند می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مجوعه جهت سفارش انواع پرچم و همچنین انواع پرچم های دنیا  اقدام نمایند.

 

تولید انواع پرچم در تهران

مجموعه اریکه پرچم ایرانیان یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع پرچم ها می باشد. این مجموعه با داشتن دستگاه های مدرن و به روز و همچنین کادری مجرب با کیفیت ترین پرچم ها را تولید می نماید. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان

مرکز چاپ پرچم اریکه پرچم ایرانیان دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه چاپ انواع پرچم ها می باشد. این مرکز با ارائه بهترین جنس پارچه ها و مرغوب ترین مواد چاپی همواره سعی در جلب رضایت مشتری را داشته است. در صورتی که تصمیم به چاپ پرچم داشتید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 

هزینه چاپ و تولید پرچم

قیمت چاپ پرچم با توجه به نوع پرچم، ابعاد آن، جنس پرچم، مواد به کار رفته در چاپ، کیفیت چاپ و … تعیین می شود. مرکز چاپ پرچم اریکه ایرانیان ارائه دهنده بالاترین کیفیت پرچم با مناسب ترین قیمت ها می باشد. در صورتی که به پرچم نیاز داشتید و می خواهید از قیمت های آن اطلاع پیدا کنید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

 

لیست قیمت انواع پرچم

با توجه به نوع پرچم و ابعاد آن و همچنین نوع طراحی و چاپ آن، قیمت ها متفاوت می باشد. قطعا ابعاد پرچم و نوع آن در قیمت بسیار تاثیرگذار خواهد بود، پس قبل از سفارش محصول با همکاران ما در مرکز تولید پرچ اریکه تماس حاصل نمایید تا از آخرین قیمت های طراحی و چاپ انواع پرچم مطلع گردید.

تولید انواع پرچم با طراحی اختصاصی و تحویل فوری

 

مرکز چاپ و تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان

جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

پرچم116
پرچم115
پرچم118
پرچم2202
پرچم-تشریفات
چاپ-پرچم-رومیزی
پرچم ایران
پرچم مذهبی
پرچم رومیزی
تولید پرچم رومیزی
تولید پرچم (2)
پرچم112
پرچم12
پرچم1
آویز فانوس (۴ اسم) سبز و قرمز
فروش پرچم ساحلی
کتیبه کرباس عرض ۴۵ طول ۱۰ متر
5/5 - (2 امتیاز)

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *