به اریکه پرچم خوش آمدید

خرید پرچم عید قربان

خرید پرچم برای عید قربان، برای آذین بندی خیابان ها یا مراسمات مذهبی کاربرد دارد. اگر شما نیز هرساله برگزارکننده این جشن باشکوه هستید و می خواهید پرچم را در سال های دیگر نیز استفاه کنید، بهتر است خرید پرچم عید قربان را از مجموعه اریکه پرچم ایرانیان انجام دهید. این مجموعه بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت را برای چاپ پرچم مذهبی عید قربان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

مشخصات پرچم عید قربان در اریکه پرچم ایرانیان

پرچم های مناسبتی عید قربان، یک وجهه مشترک دارند و حاوی عبارت های مرتبط با این عید بزرگ هستند؛ همچنین در تولید آنها از رنگ های شاد استفاده می شود، تنوع بالایی از نظر طرح، رنگ و مدل دارند. در ادامه به این مبحث به طور کامل پرداخته شده است:

 

طرح پرچم عید قربان

طرح های پرچم عید قربان-

در برخی پرچم های عید قربان، تصاویری از کعبه، مقام حضرت ابراهیم و سایر موارد مرتبط دیده می شوند. گاهی اوقات نیز شاهد به کار بردن نقوش خاص و خلاقانه در پرچم های عید قربان می‌باشیم. این نقوش در کنار جملات تبریک عید و به منظور زیباتر شدن پرچم استفاده می شوند.

یکی از ویژگی های مجموعه اریکه پرچم ایرانیان، طراحی زیبا و خلاقانه پرچم های عید قربان است؛ البته در این راستا، سلیقه و نظر مشتری، همچنین محل استفاده از پرچم در نظر گرفته می شوند.

برخی از عبارات رایجی که بر روی پرچم های عید قربان چاپ می گردند، عبارتند از:

  • عید سعید قربان مبارک
  • عید انسانیت و بالندگی مبارک
  • عید قربان عید بندگی و بخشودگی
  • عید لبیک به دعوت حق
  • عید قربان روز تجلی بندگی مبارک

انواع مدل پرچم عید قربان

انواع پرچم عید قربان از نظر جنس، سایز، طرح و مدل با هم فرق دارند. این پرچم ها را می توان به شکل مستطیل عمودی، افقی، مربع، مثلث، دایره، به صورت چوب خور، دیواری یا همراه با پایه تولید کرد.

رایج ترین مدل های پرچم عید قربان در زیر آمده اند:

لازم به ذکر است که هر یک از موارد بالا به نوبه خود انواع مختلفی دارند، در اشکال و اندازه های گوناگون تولید می شوند. اریکه پرچم ایرانیان، اقسام گوناگون پرچم را بدون هیچ محدودیتی عرضه می کند.

 

جنس پرچم عید قربان

به نظر می رسد که از هر پارچه ای می توان برای تولید پرچم عید قربان استفاده کرد؛ اما با توجه به این که اریکه پرچم ایرانیان به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت می دهد، بیشتر از ساتن یا مخمل مرغوب استفاده می کند. به کار بردن جیر، فلامنت و ژرسه نیز برای تولید پرچم رایج است.

شایان ذکر است که کیفیت جنس پرچم عید قربان، به خصوص در مواردی که قصد استفاده مجدد از آن را داریم، بسیار مهم می باشد؛ بنابراین در هنگام خرید پرچم برای عید قربان، به درجه مرغوبیت پارچه، کیفیت چاپ و قابل شستشو بودن آن دقت کنید. در مورد پرچم هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت در برابر باد، باران، آفتاب و عوامل محیطی اهمیت زیادی دارد.

 

چاپ پرچم عید قربان

چاپ پرچم قربان در اریکه پرچم ایرانیان به سه روش چاپ سیلک، سابلیمشن و دیجیتال انجام می شود. در صورت درخواست چاپ پرچم تشریفات با کارشناسان فروش اریکه پرچم ایرانیان در ارتباط باشید.

 

قیمت پرچم عید قربان

قیمت پرچم عید قربان

با توجه به تنوع بالای پرچم عید قربان، تنوع قیمت آن بدیهی به نظر می رسد. به طور کلی قیمت محصولاتی از این قبیل، تحت تأثیر عوامل زیر قرار دارد:

  • جنس پارچه عید قربان، ضخامت و درجه مرغوبیت آن
  • نوع چاپ پرچم و تجهیزات استفاده شده برای این کار (سابلیمیشن، سیلک، لیزری، گلدوزی و …)
  • نوع و مدل پرچم عید قربان
  • سایز پرچم عید قربان
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن پرچم
  • داشتن ریشه
  • جنس میله و پایه پرچم
  • مدل پایه پرچم
  • روش نصب پرچم
  • میزان ایستایی پرچم
  • مقاومت پرچم در برابر شستشو، اتو زدن و سایر عوامل مشابه
  • تعداد پرچم سفارش داده شده

خبر خوب این است که اریکه پرچم ایرانیان، مجموعه ای کاملاً خودکفاست؛ بدین معنا که از صفر تا صد تولید پرچم در داخل مجموعه انجام می شود؛ در نتیجه هزینه تولید و قیمت فروش پرچم عید قربان کاهش می‌یابد. علاوه بر این مجموعه مذکور، مشتری مداری را در دستور کار خود قرار داده و همواره تلاش می کند، مناسب‌ترین قیمت ممکن را در نظر بگیرد.

 

خرید اینترنتی پرچم عید قربان از اریکه پرچم ایرانیان

خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری پرچم عید قربان اریکه پرچم ایرانیان فراهم شده است. این سایت، امکان مقایسه و انتخاب مدل پرچم در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما فراهم می کند.

لازم به توضیح است که صرفه جویی در زمان و هزینه، مهم ترین مزایای خرید پرچم از سایت مذکور به شمار می روند؛ اما علت اصلی معرفی سایت اریکه پرچم ایرانیان به عنوان بهترین فروشگاه پرچم برای عید قربان، آن است که این مجموعه علاوه بر کیفیت و زیبایی به قیمت مناسب و تحویل سریع سفارشات نیز اهمیت می‌دهد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب اریکه پرچم

مشاوره خرید